Nem. Nem Orbán Viktor. Bár ma végérvényesen kiderült, hogy a király meztelen, hogy Orbán Viktor még azt a pride-ot sem tudja betiltani, amit ő hozott össze, ami ő miatta lett az eddigi legnagyobb.
A nap lúzere: (a fidesz csicskapártja) A Mi hazánk mozgalom, akik lezárták a Szabadság hidat, csak hát ugye a menet meg átment az Erzsébet hídon.
Szerencsétlen hülyék...
Még órákkal később is csak röhögök rajtuk, hazafele menet is... El tudom képzelni, milyen bosszúsak lehettek, amikor kiderült, hogy nem arra fog menni a menet.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
- 587 megtekintés
Hozzászólások
Egész hazafelé motoszkált bennem a gondolat, hogy ez a helyzet ismerős és végre eszembe jutott. Láttátok a Blues Brothers c. filmet? Abban volt egy jelenet, amikor a nácik lezártak egy hidat, hogy tüntessenek és már egy elég hosszú kocsisor várakozik. Ekkor Jake és Elwood megúnja a helyzetet és a nácik közé hajt, akik beszarnak és beleugranak a folyóba.
Ez az a jelenet: https://www.youtube.com/watch?v=ZTT1qUswYL0
Mindenkinek javaslom a Blues Brothers c. filmet. Egyrészt kultfilm. Szóval illik látni :-)
Másrészt jó zenék vannak benne, nagy nevekkel az akkori R&B, jazz stb világából (Aretha Franklin, Ray Charles, James Brown, John Lee Hooker, Cab Calloway stb stb stb), jó történet, jó poénok. Akkoriban egyébként a legdrágább film volt. Van második része is, akkorra sajnos John Belushi már meghalt kábszer miatt, az első forgatásakor is elég sok probléma volt emiatt.
Egy kedvenc jelenetem a film vége felé, amikor Jake találkozik a csatornában Carrie Fisherrel, aki le akarja lőni, bosszúból, hogy nem ment el Jake az esküvőjükre... Az egy klasszik... :) https://www.youtube.com/watch?v=ftt4f2H3GDs Az egyetlen alkalom, amikor a filmben Jake-et napszemüveg nélkül látjuk. De persze a nagy szám a jelenet, ahogy végül "kiengeszteli" a nőt :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Blues Brothers-t tényleg senki sem látta? Mi folyik itt??? :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(a fidesz csicskapártja) A Mi hazánk mozgalom
Ez azota sincs igy. Hiaba ismetlitek el 6362736428x, akkor is hazugsag marad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogyne lenne az. Nagyon jól tudják ők is, hogy a létük a fidesztől (a fidesz érdekeitől) függ. (jó, ha buták, akkor nem tudják). Emiatt úgy kell működniük, hogy a fidesznek megfelelő legyen. A MH létérdeke ez, egyéb esetben bedarálják őket, ahogy a Jobbikkal tették. Ilyen egyszerű.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Forditva: a hulye 2018 utan Jobbikban maradt identitasmentes megelhetesi politikusok kezdtek terjeszteni azt a hazugsagot, hogy a toluk kivalt Toro a Fidesz embere. Aztan osszealltak a DK-val, es meglepodtek, hogy ez a(z onmaguknak is) hazudozas 1% ala rugta a partjukat.
Nektek meg jol esik ismetelgetni egymasnak, igy ervelni mar nem kell. De ha nem lennetek fogyatekosok ahhoz, hogy ertelmezzetek egy olyan aprosagot, hogy valamire van-e vagy nincs-e bizonyitek valamire, valamint egy olyat, hogy bizonyos pletykak terjedese kiknek mikor volt erdeke es utana kiknek maradt kenyelmes, akkor talan a tenyek es a valosag talajan maradas sem lenne toletek idegen. De sajnos az.
a létük a fidesztől (a fidesz érdekeitől) függ
Kepzeld, Magyar Petere is. Es az a teny is, hogy a Pride-rol (szerintem okosan) hallgato MP joval nepszerubb pl. a Momentumnal vagy a DK-nal, ezt igazolja. Megsem vonja le belole egyikunk se (se te, se en) azt a kovetkeztetest, hogy "a Tisza a Fidesz csicskapartja". Meglepetes: ugyanezen logika alapjan nincs bizonyitek arra se, hogy a Mi Hazank az lenne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most ezt tényleg nem érted? Az MH-t akkor darálja be a fidesz, amikor akarja (Az MH emiatt van pórázon, ha nem akar bedarálva lenni, akkor igazodnia kell. ). A Tiszát nem tudja bedarálni, ott nincs ilyen függőség, sőt egyelőre a Tisza diktál.
A DK-ra mondhatjuk, hogy ők ha máshogy is, mert inkább indirekten de a fidesz érdekeinek kiszolgálói voltak. A csicska szó nem jó rájuk, Rájuk szerintem inkább az illik, hogy a fidesz bábjai voltak. A Momentumra szerintem még gyengébb jelző illik, inkább azt mondanám, hogy a fidesz eszközei voltak, szerintem ott nem volt kölcsönös függőség, ráadásul végül fel is ismerték ezt, emiatt visszaléptek a 26-os választástól
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hubazze - a Fidesz micsodajanak hivnad a Tiszat 2028-ban, ha 2026-ban kikapna? ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Attól függ, miért kapna ki. Ha azért kap ki, mert béna, akkor bénának. Ha azért, mert hasznos idióta (mint pl Gyurcsány volt), akkor talán bábnak hívnám.
De egyelőre az látszik, hogy a Messiás szándékosan és eredményesen kerüli azokat a hibákat, amit az óellenzék elkövetett, akik az összes csapdába besétáltak, tehát szerintem az valószínűtlen, hogy hasznos idióták legyenek, hacsak nem lesz túl sok beépült fidesz vakond. Persze lehetnek még más hibák, majd meglátjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> szándékosan és eredményesen kerüli
MP totálisan átlát mindent, nem megy bele a csapdákba. De nekem már túl passzív, és ennek meglesz a negatív következménye. Lesz emiatt szavazatvesztés. Pl Marczingós féle devizás ügybe sem állt bele, pedig EUban tudnának neki segíteni! De hiába kereste a Tiszásokat!
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hubazze
Az! :D
Ki gondolta volna, hogy nem a DK, nem a Momentum, nem az akármelyik szerencsétlen ellenzéki párt fogja szorongatni a Fidesz tökeit, hanem tkp. maga a Fidesz! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Röfi malacnak is lejár egy idő múlva a szavatossága. Szerintem az van, hogy az autokráciák csak akkor maradhatnak fenn, ha egyre elnyomóbbak. Nézd meg, ez mindig így van. Ha örökre hatalmon akarsz maradni, akkor egyre nagyobb elnyomás kell, míg el nem éred a diktatúrát. Mert ha nem növeled az elnyomást, akkor visszaszól a nép, ahogy egyre jobban sanyargatják. Kivéve, ha már nincs módja visszaszólni.
Látszik, hogy a "szuverentásvédelmi" törvényt már nem merték bevezetni, pedig jó felé tapogatóztak, arra van a diktatúra, amit keresnek.
De úgy tűnik, hogy Magyarországon valahol itt lehet a határ, eddig tűrt a nép.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Az MH-t akkor darálja be a fidesz, amikor akarja ...
A DK-ra mondhatjuk, hogy ők ha máshogy is, mert inkább indirekten de a fidesz érdekeinek kiszolgálói voltak."
Milyen korosztályhoz tartozol?
Akinek volt lehetősége Medgyessyre szavazni vagy nagykorú volt a Jobbik párt megalakulásakor az leglább 40-es. Egy 30 éves óvodába indult az első Orbán kormány színre lépésekor és lehetősége sem volt MSZP-SZDSZ és Fidesz-KDNP között választani 2010-ben. 20 évesen már az EU csatlakozás is történelem, mert meg sem született akkor.
A mai fiataloknak már nincsenek emlékeik (túl fiatalok voltak a politikához vagy nem is éltek akkor), de még nem történelem lecke a rendszerváltás utáni időszak. Bárki 30 év alatt csak olyan választásokon vehetett rész, amikor Orbán volt a miniszterelnök.
Amikor még a Fidesz ellenzékben volt, akkor a "miért nem határolódik el a szélsőjobbtól" volt a Fidesz-Jobbik kapcsolata. 2010 után lett ebből a Jobbik mint Fidesz szatellit vagy "csicskapártja", amely szerepet ma a MiHazánk tölti be. Erről az időszakról vannak emlékeid?
2018-ban pontosan ugyan ez a felosztás volt, csak más szereplőkkel. Akkor az LMP szolgálta a Fidesz érdekeit, mert nem volt hajlandó összefogni és a Jobbik volt a csicskapárt. 2022-ben lett szélsőjobbos - akivel nem közösködik a demokratikus ellenzék - Jobbikból annak a pártszövetségnek szerves része, amely leválatja a Fideszt és a csicskapárt szerep a MiHazánkra szállt.
Most a Tisza színre lépése, mivel ma ő az aki leváltja a fideszt, így a korábbi leváltja a fidesz tagokat kiszorította ebből a pozícióból aminek eredménye, hogy ők lettek a fidesz érdekeinek kiszolgálói, a jelenkor LMP-je. Aki nem fér fel a dobogó első helyére, ahol csak az lehet aki leváltja a fideszt, az "magától érhetődően" a fidesz kiszolgálója lehet csak.
Ami az egészben érdekes, hogy mennyire nem számít ki mit képvisel. Nincs már szocialista, liberális, konzervatív, zöld, stb. csak a fidesz mint origóhoz való viszony. Ma már nem illik firtatni mi lesz 2026 áprilisa után.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akik a lázálmokat valóságnak tekintik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Két lehetőség van: az MH vezetői vagy buták vagy az MH csicskapárt. Gondolj bele!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Maradjunk a butanal. Ugyis regota automatikusan ignoralom azt, ha valakit butanak tartasz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felmentem a Gellért-hegyre, rohadt vicces volt, hogy megy a menet az Erzsébet hídon, miközben a szerencsétlen hülyék ott várakoznak a Szabadság hídon (ok, messze voltam, nem láttam őket, lehet, hogy addigra szégyenükben már leléptek és csak a rendőrök voltak ott)
Láttad a Blues Brothers-t?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jakubovics? Nem bírtad soká. Ez a botod is elfajzott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Mi Hazánk a Budapest Pride idejére és tervezett útvonalára jelentett be tüntetést a Szabadság hídra. A vonuló százezres tömeg azonban az Astoriánál elkanyarodott, majd az Erzsébet hídon kelt át Budára. A Mi Hazánk hiába próbálta a Szent Gellért térnél útjukat állni, a rendőrség nem engedte le a párt „aktivistáit” a hídról.
https://444.hu/2025/06/28/a-szabadsag-hidon-ragadt-mi-hazank-feljelenti…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy tűnik, a Novák vezetéknév se nőnek, se férfinak nem hoz szerencsét a politikában...
(Azért egyiket se kell sajnálni, nem rágják a küszöböt, de ennél nyilván többet szeretnének.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Remélem nem baj, hogy szívem szerint kértem volna egy pol taget, hogy könnyen szűrhesselek a zorbánnal, tyurcsánnal, mihazánkkal, tiszával, a homárbulival, a hídemberes sztoriddal, meg az elméleteiddel és veled együtt.
Ui kérjük vissza a Tisza folyónk nevét mocskolatlanul, ez még átadhatnád a fidesz 2.0 szektás gyűlésén. Ez az utolsó kívánságom, de (gondolom) sajnos nem a halotti ágyamon teszem, hanem úgy értem, hogy ezután nem látom amit írsz. Elegem van belőletek pro/kontra oldalon egyaránt. Miután /1 kiszervezte magát, itt veritek magatokat kontrollálatlanul, a defacto szabályoknak is ellen dolgozva.Köszi, puszi
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én a kokárdát is szeretném, fidesz-mentesítve.
A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én a kokárdát is szeretném, fidesz-mentesítve.
Rajtad múlik, hogy eltolod-e magadtól a jelképet avagy sem: semmi sem gátol meg benne, hogy kitűzd és másra szavazz. A kokárda kapcsán csakis és kizárólag olyanokat halottam nyávogni akiket korábban sosem láttam, hogy viselték volna :).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A lényeg nem ment át, ugye?
A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom majd elárulod :).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Majd egy év múlva ilyenkor elemezni lehet, mit hozott a Mi Hazánknak az, hogy a fidesz által szajkozott elveket egyedül ők képviselték ma.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az, hogy a Mi Hazánknak mit "hozott" ez, azt majd a Orbán Viktor dönti el, Rogán Antal és a felméréseinek inputjai alapján.
Ha a Fidesznek szüksége lesz a százalékokra, akkor ledarálja a Mi Hazánkat, megvan hozzá a képességük. Csak ez számít, a többi mese és naivitás.
Gondolj bele, hogy a buzikat is most miért támadja? Pár éve még Semjén Zsolt meg az egész bagázs elmondta, hogy a buzikkal semmi baj, vonuljanak nyugodtan (nézd vissza, de mostanában volt erről egy összefoglaló videó). Azóta nincsenek migránsok, nincs Gyurcsány, ez a szuverenitásos kampány is gyengén muzsikál, a százalékokat viszont kell hozni, akkor bepróbálkoznak a buzikkal. Ennyi ez a sztori. Szorult helyzet van. És ennél még lehet szorultabb, amikor kell az MH pár százaléka is. Ugye nem gondolod, hogy Orbán Viktort érdekli is valamennyire, hogy valaki buzi-e? Ugye nem?
MDF, Kisgazdák, Jobbik... Emlékszel, mi történt?
Itt nincs semmi más mérlegelés csak a százalékok. Remélem, senki nem gondol olyat, hogy itt a pénzen és a hatalmon kívül bármi számítana. Ugye senki nem olyan naiv? Ugye nem? (ok, locsemege felmentést kap, mert ő tényleg elhiszi, hogy szuverenitás meg ilyesmi, hogy ezek tényleg számítanak valamit is a fidesznek :-) )
Gondolj bele, lehet, hogy Orbán egyik gyereke buzi (MZP kampányolt ezzel) és mégis végigtolja ezt a kampányt. Csak a százalékok számítanak és ha a százalékok azt mutatják, akkor a Mi Hazánkot bedarálják, mint a Jobbikot. Középról már úgy is kitúrta a Tisza a Fideszt, jól is fog állni neki, ha még jobban a jobboldal szélére shiftel
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A különjáratos buszokkal kik jöttek?
A tisza úgy söpri el a regnáló fideszt és a mi hazánkat, hogy az eseményen, amin most többmilliárd ember volt kinn, meg sem jelent?
a spontán szerveződött, betiltott pride, amit még az eu parlament elnöke is reklámozott, még a szélsőbalos Gréta is ideutazott.
A 70 eu parlamenti szélsőbalos, no meg a sok antifa.
És, még ők hazudják, hogy az egyetemes emberi jogok miatt vonulnak föl, ami nem mondja ki, hogy nemet válthatsz bármikor, meg sexualizálhatod az ovisokat.
Jaku, nem bírtad sokáig.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még mindig menthető lenne a helyzet néhány gyors intézkedéssel, kezdetnek mondjuk Tuzsán és Orfk bejelenthetné, hogy jószándékú tévedés volt az önkormányzati rendezvény "betiltása".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tévedés. Azt a prideot tiltották be, ahol a neked kedves pucér faszit vonaglanak és keresztény javaslatokat gyaláznak.
Most az újságírók hadának meg akarták mutatni, hogy a bűnös rezsim hogyan vegzálja a békés embereket, de nem jött be.
Hiába a buszoztatás, hiába az EU-s politikusok felhívása, idetalicskázása, a rendőrség jogszerűen járt el.
Persze a Zorbán mindig bukik, ahogy Jaku hallucinálja megint
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ovassá kicsit: az állami rendezvényt nem engedélyezheti vagy tilthatja be a rendőrség. (Most még megpróbálkozhatsz azzal, hogy nem tudtad, hogy a települési önkormányzat is az államszervezet része, aszitted az valami NGO.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ahhhh, naiv vagy. Ez az egész Orbán Viktor terve volt és bejött neki. Neki minden bejön. Ez is. Ő intézte el, hogy így legyen. És ez nem vicc, ehhez képest a kommunista firkászok kispályásnak sem nevezhetőek voltak.
