( nns | 2024. 01. 03., sze – 09:55 )

Látod, ez egy valós probléma. Nekem nem hatótávparám van, hanem töltőszolgáltató parám. A hatótávpara csak olyan EVben van szerintem amiben semmi nem jelzi ki az akku töltöttségét százalékban, hanem megpróbálja a megtippelni a hatótávot. Ez kb lehetetlen küldetés, és rendkívül rossz döntés a gyártó részéről. (e-golf például)

Töltőszolgáltató fronton vadnyugat van. Most pl a ZSE Drivera haragszom. (Pedig olcsón adják az áramot) Náluk is mint a legtöbb töltő problémánál a háttér informatikai rendszer a problémák fő forrása (vagy az oszlopok internetkapcsolata).

Egy sima regisztráció nem működik Náluk mert itthon az EON az ő renszerüket használja. Utolsó emailben tőlük:

thank you for your e-mail.

We would like to inform you that some foreign providers have the same backend as ZSE Drive. For this reason, a situation may arise where the data is flipped incorrectly. In order to avoid such a situation, we ask you to provide a different e-mail address, which we will register for you for ZSE Drive. Subsequently, password recovery will work for you.

Érted... használják másik e-mail címet mert ezt nem tudja megugorni Szlovákia egyik legnagyobb töltőszolgáltatója...