ettől nem következhet be buffer underrun
A klienst eteti a szervert. A szervernek merev ütemezéssel kell adat, mert ha az elfogy, akkor vagy ismételgetjük az utolsó buffert, ami elég sz.rul hangzik, vagy elhallgatunk. Tehát, ha van 200 ms buffered, s a vezérlés 350 ms múlva kerül a kliensre, akkor a 150 ms csendet nincs az a szemafor, ami zenével vagy beszéddel töltené fel. :)
Nem a lezárt kapcsolat okoz alulcsordulást, hanem az alulcsordulás miatt zárja le a pulse a kapcsolatot, csak az újbóli felépítés sokkal több idővel, költséggel jár.
Mivel mindenféle időt nyilvántart Lennart, tudja, mennyi adat van a bufferben, tudja vagy tudhatja, mikor adta azt át, tudja a mintavételi sebességet, egész jól ki tudja számolni, hol tart vélhetően a hangkártya a lejátszásban. Eleve az az interrupt nélküli buffer kezelés is az idők számolgatásán alapul.
Igazából zene lejátszásnál nem volt gond, bár kicsit sok CPU-t evett. Baj a VoIP-nál volt, de ha jól sejtem, a Firefoxnak meg alsa interface-e nincs már, szóval a PA-free élet nem volt opció. Most, hogy van PW, már az.
Elhiszem, Wimet én nem is minősítettem, sem a munkáját. Pötyi bátyóval van tele a joystickom, meg a munkáltatóival.
Lennart nekem sem a kedvencem, a Red Hat-et nem ismerem, mint szervezetet, de érzelmileg elfogult vagyok Fedora használóként.
Az igen, C64-re kiadni játékot 2011-ben, szép! Kell hozzá eltökéltség. Ahogy nézem, írt C64-re jócskán kódot.