A Magyar Telekom viszonteladójának tartozása és együttműködésének hiánya miatt a Magyar Telekom a felek közötti szerződés ételmében a szolgáltatást felfüggesztette. Sajnáljuk a viszonteladó ügyfeleit az őket ért kellemetlenségekért, problémájuk megoldása érdekében kérjük a szerződésben álló viszonteladóhoz forduljanak.
A Magyar Telekom készen áll a helyzet rendezésére, azonban sem a Magyar Telekomnak, sem a fizikai elhelyezést nyújtó Datapelxnek nincs hivatalos kapcsolata a viszonteladó ügyfeleivel, azokért kizárólag a viszonteladónak kell felelősséget vállalni. Mivel a viszonteladótól 13:00-ig érdemben választ nem kaptunk a kialakult helyzet rendezésével kapcsolatban, úgy igény esetén, a szolgáltatás nélkül maradt ügyfelekkel a Magyar Telekom szerződést köt és a szolgáltatást beindítja, azonban a szolgáltató ügyfeleit nem keressük meg közvetlenül.
Gulyás Zoltán
hosting termékmenedzser