( strogg | 2011. 05. 26., cs – 12:38 )

Nos a stabil ág egy dolog, ezzel szemben a tapasztalatom nem rózsás.
változatlanul hoznám a régi játékokat. A másik az upgrade kényszer.
Ha minden 6 havonta frissülne a windows új verzióra, és ingyen lehet upgradelni, maximum céges szinten lenne version lock, mindenki más fel is rakná. Senkit nem érdekel, hogy LTS e a win xp, vagy sem, ha van windows7 felrakja, és ha nem megy az sw anyázik.

Egyébként ez látható is, mert hiába van a vista még támogatva, már a w7 a "menő", de sokan még XP-t tolnak.
A programodnak meg mindkettőn mennie kell, ha el akarod adni.

Akkor lenne előrelépés, ha legalább az egyik nagy disztró gyártója venné végre a fáradtságot, és felállitana egy házon belüli standard-ot.
1. defniálná, hogy milyen alkotóelemek mely libjeinek mik a funkciói.
2. megkövetelné, és betartatná a visszafelé kompatibilitást.
pl. Egészen addig nem kerülhet be a köv. kiadásba az 1.2-es lib, amig nem teljesen visszafelé kompatibilis az 1.0-val.

Ekkor kiszámitható lenne egy disztró, és azt mondanám, hogy most készitek egy programot rá, mert tudom, hogy 5 év múlva is stabil alapja lesz az OS.
De amikor verzióról verzióra cserélgetnek komplett grafikus felületeket, ott asszem nincsen miről beszélni.

És itt szó sincsen átcsomagolásról. Megcsinálom a programot, és becsomagolom. Elvárom, hogy egy stabil API-val rendelkező OS-en ne kelljen már átcsoamgolni 6 havonta, de évente sem.
Évente nem átcsomagolok, hanem új verziót adok ki, upgradelendő a régit. Maximum.

--