Már fut az Unreal Tournament 3 Linux-on, OS X-en

Címkék

Jó hír lehet azoknak a !Windows gamereknek, akik lassan egy éve várnak natív UT3 kliensre, hogy Ryan "icculus" Gordon tegnap blogjában elérhetővé tett két képernyőképet, amelyen az látszik, hogy az Unreal Tournament 3 már fut Linux-on és OS X-en.

Hozzászólások

Ajjaj, erzem, hogy ennek komoly gepupgrade lesz a vege...

--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Awww, mar orultem, hogy megjelent, erre csak ket kepecske van. En is mar 1 eve varok, csak sajna mar nem erdekel az UT3, jatszottam anynit vele Winen, hogy eleg volt. Regi UT-knak elobb volt linuxos portja, ezt nagyon nem jol hoztak ossze :S
A grafika boduletessen rossz a kepeken. vajon azert mert nincs felhuzva, vagy nem tamogat a linuxos port minden effektet? Marpedig a mai UT-t a grafikaja miatt erdemes jatszani, mert a hangulata mar nem ugyanaz mint a jo oreg UT-nak!

"Marpedig a mai UT-t a grafikaja miatt erdemes jatszani, mert a hangulata mar nem ugyanaz mint a jo oreg UT-nak!" Grafika miatt játszani? :o Bár engem is megbabonázott, amikor életemben először megláttam a Gazdálkodj Okosan (a régi fajta) széthajtható tábláját és a papírpénzeket. Na meg a szerencsekártyák kellemes színeit. :) :) :)

:)

Obliviont szeretném megrendelni linuxra. :D Na és most esett a kezem a bilibe.

Uhum. Windowson épp Crysis Warhead-et tolunk a kölökkel :D
Még nyolc év és....

Ehhez nem tudok gratulálni :( Az UT2k4 natívan már a telepítőn fenn volt.
Tudom, hogy ez egy "új" motor, de ez tisztán mutatja, hogy a fejlesztésekor már nem tartották potenciális vásárlóknak a !Windows felhasználókat. Így nem csoda, hogy egy év alatt csak "ennyit" tudtak összekalapálni.

"a fejlesztésekor már nem tartották potenciális vásárlóknak a !Windows felhasználókat."

Erre kívántam reagálni. Mivel sok cég egyre inkább konzolra fejlesztenek (tény. nem fog kikopni, de) vonulnak ki PC platformról. Ennek következménye az, hogy kevesebb pénzt áldoznak arra, hogy PC-n nem portolják át kismillió platformra. Mivel jelenleg még mindig a Windows van bőven 95% felett, így értelem szerűen erre van értelme fejlesztei. Nagyobb neveket persze átportolják OSX-re (meg újonban Linuxra), de ki akar x + n*3..5 -t fizetni a fejlesztésre <5% -ért, ha x + n -vel se lesz lényegesen kevesebb bevétele?

"Pontosan attól, hogy kevés játékot adnak ki rá."

Vagy inkább mert nem alkalmas arra akarják*, hogy minden distrora egységes bináros formátumban ki lehessen adni és tutira biztos, hogy az ott lévő libekkel mindenhol menni fog még akár évekkel később is.

És a mai játékoknál supportból nem lehet megélni.