( toMpEr | 2018. 10. 06., szo – 14:51 )

> Értem én, hogy 4db. egészoldalas állami hirdetés lefedi a lap teljes kiadási költségét, gyakorlatilag nulla eladott darabnál is nullszaldóssá teszi a kiadást.

Szerintem ez lefedi a piactozítást.

Elnézve a lokálban szereplő többi hirdetést (lábgomba krém, hallókészülék, királygábor fitneszgépe, aranyozott érme) vannak kétségeim afelől, hogy működne pusztán piaci alapon is.

"Hatalmas nyereséggel zárta 2017-et a Mediaworks. A médiabirodalom 4,5 milliárd forint adózás előtti eredményt produkált, ebből maradt az adó befizetése után 4,3 milliárd forint profit. Egy évvel korábban még 2,4 milliárdos mínuszban volt a cég. Egy év alatt kétszeresére nőtt az árbevétel: a 2016-os 11,3 milliárd forint után már 20,4 milliárd forint jött össze. Nagyot nőtt az „egyéb bevételek” sor is, 154 millióról 1,4 milliárd forintra." - forras

Biztos ez is azért történt, mert rájöttek, hogy a "pénzért dolgozni kell" és nekik végre nem büdös a munka.