- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mennyire vannak karban tartva ezek a játékok, ha már nyílt a forráskódjuk? Vulkan, új garfikus képességek, jobb grafika részletgazdagabb textúrákkal?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól tudom, q1-ből és q2-ből mostanában lett RTX-es verzió is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://store.steampowered.com/app/1089130/Quake_II_RTX/
Quake 1 RTX-ről nem tudok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Két dologra bontható a listád: remake, és remaster. A remake hatalmas munka, abban vannak új textúrák, részletgazdagabb modellek, stb.., szinte újra lefejlesztik a játékot. A remaster egyszerűbb, itt "csak" hozzáigazítják az aktuális technológiákhoz (GPU-k, felbontások, frissítési frekik, OS-ek, stb..).
Hivatalos Q1 releaseből csak remaster van, viszont az nem annyira régen jött ki (valamikor tavaly). Jóféle, én újra végigtoltam nightmaren, élvezetes volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, ezek mindegyike elérhető. Még raytracing is. 32, 64 bit, mindenféle OS-re, natívan. Igaz nem egyféle portban, hanem különböző portok vannak, egyiknek ez, másiknak ez az erőssége. Van, amelyik grafikában jobb, van, amelyik az eredeti játékhoz próbál hű maradni. Én a DarkPlaces engine-nel szoktam játszani, de népszerű a vkQuake is. Speedrunnerek a JoeQuake-re esküsznek. Kinek mi.
Quake2-nél ugyanez szintén, azt a Yamagi-féle porttal szoktam játszani, az RTX-es verziót nem tudom kipróbálni, mert nincs olyan GPU-m, ami támogatja. Bár most nézem, hogy van vulkanos verzió is a vkQuake2, lehet kipróbálom, rég toltam már amúgy is. Kb. 1-2 évente ki szoktam pedig játszani ezeket a klasszikusokat.
“A computer is like air conditioning – it becomes useless when you open Windows.” (Linus Torvalds)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni