Magadat ismétled. Azt is értem amit írsz, nem is először írod, viszont szerintem tévedésben vagy az átlag autótulajdonos adóalany működésével kapcsolatban.
Aki itt ezen a fórumon beszélget, szerintem nagyjából mindenki meg tudta oldani, ha a itt nem olvasta ki a megfejtést, akkor elengedett egy google keresést.
Az átlag autósnak azonban
- fogalma sincs, mi a különbség egy értesítés és egy határozat között
- gőze sincs, hogy ha tavaly kapott határozatot, akkor azt hova tette
és még sorolhatnám.
Tavaly és az összes azt megelőző évben annyi volt a dolga, hogy amit kapott postán sárga csekket (mielőtt kötekednél, tudom, hogy a csekk valójában teljesen más és ez egy készpénzátutalási megbízás), azt feladta, vagy a neki megfelelő módon befizette. Most még ehhez is különböző módszereket sorol fel a NAV, amikor én is ismerek embereket, akik 60 évesen SMS-t sem írtak még sosem a telefonjukon (vagy akár mobiljuk sincs).
Na az ő életüket is egyszerűbbé kellene tennie a NAV-nak, nem bonyolultabbá. Feléjük is érthető kommunikációt kellene folytatni, egy egyszerű dologról (fizess idén 2 alkalommal X forintot így és így) lehet egyszerűen kommunikálni. Ez nem lehetetlen és nem is igényel semmilyen technikai fejlesztést.