Budapest Pride 2025: bevált Orbán Viktor mesterterve
(...)
a miniszterelnök már megint egy lépéssel politikai ellenfelei előtt jár
(...)
kormányfő most újabb lépést tett a 2026-os fideszes győzelem felé.
https://mandiner.hu/belfold/2025/06/budpaest-pride-2025-bevalt-orban-vi…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Kuss, én így szoktam leszállni!"
De ha akarod, beszélhetünk a rosszhiszemű, visszaélésszerű jogalkalmazásról: https://index.hu/belfold/2025/06/29/mi-hazank-rendorseg-gyulekezesi-jog…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Éljen! Legalább erre maradt pénz, nem a jövő évi kampányra lesz.
Mint Rákosrendező. Nekem mindegy, nem én vagyok politikai szereplő, de eddig a patás elég sok pénztől szabadította meg a baloldalt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
eddig a patás elég sok pénztől szabadította meg a baloldalt
Egészen pontosan a lakosságot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tőlem nem vett el. Szerintem másoktól sem.
Egy jól megállapított probléma félig megoldott probléma.
- Charles Kettering
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sőt! Még krumplit is kaptál!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mikor?
Egy jól megállapított probléma félig megoldott probléma.
- Charles Kettering
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fél kettőkor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor biztos nem.
Egy jól megállapított probléma félig megoldott probléma.
- Charles Kettering
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szóval a (rendőrség betiltja(nem engedélyezi), megfellebbezik, Kuria semmisít) szappanopera utolsó adásai alapján, a Kúria egyszer se az alapján indokolt, amit te itt felhoztál. Ezek alapján valószínűleg Ők se voltak tisztában ezzel. Szerintem hívd fel a Kúriát, hogy ingyenes jogi tanácsokkal szeretnéd ellátni őket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsit felületesen követted a híreket: az önkormányzati rendezvény rendőrségi betiltása ügyében senki sem fordult bírósághoz, mert azzal hallgatagosan elismerték volna, hogy a rendőrségnek van ilyen betiltási joga.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kíváncsi vagyok mi lesz a vége. Mármint a jogi oldalról. Gondolom az önkormányzati rendezvény mint fogalom biztos részletezve van valahol. Aztán az hogy államszervezet része az önkormányzat az nem jelenti azt hogy az önkormányzat minden cselekedetére ráhúzható, hogy azonos azzal mintha az állam tette volna szóval, mint nem jogász, el tudom képzelni, hogy ha van egy jogszabály arról, hogy állami rendezvényt nem lehet betiltani abból nem következik egyértelműen, hogy önkormányzati rendezvényt nem lehet betiltani, és még ott van az, hogy attól hogy Geri azt mondta, hogy ez önkormányzati rendezvény attól még nem biztos, hogy annak minősül.
Csak egy példa, ha valahol -most tekintsünk el Geritől meg Budapesttől- a polgi a születésnapját önkormányzati rendezvényként deklarálja, majd a költségeket elszámolja a mint önkormányzati költség, megteheti?
Szóval az önkormányzati rendezvénynek ahhoz, hogy annak minősüljön, biztos kell lennie valamilyen követelményrendszernek, aminek teljesülnie kell .
Szóval kiváncsian várom a végét. Nyilván ebben is lesz pár kör. Valószínűleg az utolsó megint a Kúria lesz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdemes lenne tájékozódnod és nem a mandiner.hu-ról. :-)
Az önkormányzat álláspontja szerint tök mindegy, hogy mit mondott a rendőrség, mert nem volt illetékes, mert ez önkormányzati rendezvény volt. Nyílván emiatt tették, amit tettek, ahogy NevemTeve leírja.
Én nem tudom, kinek van igaza, főleg, hogy lehet még 500 oda-vissza csavar, joghézag, jogértelmezési különbség. Érdekes és árulkodó lesz, hogy lesz-e ezek után bármilyen eljárás akár a résztvevők akár kariGeri ellen.
Mindenesetre ettől függetlenül ez egy óriási bukta Viktornak, az jött le mindenkinek, hogy tök mindegy, mint mond, le lehet szarni. És neki ez a varázsereje volt eddig a szavazói szemében, hogy ő erős, ő aztán megcsinál mindent. Most ezt elvették tőle. Omladozik a rendszer.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szeretném felhívni a figyelmedet, hogy ismét személyeskedsz. Ahogy rendszeresen szoktál, de mindig kikéred magadnak ha figyelmeztetnek erre. Nagyon szereted ezt a kioktató hangnemet, hogy kinek mit kellene csinálnia.
