- hang
- hardveres lebegőpontos működés Neon-képes eszközökön
- kezelés: billentyűzet, érintőképernyő és trackball
- OpenGL-es 3D renderelés
- a játék az ARM-optimalizált libcgamearm.so / libqaarm.so / libuiarm.so-kat használja
- hálózatos működés
Ha valaki C/C++ kódot fordít az Android NDK-val, akkor a fordító alapértelmezetten generic ARMv5 CPU-ra fordít, amely esetén a lebegőpontos számítás szoftveresen történik. Optimalizálások és hang nélkül 22 fps-sel fut a Quake3. Mivel a stuff erősen épít a lebegőpontos számításokra, a fejlesztő megpróbálta jobb fordítóval (Android git-ből származó GCC 4.4.0-al, amely már támogatja a korszerűbb CPU-kat és a Neon SIMD utasításokat) lepörgetni. Az eredmény: a Neon-os Cortex-A8-ra optimalizált Q3 összehasonlítva a generic ARMv5 build-ekkel 15%-kal gyorsabb lett az audio nélküli mérési eredménynél, és 35%-kal gyorsabb az audióval történt mérési eredménynél.
ARMv5 | Neon | |
No audio | 22.0 fps | 25.4 fps |
Audio | 14.7 fps | 20.0 fps |
A fejlesztés folyik tovább.
A részletek, támogatott eszközök listája, telepítési tippek stb. itt olvashatók.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 4361 megtekintés
Hozzászólások
'99-ben egy PIII 450+32MB RAM+TNT 2-es gépen sem hoztam ki sokkal több fps-t :) (nem, még nem volt szarrábutított fps-optimalizált konfigom q3-hoz) Azért hova fejlődik a világ... :)
--
A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Magyaran nem csinaltal vele szart se:) ezen a cfg n mar azert egy fix 72 ot lehetett hozni amivel mar dm6on a hidrol elugrottal a railig:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A héten jelent meg az OpenArena 0.8.5 patch, alapértelmezetten van benne az FPS független fizika, nagyjából pont ezért, hogy akkor is nyomathasd a defraget ha nem tudsz 125 FPS-t kicsiholni a gépből. Terveztem, hogy írok egy blogbejegyzést az új OA patchről, aztán kicsit csalódtam benne. De talán mégis megírom ma este.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ma mar azert nemnagyon kell zsebbe nyulni hogy meglegyen a fix 125. Egyebkent q3 osp moddal volt szukseg ra, CPMA moddal, ami kesobb felvaltotta mar fixalva volt a fizika, ettol fuggetlenul nemnagyon lehetett labdaba rugni ertelmes ellenfelek ellen ha nincs meg. Mara viszont felvaltotta a Quakelive oket, mi is leallitottuk a serverunket (koth).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pmove_fixed 1 :D
van még K.O.T.H.??? omg, de rég játszottam már! :(
--
A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
aug. ota nincs server mar:\ tvnetnel volt jutanyos aron de oket felvasarolta a tvnetwork ugy pedig mar draga lett volna
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Francba. Nincs már KOTH szerver ... RIP.
--
Kinek nem inge, ne vegye gatyára
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Esténként szoktam nyomatni az OpenArenat. Az még az én gépemen is elmegy.(Duron 1.6 + Geforce2 MX 400) :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy pillanatra nem értettem, aztán rájöttem, hogy ez a dm6 nem az a dm6... Öreg vagyok... :)
"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee." -- Ted Ts'o
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha már quake3 fut a telefonokon (igazán örvendetes), kíváncsi vagyok, mikor jutunk el oda, hogy maga az Android felület is használható sebességű legyen
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni