( _Franko_ | 2020. 03. 02., h – 18:02 )

Neked sokkal nagyobbtudásod, tapasztalatod és ismereteid vannak ebben a szektorban mindenkinél (is), úgyhogy rádhagyom, hiszen te mindent is jobban tudsz még azoknál is, akik adott rendszerrel napi szinten foglalkoztak/foglalkoznak.

Na, ismét a szokásos séma: mondasz valami nagy általános faszságot, amikor meg a konkrétumra kérdezek, akkor meg semmi válasz, vagy ez a sértődött primadonna. Nem lenne egyszerűbb megelőzni az egészet azzal, hogy nem írsz reflexből hülyeséget?

Nincs mindenkinél több tapasztalatom a bankszektorban, viszont azt ebben a témában adott reakcióidra egyértelműen ki tudom mondani, hogy a tiednél bizony több tapasztalatom van és könnyedén felismerem, ha hülyeséget írsz. Gyűjtsem ki egyesével, hogy milyen faszságokat hordtál össze, amire aztán nem reagáltál, amikor kiderült, hogy faszság?

ügyfélként azt látom, hogy nincsenek ilyen jellegű gondjaik, n+1 ismerőssel teszteltünk keresztül-kasul azokat a bankokat, ahol számláink vannak, és a MagNet-tel kapcsolatban csak a mobilos, nem sablonból történő utalás volt (ismétlem volt!) problémás.

Milyen gondra gondolsz? Átment a pénz, előbb, mint szokott, csak bármelyik rendszerből nézve rossz értéknappal. Gondolom a tesztjeidben ez a use case kimaradt. Utaltál hétvégén pénzt bankon belüli számlák között MagnetBank-nál? Mutasd kérlek, hogy mi lett az eredménye.

Egyébként MagnetBank esetén az új Android klienssel sem lehet számlák között átutalni 17:00 után... :)