( kroozo | 2022. 05. 27., p – 09:21 )

- a kapcsolodas nem volt teljesen megbizhato (bar ez valszeg nem gond, ha rendszeresen csinalja az ember, megtanulja a nyavalyait)

Ez sajna elég széleskörű panasz, itt is volt topic. Általában a kábelre mutogatnak, én nem vagyok ebben teljesen biztos, vagy legalábbis nem csak ez. Amíg dugdostam, addig ingerküszöb felett dobta el a kapcsolatot, aztán mikor megjött az aawireless, és betettem, utána valóban nem volt para pár hónapig, most már néha (sokkal ritkábban) megint van (pedig az ugye fixen bedugva csücsül a dobozban). Viszont a néha jelentékeny része egy két hely párszáz méteres körzetében történik. Összevetve ezt azzal, hogy korábban volt olyan, hogy konkrét cold restartig nem tudott visszacsatlakozni, szóval valami szoftveres basz is van szerintem. Ezzel együtt ha elterjed a wireless, jobb lesz sokkal szerintem

- szinten valszeg kezdeti benazas, de baromira nem egyertelmu, hogy mikor melyik hang (navi, hivas, sms, egyeb notification) megy ki a telefonon, melyik az auto hangrendszereben, es melyiket hogyan nemitom le, amikor alszik a baba

Ezzel nekem nem volt bajom, ki minden a kocsin jön (talán kivéve, ha kéred a telefonon direkt). Amit észrevettem, hogy a hangvezérlés a telefon mikrofont használja, kretén.

- nem volt tisztesseges mobil-tarto, ahova be tudom rakni tolteni, amig racsatlakozik android auto-ra (ez valszeg az auto hibaja volt, es persze szinten orvosolhato, ha rendszeresen hasznalja az ember)

Ez nyilván autó baj, de ditto a mazda nagyon kevés belső ux hülyesége közül ez az egyik, jó volna egy dedikált hely, mert így vagy a pohártartóban vagy a váltó előtti boxban lakik (egyéb kacatokkal, mint pl kulcs, 100 forintos faszom, ami azért suboptimal. Viszont plusz töltős usb port van, szóval azt lehet.

- es a legdurvabb: elhelyezkedes. kb. ott van, ahol a mostani autoradiom. ami a legremisztobb hely, mert ahhoz, hogy ranezzek, teljesen le kell vennem a szemem az utrol. 

Ez nekem pl jó helyen van, nincs vele igazából para, bár valóban kiesik egy kicsit, nekem nem jobban, mint mikor azt csináltam, amit te. Ami nyilván így kéne legyen kb mindenhol, mert a beépített navi is azt használja. (meg egyébként nyilván van hangbemondás), viszont ami pl hiányzik a gyári navihoz képest, hogy az utóbbi tudja használni a HUDot, ami azért valóban jobb helyen van.

Amit még nem szeretek, az az, hogy a waze rohadtul nem találja el az automata night modeot, ami durván faszkorbács :( Hogy aztán az android auto, a waze, vagy a samu szarja, azt a jó ég tudja.

Illetve a wazenak van még pár szarja, pl az, hogy nem lehet a tekergetővel zoomolni, mint a gyári navit, az elég gyász.