Nem szeretném bolondot, idézni, de így komoly erőkkel harcolsz a következő Orbán győzelemért.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, személyeskedtem és nem kérem ki magamnak, hogy szóvátetted.
Szerintem elvárható, hogy ha valaki hozzászól valamihez (akár itt, akár a való életben), akkor előtte megfelelően tájékozódjon. Én úgy láttam, hogy te ezt nem tetted meg. Hiszen, ha megtetted volna, akkor tudtad volna, mik az álláspontok. A másik lehetőség, hogy te valami szuper jogász vagy, aki már végigfuttatta a dolgot és tudja, hogy a rendőrségnek van igaza. Ezt a lehetőséget elhanyagoltam. Az eddig leírtak nem személyeskedések se nem bántóak szeretnének lennie, csak leírtam, hogy gondolkozom.
A kioktatással nem értek egyet, szerintem jogos, hogy nem mindegy, hogy honnan tájékozódunk és a mandiner.hu és a társai egy az állampárt által fizetett hazug oldalak. Remélem, ezt te sem vitatod, én ezt tényként kezelem, szerintem ebben nem hibázom egy picit sem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyilván ez csak egy ügyvédi vélemény. Ami érdekes az a Novák Elődös feljelentés, mert ott kevésbé lehet majd sunnyogni. Ha ott is az jön ki Karáncsony győz, akkor az még megsemmisítőbb lesz a Röfi malacnak. Ada, adadada, ad adad...
Horváth Lóránt szerint a rendőrségnek első körben a gyűlés vezetőjét kellett volna
felszólítania a gyűlés feloszlatására, ha ezt nem teszi meg, akkor utána a résztvevőket
kellett volna tájékoztatni arról, hogy jogellenes rendezvényen vesznek részt és el kell
hagyniuk a helyszínt. Ha ennek sem tesznek eleget, indult volna a tömegoszlatás.Mivel egyik sem történt meg tudomásunk szerint, ezért az ügyvéd álláspontja szerint a résztvevők
semmilyen módon nem szankcionálhatók, még a részvételükért sem, hiszen nem kaptak sem felszólítást, sem utasítást a rendőrök részéről.Felvetődik, hogy esetleg közben a hatóság mégiscsak tudomásul vette a gyűlés
megtartását és azt jogszerűnek minősítette, de az ügyvéd szerint ilyen döntést nem
hozhatott volna a rendőrség, mivel a saját határozatának jogereje annak végrehajtására kötelezte.A gyűlést vezető Karácsony Gergely ügyében pedig annyit tudunk, írja az ügyvédkör elnöke, hogy Novák Előd feljelentést tett az egyesülési és a gyülekezési szabadság megsértése vétség miatt, amit az illetékes ügyészség továbbított az V. kerületi rendőrkapitányságára, ahol dönteni fognak a nyomozás elrendeléséről vagy elutasításáról.
https://hvg.hu/itthon/20250629_Az-Ugyvedkor-elnoke-szerint-a-rendorseg-…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kapcsolódik:
Némaságba burkolóztak a szélsőjobboldali ellentüntetők
https://youtu.be/Corre_aPSbY?t=25
Nem tudom, hogy ezek is mi hazánkosok voltak, esetleg pénzért tartották a molinót, de az tuti, hogy legalább annyira nevetségesek voltak, mint a mi hazánk, aki rossz hidat zárt le...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az antifák meg esernyők mögé bújtak
Egy jól megállapított probléma félig megoldott probléma.
- Charles Kettering
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kommentár nélkül:
Egy jól megállapított probléma félig megoldott probléma.
- Charles Kettering
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://index.hu/belfold/2025/06/30/pride-pinter-sandor-kozkegyelem-fel…
Azért ez is transzcendens kissé, hacsak komoly reform nem volt mostanában, akkor egyéni kegyelmet az államfő adhat, csoportosat az országgyűlés (vö: taxisblokád), a belügyminiszter egyelőre talán még nem vette át egyiknek a szerepét sem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni