- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1664 megtekintés
Hozzászólások
Cseréld le. Viszonylag (ha-ha) jó áron ki tudsz szállni belőle, és ott a rövid az élet, kipróbálnék mást is! Próbálj!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem január óta megvan a 22k, hasonló kérdéseim lesznek, csak nem 5 év múlva :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nagy kár hogy a bmw 1 már nem hátul hajt és még ronda is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A hátul hajtásnak nagyjából zéró értelme van egy átlagember szemszögéből, aki nyilván nem akar körforgalomban driftelni, meg gumit égetni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felmerül a kérdés, hogy ha nem akarsz, akkor minek veszel BMW 1-et. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
325Ci-m van, még nem drifteltem körforgalomban, buzi-e vagyok? de lehet csak azért mert béna/gyáva vagyok hozzá :)
nincs aláírásom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a hármas nagyon gyanús, talán nem is 1-es BMW-d van. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És indexelsz a körforgalomból kijövet? :D Ez az indexes dolog tényleg annyira szakállas, hogy már bozótvágó kell neki pusztán a létezéséhez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egy átlag ember szempontjából igen. ettől függetlenül szerintem sajnálatos.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elsokerekessel driftelni olyan, mint dagadt csajjal kurni: addig elvezed, amig senki nem latja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi másra jó a BMW 1? :D
Illetve hát pont arról szól a thread, hogy már erre sem, mert nem hátsó kerekű. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem értem, senki nem mondta hogy ez így szar. csak azt hogy a régi értékek kezdenek elveszni. az, hogy valakinek a vezetés csak egy szükséges rossz, nem jelenti azt hogy másnak is. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"senki nem mondta hogy ez így szar"
De. En.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen, sajnos a downsizing elér mindent. :( hármasból is már csak 25 milliótól van sorhat az m340i-nél. az új designt se értem, főleg a négyesnél nem. a BMW 1 is tudott anno nagyon csinos lenni. teljesen elvesztek ezek a régi értékek.
lehetne az elektromos autókat fejleszteni és tolni az emberek alá, miközben belsőégésű autóknál hagyunk mindent ahogy volt és nem szerencsétlenkedünk 3-4 hengerekkel. ennek több értelme lenne így.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem én, hogy downsizing, de hagyhatnának élményautókat a nem átlagautósnak. A jelenlegi BMW felhozataltól sírógörcsöt kapok. A 1-es és 2-es, ami még méretben rendben van, fronthajtású lett. A 3-as és 4-es is már túl nagy, 5-östől felfelé már monstrumok. A jelenleg kapható modellekből a Z4 és az M2 Competition vagy a CS, ami még izgalmas maradt. Nem értem, miért nincs a hátsókerekes M135i-nek és M240i-nek rendes utódja.
$ grep -c egy$ word.list
100
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jaja, m2 nagyon vagány. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"lehetne az elektromos autókat fejleszteni és tolni az emberek alá, miközben belsőégésű autóknál hagyunk mindent ahogy volt és nem szerencsétlenkedünk 3-4 hengerekkel. ennek több értelme lenne így."
A legtöbb autó az elektromos/hibrid őrület előtt is 4 hengeres volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem biztos, hogy meg akarod érteni amiről beszélek. elhiszem, hogy a legtöbb az volt. de ötös bmw nem nagyon volt 4 hengerrel, hármas már csak hattal van maximum (m340i, meg valszeg a közelgő m3), pedig régen volt v8 is. már nincs. pedig jó volt.
ha te ezekre szarsz és azt mondod hogy minden autóba elég a 3 henger akkor ez szimplán nem a te szálad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem pl a Ford Fiesta ST megfelelne az 1.5-ös 197LE-es 3 hengeres motorral. :)
Nekem a becsípődésem a nagyon kicsi erős autó...
Fiat 500 Abarth
Twingo RS
Fiesta ST
ilyenek...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem gyártanak már ilyen autót. (fiesta st)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Abarth nekem is tetszik. Dupla kipufogó, Brembo fékek, szépen varrt bőr.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem a mini ilyen, főleg a cabrio - de jcw verzák is bejönnek
No rainbow, no sugar
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Mini is a listámon volt. A motorját nem dicsérték annak se.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
semmi baja nincs a motorjának, csak ne automata váltósat vegyél
nem fogyasztásbajnok de évi 6000km-nél nem nagyon számit.
No rainbow, no sugar
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak kérdezem, de a Miniben nem BMW motorok vannak? Mármint a Mini is a BMW csoporthoz tartozik valamennyire ha jól emlékszem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De igen. Csak nem mindegy, hogy melyik. Ezt kell jó kiriszörcsölni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_B38
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_B48
Na meg van az elektromos verza igaz olyan 100-150 a reális hatótávja, de neked jó lenne ha ilyen keveset mész. (Mondjuk ez a e-car támogatás az kifutott már? - 10,5-2,5 = 8 milla nem is vészes)
No rainbow, no sugar
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Minit megvette a BMW, ettol nekik mar volt technologiajuk motort gyartani elotte is. A BMW csak a profitot szedi be, a sajat motorjat nem feltetlen teszi bele (de lehet beletette, lofasz tudja)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem ezzel nem lett kevesebb a világ, nem értékek tűntek el, csak fejlődünk. És nem vissza. A belső égésű motoroknak leáldozott - amit most látsz, az már a haláltusájuk. Nekem nincs bajom a fejlődéssel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez akár igaz is lehet, de ha nem 20-30 évre vesz trey autót, akkor igazából még nyugodtan vehet benzinest.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja ez most nem trey-nek szólt, csak a felvetésre, hogy miért nincsenek szupi 6-8-12 hengeres motorok.
Most még én is benzinest vennék. (Bár ha lenne hol töltenem, akkor lehet vennék plugin hibridet, mert napi átlag Km adagomat -munka, edzés, ovi, vásárlás- simán megtenném elektromos üzemmódban, csak a hosszabb utakra kéne beröffenteni benzines motort - mentem már pl Golf GTE-vel, nagyon tetszett a tisztán elektromos hajtás).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 a GTE Golfra, tényleg pont erre lett kitalálva
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tehát akkor szerinted rendben van az, hogy 5,5 méter hosszú 2,5 tonnás szedánokat gyártunk 4 hengerrel. szerinted ez a fejlődés. nem. elmondom neked, hogy ez környezetszennyezés, szemetet gyártunk. egy hat hengeres nagy motor sokkal tovább él mint egy turbós 999ccm motor. nem tudok mit mondani, sajnálom hogy beszoptad ezt a marketing bullshitet.
nekem kurvára semmi bajom az elektromos autókkal, sőt. csak nem kéne közben szar belsőégésű motorokat gyártani millió számra. akkor már gyártsunk időt álló jókat így utóljára. elképzelni sem tudom, hogy mit nem tudsz ezen felfogni. többször is leírtam már ugyanezt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerinted hany evig kellene hasznalni egy autot?
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem nem csak az a kérdés hogy, te meddig hasznalod (legyen mondjuk 5-6), de ha mondjuk utánad meg él 15-20 évet és kiszolgál más embereket (karbantartva) az jobb mintha 6-7 év után a szeméttelepen végezné.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak mert amikor a 20. evet betolti a verda akkor atmegy hobbiautoba ha meg akarod tartani.
A hobbi auto alatt azt ertsd, hogy semmifele penzugyi racionalitas nincs mogotte. Allandoan karosszeriashoz hordod mert mindig van rozsda.
Szerintem 18. evtol mar dilemmas, de a 20. evtol konkretan veszteseges fenntartani.
elmondom neked, hogy ez környezetszennyezés, szemetet gyártunk.
Szerintem 30-40 ev korul kellene egy kocsinak kihuznia. Addig csak szemetet gyartunk, kobcentitol fuggetlenul.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> A hobbi auto alatt azt ertsd, hogy semmifele penzugyi racionalitas nincs mogotte. Allandoan karosszeriashoz hordod mert mindig van rozsda.
Ezzel szemben ha veszel egy új presztízs autót, akkor évente buksz 1 milliót az értékvesztésén. Abból azért elég sokat lehetne lakatolni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Barmilyen lakatis munka elettartalma max 3 ev (optimista becsles az 5).
Egyszeruen a belso oldal hegeszteset max uregelovel tudja kifujni.
Persze lehet en viszem rossz helyre.
Az, hogy mas meg nagyobb marhasagot csinal ez nem lesz attol racionalis.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az osszes
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
Raadasul ez a faszkodas is hozzajarul az ICE autok hanyatlasahoz. Mert nem lehet ugy megbizni bennuk, mint regen es fixalni mint regen. Hulladekot gyartanak.
Es most itt vagyunk 2 korszak kozott, mikor meg a legdragabb EV-k akku technologiaja sem eleg jo es ICE autok meg mar tul megbizhatatlanok a nagy fejlodesukben. Kinek van kedve 5-8e kmenkent szervizbe vinni. Nekem nincs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"tehát akkor szerinted rendben van az, hogy 5,5 méter hosszú 2,5 tonnás szedánokat gyártunk 4 hengerrel."
Mi köze a hengerek számának az autó méretéhez és súlyához?
Ha a motornak megvan hozzá az ereje (nyomaték/lóerő), hogy szépen mozgassa az autót, akkor miért baj, hogy 4 hengeres? Az autóbuzulós "mert a 6 henger szebben jár" lőzungokat most hagyjuk. Egy modern 4 hengeres tökéletesen simán jár, a beltérben meg a jó zajszigetelések miatt úgysem hallani semmit.
"egy hat hengeres nagy motor sokkal tovább él mint egy turbós 999ccm motor."
Kevered ám a dolgokat. Hengerek száma vs köbcentik vs turbós vagy nem turbós.
Egy 6 hengeres X ccm-es Y teljesítményű _szívó_ motor lehet hogy tovább él (bár ez elég sokmindentől függ!), mint egy szintén 6 hengeres X/2 ccm-es de szintén Y teljesítményű turbós. Pedig mind a kettő 6 hengeres.
A downsizingől én is félek (1500ccm alatt már én is csikorgatom a fogam), de az irányt értem. Ha egy 4 hengeres 2000ccm-es turbós benzines szépen elvisz A-ból B-be egy 3-mas bmw-t úgy, hogy átlagban még kevesebbet is eszik, jól is megy ha kell, akkor miért tennének bele 3-4000ccm-es szívó monstrumot. Ráadásul a súlyt is próbálják több kevesebb sikerrel csökkenteni. Átlagautó szintjén meg lementünk 1.4T környékére 150 lóerőkkel a régi 1.6-2.0-ás szívó benzintemetők helyett és nincs velük semi baj, kevesebbet esznek, jobban mennek. Van egy-két típushiba (régen is volt a szívóknál, csak az idő mindent megszépít), de amúgy nem látom, hogy hullanának mint a legyek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem te meg nem autóztál jót egy jó sorhatos (3-5000ccm) szivo motorral és nem próbáltál 3 hengeres 999ccm turbos motort. élményben ég és föld a különbség.
a hozzászólásod alapján azt látom, hogy téged ez egyáltalán nem érint meg, és nem erted mivel jobb, mert nem szeretsz autózni hanem csak egy szükséges rossz szamodra. (ez nem baj ameddig nem vagy döntéshozó a témában)
innentől kezdve - no offense - de nem fogjuk meggyőzni egymást, viszont engem meg inkább irritál a te hozzáállásod valamint hogy szerinted ez fejlődés. ezért jobb ha lezárjuk ezt a beszélgetést. legfőképpen mert nem szándékozok és eszem ágában sem volt flamelni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En veled vagyok, egy 3-5L-es szivo 20-30 evvel ezelottrol motorikusan kozel kinyirhatatlan. Inkabb hasznalat kozben egyen, mint hogy ki kelljen dobni.
Annyira kemeny, hogy az emberek elhiszik, hogy "kornyezetvedelmi lepes" az, ami amugy "tervezett elavulas", azaz pont az ellenkezoje.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem feltétlen erre gondoltam, szerencsére ma is kapni szívó benzint még. bmwnél is volt (nem vagyok benne biztos) 2015-ig újonnan. mazdánál továbbra is van, toyotánál és suzukinál is. ford kugából is van 2,5 szívó benzin + hibrid hajtás. stb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van, de egyre ritkabb.
Hondanal es Toyotanal neztem par fontosabb modellnel, hogy nagyon vigyaztak, hogy ne lehessen turbo nelkul venni. Legyen mar minek elromlania.
De nagyitoval meg meg lehet talalni, elvegre nem kene eluldozni a tudatos vasarlot sem, aki eggyel kevesebb romlasra erzekeny eszkozt szeretne az eros strapabiro motor melle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nemrég beszéltem toyota-lexus szervízzel, és ezt a motort kifejezeten ajánlották:
Hell is empty and all the devils are here.
-- Wm. Shakespeare, "The Tempest"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1600 ccm :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mi a gond vele? Szerintem normál használatra, pályázni tökéletes lesz.
Hell is empty and all the devils are here.
-- Wm. Shakespeare, "The Tempest"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"szerintem te meg nem autóztál jót egy jó sorhatos (3-5000ccm) szivo motorral és nem próbáltál 3 hengeres 999ccm turbos motort. élményben ég és föld a különbség. "
De mentem ilyennel, az élmény részét értem is, de ettől függetlenül a közlekedéshez kevesebb is elég és az autóipar nem az élményautózásra fejleszt néhány autóbuzi kedvéért, mások a prioritások. Én ezen nem sírok, hanem elfogadom.
Régen is 4 hengeres 1.4-es meg 1.6-os vagy max 2000ccm-es volt az _átlag_ szívó, 4 hengerrel. Ebből adták el a legtöbbet. Ma egy egy 1400-1600-as turbós motor többet tud (teljesítmény) mint bármelyik ilyen régi szívó. Egy 2000-es turbós meg teljesítményben és menetdinamikában tud anynit, mint régen egy 3000-es sorhat. Oké, más a hangja. De részterhelésen kevesebbet eszik, könyebb, kevesebb abyagból épül, stb. És ha egy ilyen kényelmesen mozgat egy családi sedant/kombit/egyterűt, vagy akár sportosabb modellt, akkor miért ne? Semmi nem indokolja a 6 hengert.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a hozzászólásod alapján azt látom, hogy téged ez egyáltalán nem érint meg, és nem erted mivel jobb, mert nem szeretsz autózni hanem csak egy szükséges rossz szamodra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hiába emeled ki, egyik állítás sem igaz. Csak racionálisan állok a kérdéshez. Nem mondom, hogy nem voltak jók és élvezetesek a sokhengeres benzintemetők, ugyanakkor az átlagnak a közlekedéshez nincs ezekre szükségük (a szívók fénykorában sem volt). Ezeknek az eltűnése a fejlődés része.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Csak racionálisan állok a kérdéshez."
Errol eszembejutott a regi flame: "felfogasbeli kulobseg van koztunk" "ja, valaki felfogja, valaki nem"
Ezeknek az eltunese lofasz, nem fejlodes. Az tortent, hogy azota ha meg is talalod az uj autok piacan, kurvadragan kapod, mert nem fert bele annyi "tervezett elavulas" tech, igy maskepp kell a profithoz allniuk.
(Egyebkent nem minden V8 3000+ ccm benzintemeto, leginkabb az USA gyartmanyok bunosek, de BMW, Audi es Merci felsokategoriaja sose evett betegesen sokat normalis vezetesi korulmenyek kozt, autopalyan vegkepp normalisan evett, ha nem tapostad)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vezettem Zil-t, meg vezettem egy lityis 3 hengeres turbós benzinest. Ez utóbbi nagyobb élvezet volt :-P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
BMW-t, Audit meg társát csak akkor szabad megvenni ha ugyanolyan magabiztos anyagi háttérrel tudod üzemben tartani, mint egy normál autót. Szóval a pénzszórás nem fog ott megállni, hogy megvettem. Van ismerősöm, aki 30-al nekiment valaminek a BMW-vel és GTK lett a vége.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez teljesen nyilvánvaló. sajnos itthon az emberek 80%-a nem akarja vagy rossz esetben nem is képes felfogni hogy mennyibe kerül egy autót fenntartani.
elvárják hogy gyors legyen, élményt nyújtson, menő legyen meg szép meg prémium. mindezt úgy hogy okosba meg fű alatt olcsón.
ebből lesznek a szakadt szarok meg a sztorik hogy szar a béjemvé.
ha valaki nem akar nagyon sokat költeni autóra akkor érdemes japán szívó motorosat választani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"ez teljesen nyilvánvaló. sajnos itthon az emberek 80%-a nem akarja vagy rossz esetben nem is képes felfogni hogy mennyibe kerül egy autót fenntartani.
elvárják hogy gyors legyen, élményt nyújtson, menő legyen meg szép meg prémium. mindezt úgy hogy okosba meg fű alatt olcsón."
Ezt én nem így látom, nem szabad összekeverni a _meghibásodást_ a normál fenntartási költségekkel.
Az, hogy pl egy prémium dízel bmw-ben a vezérműlánc zörög-csörög 100e Km-nél és cserélni kell, az nem nomrál fenntartási költség, hanem a gagyi tervezés miatt van. Meg az hogy kigyullad az 5-ös bömös az út szélén, mert valami műanyag cső szar helyre lett tervezve szar anyagból.
Egy prémiumtól én pl pont azt várnám, hogy ilyen ne forduljon elő, ennek nincs köze ahhoz, hogy egy normál karbantartás (olaj, fék, stb) mennyibe kerül. A prémiumság az ne csak az legyen, hogy úgy ki van tömve zajszigeteléssel, hogy nem hallod a vezérműlánc csörgését.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen, ezek problémák. ettől függetlenül ne várjuk már el egy ötös bmwtől hogy olcsóbb legyen a kötelező szerviz és a fenntartása mint egy suzuki swiftnek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A BMW-nél rengeteg az elhibázott konstrukció, nemrég a totalcarosok csináltak róla videó(ka)t, részletekbe szedve hogy mi gyullad ki vagy porlad el vagy szakad szét rajtuk indokolatlanul gyorsan. Persze van közte bombabiztos is, de tudni kell, hogy melyik az.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez pontosan így van. Annyi kivétellel, hogy az csak az olcsójánosok szerint pénzszórás a szakszerviz.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vannak olyan esetek, amikor saját zsebbe nyúlás van (saját hibás, gfb nem fedezi, nem tetszik a casco-s megoldás, vagy esetleg nincs is casco, mert drágálltad a drága autóra :)
Mondjuk úgy hogy ha cserés a két első fényszóró az könnyen milliós tétel lehet, és akkor még fel se nyitottuk a motorháztetőt. Ilyenkor szokott jönni a hűűű, drága ez a BMW érzés, amire vagy felkészültél vagy nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, ez egy szint alatt probléma szokott lenni. Egy másik fórumban akkor szokott megnyúlni az emberek arca, amikor kiderül, hogy az általuk megvásárolt karóra karbantartási szervize (szétszedés, átvizsgálás, olajozás, összerakás, tisztítás) 300-600K körül mozog ;D
Aki ezekkel nincs tisztában, azokat érheti meglepetés.
A Polo-m olajcseréje és átvizsgálása (Mobilitás-garancia érvényesítés alapfeltétele) szakszervizben a múlt hónapban 126 865 forint volt. Na, és? Most viszem a Ducati-t olajcserére, szakszervizbe. Az is lesz vagy 80K. Ezek ezzel járnak.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt ertem, hogy a penzt kifizeted, de az olajat is kicserelik?
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, azt odaadják egy szatyorban és itthon én szoktam megcsinálni.
(Ha nem cserélnék ki, azzal magukat szopatnák, mert egy garanciális hiba esetén a VW azonnal megnézi, hogy mikor és hol volt az olajcsere és ha nem történt meg vagy nem olyan került bele, akkor dobja is az egészet, ugrott a garancia. Ilyen esetben azonnal ugrana a viszonteladó minősítése is szerintem. Mivel 20 éve a Porsche-hoz járok kizárólag, minden szervizt ott csináltatok, eléggé kilógna a lóláb, ha elkóklerkednék. De nem szokták, mert volt hogy megnéztem a nívópálcát és tiszta olaj volt benne.)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én halottam már olyan sztorit, hogy az x éves olajcserén (nem keverendő a kilométer alapúnál, mert sok helyen belebeszélik, hogy ha 300km-t mentél, akkor is illik olajat cserélni x évente), simén leengedték azt, és a következőbe pedig beleöntötték.
Nem láttam, lehet urban legend, de sajnos kinézem ezt is...
Hell is empty and all the devils are here.
-- Wm. Shakespeare, "The Tempest"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Haver volt vw márkaszervízben szakmai gyakorlaton, lebaszták, ha nem hagyott legalább 1 litert benne a régi olajból.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Enyveskezű öreg szakik oktatták a magyarosch csibészségre... Az ilyeneket kéne per prompt elzavarni krumplit kapálni, meg utcát seperni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"mert egy garanciális hiba esetén a VW azonnal megnézi, hogy mikor és hol volt az olajcsere és ha nem történt meg vagy nem olyan került bele, akkor dobja is az egészet, ugrott a garancia"
Én úgy tudom hogy ezt már sehol nem tehetik meg, a törvényi jótállás feltétele nem lehet az, hogy náluk szervizeltess. 3rd party szerviz is betöltheti a gyárilag ajánlott olajat, meg becsavarhatja a gyári olajszűrőt, te meg lobogtathatod a számlát, hogy ez bizony le volt cserélve amikor kellett és nem az olajcsere hiánya miatt nem nyílik a csomagtartó :) Ha kekeckednek, nekik lel bizonyítani az ellenkezőjét. Más kérdés, hogy biztos eleve kevésbé kekeckednek, ha náluk vannak nyomon követve a szervizelések.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez így klasszul hangzik és menő hogy szakszervíz meg minden, de nagyon sokszor hülyébbek dolgoznak ott mint másik magán szervizben. értem én hogy a szakszervíznek vagy egy eljárása amit a gyár előír, de ez sokszor nem vezet semmire. én skoda szakszervizbe mentem (nem is egybe) hogy szeretném tudni mit kéne megcsinálni az autón (egy octavia tsi), még azt is letagadták, hogy láncfeszítő problémák vannak, amire ha rákeresel teljesen egyértelmű. szóval én szakszerviz ide vagy oda nem vagyok hajlandó ezért 5x annyit fizetni. de persze szíved joga ha neked ez a jó vagy ez kell(garanciális autónál/motornál).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semmiről sem próbáltalak meggyőzni. Rémtörténeteket mindkét oldalról lehet hozni. Szakszerviz és szomszéd szaki oldalról is. A haveromnak az olajcserére szakszervizbe vitt 10+ éves motorjára (nem volt már rég garanciális) szóltak, hogy 5 éve volt egy pillangószelep és egyéb visszahívás, amit most ingyen megcsinálnának, sem az alkatrészért, sem a munkadíjért nem kell fizetni egy vasat se. Azért nem tudott róla, mert előtte inkompetens szervizbe hordta. Ezzel megoldódott neki egy régóta fennálló problémája egyébként.
Kíváncsi lennék, hogy egy nem minősített és a gyári infókhoz sem biztos hozzáférő szerviz ezt hogyan kezelte volna. Tipp: sehogy.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gyári szakszerviz és a szomszéd szaki között vannak fokozatok azért még. Vannak típusra/márkára specializálódott szervizek. Az összes gyári diag cuccal, és képesítéssel. Én pl ilyenbe hordtam a Ford-ot gari időn kívül. Hozzáteszem ezek nem feltétlenül olcsóbbak a gyári szerviznél. Viszont egy random márkaszervízben gyári gyorstalpalón kiképzett szerelő brigádhoz képest ezeken a helyeken van hogy 30 éve foglalkoznak az adott márkával ugyanazok az emberek.
Persze aki a garancia idő végén eladja (beszámíttatja) az autóját egy újba az nem kell hogy találkozzon ezekkel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahhh szerintem ne vegyel uj autot, annyira keves km-t mesz hogy, szinte pazarlas amit muvelsz. Inkabb azt az uzemanyag penzt koltsd mav/bkv berletre, Lehet hogy meg marad is a zsebedben valamennyi apro, igy azt a hup-ra is tudnad kolteni. Es nem szennyezned feleslegesen az evi 6000E km -el a varost.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igy azt a hup-ra is tudnad kolteni.
Itt majdnem ráköptem a kávét a monitorokra :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, annak a világnak már jóideje vége. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pl elqrhatnad az uj hozzaszolas szamlalot, aztan megjavittatnad. Csak ugy heccbol!:)
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért van ennek létjogosultsága, de csak ilyen élményszinten. Én pl. nem tudok (szabad) vezetni, de ha lenne kocsim simán mondhatnám a csajomnak hétvégén, ugorjunk el ide/oda, jó lenne ez. Ha lenne csajom ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ilyenkor is lehet romantikazni: a csajod kormanyozza az autot. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Es nem szennyezned feleslegesen az evi 6000E km -el a varost."
Mas f*szaval vered a csalant, mint a tobbi sotetzold paraszt. Undorito ez a viselkedes.
Megtenned, hogy kevesebb CO2-t legzel ki, hogy en nagyobb levegoket vehessek?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem verem senki f**val a csalant! A te viselkedesed meg undoritobb mosd ki a pofad! S ah megnezem nem szol masrol mint a kivagyisagrol. rolex ora motor evi 1000km de leeht hogy meg annyi se, auto evi 6000km mi ez ha nem a felvagas meg a magamutogatas. igazabol nincs ra szuksege a km -ek jol tukrozik. de menozunk oriasi... szoval dugulj el te udavari bolond
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ilyen f*szkalapok mint te kezdik elvenni a kedvem, hogy eszembejusson barmikor is vigyazni erre a bolygora. Pedig tavaly meg erdekelt, hogy hogy lehetne kevesbe szennyezni. De amikor mar beugatnak, hogy ne autozzak, ne egyek hust, meg a tobbi baromsag, csak azert is leszarom, es tolom az olajat egy otezres motoru szivoba, ha ahhoz hoztatok meg a kedvem.
Mi ertelme vigyazni a bolygora, ha az eletet se lehet rajta elvezni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Mi ertelme vigyazni a bolygora, ha az eletet se lehet rajta elvezni?"
Mondjuk -a vitátoktól függetlenül- ez így ebben a formában hülyeség.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kimaradt az a "hulyeseg" kifejezes hasznalata eseten illendo mondatresz, amely tartalmazza az "azert, mert" kifejezest. :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megpróbálom röviden.
1) Az élet élvezete nem csak olyan dolgokból áll(hat) (pl 5000ccm motorok pöfögtetése mindennapi közlekedésben), amivel tönkretesszük a bolygót.
2) Azért van értelme vigyázni a bolygóra, hogy később mások is normális életet élhessenek itt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt addig vagyok hajlando megerteni, amig eleg erettnek latom az emberiseget, hogy nem lenyegtelen szereplokre mutogat a valodi bunos helyett. Mivel nem ez a helyzet, leszarom milyen vilagban el a kovetkezo generacio, mert ugysem tehetek ellene. Cserebe elvezem, ahogy szeretnem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Majd kérdezd meg a gyerekedet, unokádat. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En ott tartottam, hogy mar nem is igazi zold az, aki akar gyereket. Vegan antinatalistok mutogatnak mar mindenkire, akinek eszebe jutna szaporodni es hust enni. Es ok a jobbik eset, mert ok a "sajat f*szukkal is verik a csalant" picit legalabb.
A legrosszabb ugye az az oriasceg, amelyik vasarloerot probal kovacsolni a zold buntudatkeltesbol, holott sokkal tobbet tett a bolygo allapotaert, mint az atlagember, akire mutogatni akar, a sok buta birka meg elhiszi, hogy tehet barmit egyedul a kornyezetszennyezes ellen. De azok a birkak is megernek egy miset, akik csapatban tennenek ellene, de nem veszik eszre, hogy a csapat kampanyat is azert finanszirozzak a valodi bunosok, hogy ne rajuk mutogassanak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nézd lehet ezen elmélkedni, meg terelni, meg másra mutogatni, de a folyamat végén mindig ott van maga az ember -az egyén szintjén- aki a saját döntéseit meghozza. Nem vagy semmire rákényszerítve. Szerintem ez ilyen egyszerű.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"de a folyamat végén mindig ott van maga az ember"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most akkor keveset vagy sokat megy? Miért zavarja a környezetet ha egyszer az autó ~99%ban áll? Szedd má' magad össze. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha ezekből kell választani, akkor A3 Sportback. De a helyedben akkor már inkább egy rendes autót vennék :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pont ezt mondtad, amikor ezt vettem. Mi neked a rendes autó? :)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most látom, hogy nyitható változatban is létezik az A3-as. Úgy már elfogadnám duzzogva.
Alapvetően régebbi-autó fetisiszta lettem, az új autók egyáltalán nem indítanak be nyálelválasztást, és csak hüledezek, hogy ki ad értük annyi pénzt, mikor a használtpiacon már másfél-két milla környékén jobb dolgok vannak, 5-6 millióért pedig igazán jó kocsik is. Persze az eszemmel értem, ha akarom, de az ilyen topikokba kötelező ezt beírni és kész.
A legrosszabb az, hogy ezeket az elektromos buziságokat nyomatják az új autókban mint a szórakoztató szarok, meg navi meg nagyképernyő. Komolyan, ahhoz a 3 dologhoz, ami érdekel (pillanatnyi sebesség, megtett út, hátralévő üzemanyag) teljesen felesleges volt az analóg műszereket túlhaladni. Oké, még egy fordulat és egy hőmérő nem árt, de nem is létszükséglet. A legrosszabb a navi: azonnal ideges leszek, ha egy gép akarja megmondani, hogy merre menjek. Az USB még oké, mert az lényegében olyan mint egy kazi csak kicsiben. De azt DIN-es foglalatba beteheted akár harminc éves kocsiba is. Most is meg akartam nézni, hogy milyen A3-asok vannak, esetleg be is konfoltam volna egyet, hogy informáltan tudjam lefikázni: nem találtam kabriót egyáltalán, és a marketing anyag elején smartphone, LED és virtual cockpit vannak. Ezek aladni akarnak, vagy felidegesíteni? (Oké, a LED fényszóró még jó valamire, a többi viszont totál hidegen hagy, inkább idegesít, mondhatnám felbasz.)
Régebben még talán a kognitív disszonancia miatt szerettem a régi autókat, mert nem volt elég pénzem újra. Most viszont már tényleg nem tetszenek frankón mondom. Nyilván egy 10000 lóerős vellany két másodperc alatti százra gyorsulással azért poén lenne kétszer-háromszor. Aztán megúnnám. De annak az áráért inkább veszek 10-15db olyan V6-os kabriót amilyenem most is van. Ebbe beleülök, hallgatom ahogy brummog, élvezem a napfényt és boldoggá tesz, hogy ilyen kocsim lehet. Egyszerűen jó. Új autó ezt az élményt nem tudná megadni. Legalábbis 10-szeres ár alatt nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A legrosszabb az, hogy ezeket az elektromos buziságokat nyomatják az új autókban
+1-eztem, ugyanakkor:
Az A3 még azt is tudja, hogy ha a vezető nem ad életjelet, és a mindenféle piszkálásra sem reagál, lefékezi az autót a sávjában, felkészíti a biztonsági rendszereket, és segítséget hív.
nincs aláírásom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a baj hogy amit manapsag gyartanak autokat csak a nyug van veluk. Amugy az A3 nem megy a szemelyisegehez. A bmw annal inkabb, csak ne felejtsen el index kapcsolot rendelni hozza, a legtobb bmw tulaj lesporolja az extrakbol.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De azok legalább tartanak oldaltávolságot. Akkor is, ha jönnek szemből. Biciklizem sokat... A suzuki swiftes meg más kisautós meg épp csak nem húzza rám.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem nem olyan kategóriák vannak hogy opeles meg swiftes, hanem olyanok hogy kezdő, 80+-os, fiatal és vakmerő, őrült hülyegyerek, stb... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg olyan aki biciklizik is és olyan aki nem.
Ismerek olyat is, aki annak ellenére, hogy sokat sportol, biciklizik ugyanúgy 10-20 centiről kerülgeti a bringásokat, mint akit még életében nem előztek ilyen közelről bringán ülve. Aztán ismerek olyan extrém szabálykövetőt is, aki inkább majdnem beleborította a bringást az árokba, mert épp záróvonal volt és nem szerette volna átlépni. Meg ismerek olyat is, aki kivárja a megfelelő lehetőséget és megfelelő oldaltávolsággal előzi a bringást.
Sokrétű dolog ez, de inkább embere és személyisége válogatja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez lehet hogy igy van de ne hozd mar ide a bicikliseket, bringazok szinten szoval tudom mirol beszelsz, egyebirant ha mar idehoztad a bringasokat remelem lattad a rendorsegi videot amikor a cangasokat pofatlanitottak. es mar itt volt at ideje ennek, ossze vissza cikaznak az utakon leszarnak mindent es mindnekit szoval botrany.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bringásként (is) azt mondom, hogy óriási szükség volt már erre az epizódra. Az a baj, ezek a tökön-babon bicósok nem fogják fel, ezzel mekkora kárt okoznak a saját ügyüknek. Személy szerint szoktam biciklivel, robogóval és autóval is közlekedni (városban és lakott területen kívül is), de azt, hogy betartom-e a szabályokat nem az dönti el, milyen járművel vagyok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
de azt, hogy betartom-e a szabályokat nem az dönti el, milyen járművel vagyok.
Jo tudni, hogy ez nalad eldontendo kerdes...
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsit félreértettél. Úgy értettem, ez személyiség kérdése, nem fogok csak azért biciklivel vagy robogóval átmenni tökön babon piroson, mert nincs rajta rendszám. Nem azért tartom be a szabályokat, mert az esetleges retorziók visszatartanak, hanem azért mert ez a közösség érdeke, ezáltal az enyém is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egyebirant ha mar idehoztad a bringasokat remelem lattad a rendorsegi videot amikor a cangasokat pofatlanitottak
Én nem! Linkeld már be plz ha kéznél van, szeretem azokat a videókat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az A3 nem megy a szemelyisegehez
Pedig találtam egy szép Ducati-sárga színt az Audi-nál. Fekete nyitható tetővel szépen menne színben a motoromhoz. :(
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebben a színben a Nissan GT-R sokkal jobban néz ki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egy ilyet láttam forgalomban tegnap, nem sárgát ugyan, de nem néz ki rosszul.
nincs aláírásom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom... Ebben a színben ez a legjobb :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az biztos, hogy az olaszok értenek a dizájnhoz. A szomszédban van egy fehér Abarth. Minden nap megnézem, pedig csak egy pöcs kis autó. :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt neztem, hogy 3 tengelyre lehet osztani a mainstream autokat:
Japan: megbizhato, nehezen megy tonkre, de ha tonkremegy, draga. Viszont a designert 10-bol 9 esetben faszkorbacs jarna. Izlestelen, es raadasul kenyelmetlen is, mert 150 centis 40 kilos vagottszemuekre tervezik, akiknek amugy lehet, hogy kenyelmes. Meg egy jobb Lexus-nak sincs lelke, de teny, hogy azt ki nem nyirod egykonnyen.
Nemet: eltalalt design, jol, de legalabb kozepesen megbizhato motor. Amolyan atmenet a megbizhatatlan de szep olasz es a megbizhato de csunya es kenyelmetlen japan kozt. Idonkent tonkremegy, de legalabb van hozza alkatresz gyorsan + szakember aki meg is tudja jol csinalni. Annyira azert mar megbizhato, hogy ne ugy hozd ki a szervizbol, hogy "add el az elso embernek aki meg hajlando erte penzt adni".
Olasz: gyonyoru autok, amiknek lelke van. De megbizhatatlan. Meg a dragabb Maseratik es Ferrarik se valami tartosak. A beledet szervizre koltod. Ugy arulod: "folyamatosan szervizelve", mert mindig beszarik rajta valami. De stilusuk, az van, szeretheto akkor is, ha a legrosszabbkor hagy az ut szelen. Meg egy Fiatot is megsimogatsz a havi szervizlatogatas alatt, hogy "hianyozni fogsz, te szepseg".
Ezektol a tengelyektol fuggetlenul letezik persze francia, amerikai, del koreai, de oket nem igazan lehet ezen a tengelyen elhelyezni. A Del-Koreai megbizhato, de ha megis beszarik, alkatreszt a joisten se ad hozza. A tobbi megbizhatatlan es sose lesz olyan stilusos a megbizhatatlansaga melle, mint egy olasz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted, ha vettem új egy Ducati-t, amiről pont ezeket mondták el (motoroknál pont ugyanez van), de leszartam, mert tetszett, mennyire érdekel? Eladtam a japán (megbízható, de unalmas, jellegtelen, semmilyen, szürke ...) motort és vettem egy olaszt. Azóta, ha felülök, egy széles mosoly van az arcomon, mert ez a motor más. Ezt nem lehet elmondani, ki kell próbálni.
Abarth ránézésre ugyanez. Szemet gyönyörködtető, részletes olasz dizájn. Megbízhatatlan lesz 10 éves korára? Ki a faszt érdekel?
A motorban sem és az autóban sem lesz sose annyi kilométer, hogy a megbízhatóság miatt kellene aggódnom. Ha elromlik - új dolgokról beszélünk - garancia. Garancia letelt? Lásd a blogbejegyzést. Útelágazás. Valószínűleg csere.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Megbízhatatlan lesz 10 éves korára?"
Fiatrol volt szo, azesetben nem tudom, hogy az evek szamat eleg-e ket szamjeggyel osztani a 10 evhez kepest.
"garancia"
Azt valamikor el is kell menni ervenyesiteni. Es azzal az idod megy el, ami dragabb, mint a penzed.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mutass mar pls gyönyörű olasz autót az új ferrarikon kívűl. fiat multipla? vagy mire gondolsz? egy új peugeot 508 lehet ma szép, de 4-5 év mulva le se köpjük majd, nem tudnak időtálló szép designt csinálni.
azért vicces, hogy szaros mobiltelefonnál kurva fontos a megbízható működés, meg hogy olcsó legyen, de az autánl lehet drága meg olasz és megbízhatatlan szar. végülis csak az életünk múlik rajta. kit érdekel?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Maserati Ghibli, Levante (csak gyozd oket szervizelni)
Alfa Romeo Giulia - raadasul ha elviszed az Alfahimedet a szerelohoz, es olyat csinal vele, amit van idod ott helyben kivarni, meg uj karomkodasokat is tanulhatsz :D
De meg egy Fiat Ducato-ban is tobb erzes van, mint abban a kategoriaban egy Renault Trafic-ban vagy Opel Vivaroban vagy akar a VW Transporterben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezek mind csak berögzült hülyeségek.
Itt egy ronda ronda japán, kár hogy nem hozzák európai piacra. (és ha ültél már accordban, vagy cr-v-ben, akkor tudod, hogynem kcisi és nem kényelmetlen, még nekem sem a 186cm/107 kliómhoz), ugyanakkor ültem már németben, ami hátban szűk volt :)
De van még sok szép japán kocsi, pl az új Mazda 6 az egyik kedvencem formára.
Ízlésen amúgy nem vitatkozunk, de a méretekben/kényelemben sincs igazad.
"Olasz: gyonyoru autok, amiknek lelke van."
Ezt a lelke van bullshitet sosem értettem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A "10-bol 9" reszt nem sikerult ertelmezni.
Az Accord amugy nekem is tetszik. Az pont egy jo kivetel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt a lelke van bullshitet sosem értettem.
Nem érteni, érezni kellene. Egyszer ki kéne próbálnod és megértenéd, hogy mire mondtam, hogy fel kell ülni rá és instant jön egy széles vigyor a sisak alatt (ha motorról van szó).
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a fiat 500 tényleg nagyon cuki, 3 lány ismerősömnek, többek között a fodrászomnak is az van :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Undorító. Mint egy hájas nő, nő nélkül. Gyk. egy halom földhöz baszott háj.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez meg mérete ellenére tekintélyt parancsoló:
Tömeg - LE arány: 5,9 kg/LE
Gyorsulás: 0–100 km/h 6,7 mp.
Max. Teljesítmény: 180 LE
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem is tetszik az 595c (competizione, nem a kabrió), városban ráadásul még praktikus is, bárhová be lehet állni csak az ajtó lehet hosszú egy kicsit, de ez minden kupéval így van. az is tök jó hogy vannak két színű fényezések, de kár hogy nem én rakhatom össze mert én a világosabb színt tenném fölülre. de végül azért nem kellene ilyen kis autó, mert a rövid tengelytáv miatt bólogat és ugrál, igaz a feszes futóművű lehet nem annyira. inkább vennék egy mazda 6-ot, mert az meg szép nyúlánk. persze kinek mi, meg mire kell.
nincs aláírásom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó, de minek jössz itt észérvekkel, hogy városban ez a praktikus, mert jön mindjárt valaki, aki helyretesz, hogy ezzel nem lehet napi szinten pályázni Budapest és München közt, mert ő arra használja az autót. 🤣😂
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2020-ban ez még vicces? van egy pár bmw-s ismerősöm, mindegyik autóban alap felszereltség volt az index és működik és használják is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az újakban is index van? Vagy lecserélik http://vanmasik.hu/ -ra? :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mint amivel poenkodtak, hogy:
-Mi a kulonbseg a KFC es a BMW kozott?
-A KFC kiteszi az indexet!
(Amikor Szabo Zolika osszetuzesbe kerult a biztonsagi orrel)
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyebkent ez a "Szabo Zolika" a tavozo indexesek kozt van?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, de azokat itthon vették. A Németországból behozott 18 éves dízelekben típushiba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én kifejezetten szeretek indexelni, minden autóban. csak amikor az automata 3 villogósból átülök a régibe, akkor bénázok az első pöccintésnél.
nincs aláírásom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akinek inge magara veszi, nem az mondtam hogy minden bejemves 95% tirpak az biztos. Eleg nezni a yt videokat televan bejemves hulyegyerekkkel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azért nem szoktak indexelni, mert ilyen sebesség mellett már nem lehet minden apróságra figyelni :p
nincs aláírásom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mostanaban vezettem egy bmw-t, es tenyleg nem urban legend:.
ezekben a kocsikban *nincs* index.
Egy kis index-csokeveny van, ami egy kis nyomogomb nem is marad ugy.
Persze a visszapillantok is teljesen hasznavehetetlenek, de a kicsi kis farmotoros szepsegben ott van a 2literes motor ami tol mint a bolond.
Ezert onkentelenul ugy vezetsz, hogy gyorsitva befurod.magad a masik savba es nem indexelsz, mert nem esik kezre.
Egyszeruen ez a legkevesbe veszelyes manover, mert baromira holt teres, nyujtott labbal ulsz a padlon es nincs meg hogy ki van korulotted a forgalomban.
Igy gyorsitasz. Es nyom mint az okor, mert baromi eros.
A legjobb, hogy seholse dudaltak a stikus miatt. En az en toyotamnal otod ennyiert ledudalnak.
Szoval nem. Ez tenyleg nem urban legend.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem F10-es BMW 5-el nem volt ilyen gondom. pont ugyanolyan jól elértem az indexet és pont ugyanúgy használtam mint az összes többi autóval.
de mondjuk elhiszem, hogy valakinek gondja van ezzel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem most volt 1 éves a Rio-m, az elődje meg 19. 1 év alatt kemény 9 ezret raktam az egyikbe, másikba meg olyan 5 ezer körül. Szívóbenzin, 5-6 éves korában én is elfogok majd gondolkodni a cserén, de a józan eszem azt mondja most legalábbis, hogy inkább ne cserélgessem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha kipróbálnál mást is: valamilyen hibridben nem gondolkodtál még?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem igazán. Persze eljátszottam a gondolattal, de komolyan sosem.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát 60 hónap és 30E km... Mondjuk úgy, hogy ekkora futásteljesítményhez kár tulajdonolni az autót, elég csak igény szerint bérelni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem évi 5k km és gondolkodom egy második autó megvételén. :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Biciklivel többet megyek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Abból már van három.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Járműgyűjtés a hobbid? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott a pont. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért? Ha évente kétszer elmész nyaralni, akkor olcsóbban kijön ha mindkét alkalommal bérelsz valami prémium/luxus verdát, és még boldogabb is leszel benne, mintha valami középkategóriás cuccot őrizgetsz a semmiért.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez teljesen racionális indoklás, de vannak nem racionális érvek is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
milyen igazad van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem lehet általánosítani. Lehet keveset megy Km-ben, de mégis minden nap használja - így bérelni vicces lenne.
Pont így vagyok én is. Átlag ~5-6e Km jön ki évente, de minden nap használom. Munkahely csak kb 5Km-re van, járhatnék akár bringával, azzal csak az a baj, hogy vesztenék ~40 percet, plusz nem tudnám a cuccomat cipelni (általában sporttáska, kaja), plusz nem tudnék elmenni a gyerekekért az oviba (eleve oda sem érnék értük a 40 perc időveszteség miatt), esetleg vásárolni, stb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennyi használatra egy ilyen már megérné neked is: https://www.porsche.com/germany/models/911/911-models/carrera-cabriolet/
Van szakmabeli ismerős, aki ilyet hajt, nem is keveset (München-BP oda-vissza, sokszor napon belül), de már gondolkodik a Speedster-re váltáson. Viszont, egy ilyen autóhoz már egy MV Augusta is dukálna, meg legalább egy ultralight repülő... ;)
A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
BMW 1-es szeria alapmotorral erosen kerulendo kategoria. Azt mar meg sem emlitem, hogy szervizigenyes de nem a jo ertelemben...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne vacakolj. Dodge Challenger 6.4 SRT. Abban még van rendes moci. Hagyd a német fostaligákat másnak. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt pont egy német fostaligával szerepel egy adásban az SRT feletti Hellcat. https://youtu.be/JR2zo9a2qAM ;)
$ grep -c egy$ word.list
100
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A hangja miatt bármikor a dodge kellene a porkával szemben. De én hülye vagyok. :) De csak kézi váltóval.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De a BMW-ből ugye nem a hatchback verzió?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
régen volt coupe
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vajon a felsorolt új lehetőségeknek és ezeknek:
https://www.google.com/search?q=gamer+eg%C3%A9r&tbm=isch
a formatervezői ismerik egymást?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
netán a transformers a varázsszó ???
ha már bumblebee ... a sárga chevrolet camaro igazán passzol a ducatihoz :)
valami ilyen:https://bumblebeecarhire.co.uk/our-vehicle
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valóban, nekem is az az érzésem, hogy túl sok transformerst néztek a mai autók formatervezői.
Itt még rá is tettek egy lapáttal:
https://media.chevrolet.com/content/Pages/news/us/en/2016/mar/nyas/chev…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jajjjj de jó ez pirosban is !
igazából minden korszakot +határoz valamiféle formai világ, amiről később felismerhető ... /apple aqua korszak, stb.../ ez a transzformeres szerintem kicsi szebb is, mint a közelmúlt koszosszürkeszappantartó autóvilága ... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy a 2000-es évek elejéig voltak szép autók, aztán jött a rideg takarodj az utamból külső, most meg ez transzformeres stílus. Ez nekem arra jó, hogy még véletlenül se gondoljak új autó vásárlására, csak rájuk nézek, és egyértelmű, hogy ez nekem nem kell.
Rondasági verseny dobogós helyezettek:
https://www.cars-data.com/pictures/land-rover/land-rover-discovery-spor…
https://toyota.com.my/media/image/attachment/260/gallery-2.jpg
https://hu.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic#/media/F%C3%A1jl:2017_Honda_C…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
huhhh ... ezeknél tényleg valami bejátszott, vagy az ufók, vagy a halley üstökös ... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én a motor miatt szabadulnék tőle. Ha jól emlékszem Polo valamilyen TSI vagy TFSI motorral. Vezezérműlánc, koxosodás hamarosan elő fog jönni rajta. A kilóméterekből itélve nagyrészt városban használt autóra saccolok, aminek a motorja többet járt hidegen mint melegen.
Személy szerint ha ennyi klotyón lehúzni autóvásárlásra való pénnzel rendelkeznek inkább 1-2 éves lízingben gondolkodnék, így mindig új autóm lenne.
Minden hulla a Mount Everesten valamikor egy nagyon motivált ember volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ilyen poszt utan ugy is az fog tortenni, hogy veszel egy uj autot/motort/mobilt/orat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valóban, így szokott lenni. De lehet, hogy most húzok egy meglepőt. Saját magamat is meglepve.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van penz lovera ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tulajdonképpen, igen. Van az, amikor az ember azon gondolkodik, hogy mi a fasznak dolgozik és keres pénzt keserves munkával (:D), ha nem költ semmire. Hogy elvigye a végén a Lehman Brothers?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondok (írok) egy meglepőt: dolgozz kevesebbet, keress kevesebbet, tölts több időt azzal, akit/amit szeretsz. A kacatok halmozásától hosszú távon nem leszel boldog, és sajna a túlvilágra (már feltéve, ha van), nem tudod magaddal vinni. Nekem bejött. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem lenne egy kényelmes egyén, akkor vehetne magának egy normális családi házat a sok felesleges gadget helyett, egy kis kerttel, garázzsal, hogy ne kelljen rollerezni a lakás és az autó között, ahol nem kellene a szomszéd Juliska főztjét szagolni mikor hazaérsz a munkából vagy este tévénézés közben azon tűnődni, vajon melyik szomszéd fingottta el magát a fal másik oldalán.
Minden hulla a Mount Everesten valamikor egy nagyon motivált ember volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Városban születtem, tős-gyökeres városi vagyok, itt is fogok elpatkolni. Mondjuk ez nem jelenti azt, hogy 2 hetente ne kellene a füvet levágnom egy 10x5 méteres darabon. Pont elég is ahhoz, hogy megutáljam egy életre.
A családi ház családosoknak való. Én ezen már túl vagyok, a gyerek már külön él. Én pedig egyre kényelmesebb vagyok.
BTW: egy időben laktam a várostól 15 kilométerre házban, megölt az unalom és az ingázás.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van már fűnyíró robot is. Azzal még kevesebb lenne a gond. :)
Én maglódon lakom, és a mexikói útra ingázok naponta. De nem cserélném el egy belvárosi lakásra, mert így nyáron az megfizethetetlen, h hazajövök, és itt a medence. Plö. Meg a nyugi. Idén be tudtam volna költözni a xvii kerületbe, szintén családi házba, de kihagytam, úgyis kocsival járunk, tök mindegy ez a távolság már.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nyáron inkább elmegyek háromszor egy hetet a tengerpartokra.
De ahogy öregszem, erősen gondolkodom azon, hogy bevezetem ezek mellé a téli karibi utazásokat is. Csak lehessen menni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jah, csak nem mindenki írja ki egy publikus blogra ezt minden "nagybevásárlásnál".
Ne haragudj, de a 10 évvel ezelőtti önmgadaddal szembeállítva (ami lejött az akkori és mostani stílusodból, és kommunkációdból) anyagilag lehet jó az irány, de máshogy kevésbé.
(Én ezeket még a tág ismerősi körnek se feltétlen osztom meg, nem az egész világnak, mert magánügy, rám és a szűk baráti/családi körre tartozik.
Hell is empty and all the devils are here.
-- Wm. Shakespeare, "The Tempest"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy hazudsz, vagy tények ellenőrzése nélkül kommentelsz (csúsztatsz). Vagy egyszerűen csak nem tetszik, hogy az elmúlt években kifejtettem politikai nézeteimet, amik nem esnek egybe a tieiddel és ezért ilyen ócska módon fejezed ki frusztrációd. Én valahol a három keverékét sejtem nálad.
Random néhány a korábbi hasonló blogokból:
https://hup.hu/treyblog/20110208/50k
https://hup.hu/treyblog/20120301/az_idei_elso_kilometerek
https://hup.hu/cikkek/20120602/fz6n
Élj együtt azzal, hogy nem mindenki olyan, mint te.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem hazudok, 11-12 éve olvasom rendszeresen az oldalt, blogokat is, a politikai nézeteidre meg fosok, ahogy mindenki máséra is.
Nekem ez jött le (ahogy sok másnak is), nem lehet igazam van?, mert egyikben sem véltem felfedezni ahogy évi 4 nyaralásról meg x rolexről van szó. :)
Nincs ezzel baj, neked ez ad boldogságot, csak amikor valaki ezzel flexel, számomra száni, egy ilyen közösségben...
Ha Insta lenne vagy FB ott ez a normális (sajnos).
Hell is empty and all the devils are here.
-- Wm. Shakespeare, "The Tempest"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mellébeszélés. Bizonyítható, hogy kurva régen is volt a blogomban szó ilyesmiröl.
Az is, hogy nem csak az én blogomban volt szó autóról, motorról és mechanikus óráról. Ott is szóvá tetted?
Neked szemmel láthatóan velem van problémád, de ez engem szórakoztat.
Természetesen a jövőben is lesznek itt ilyen tartalmak, ha úgy ítélem meg, hogy azok érdeklődésre tarthatnak számot.
Tudom, tudom... A kutyát se... Bizonyítja ezt a kommentek száma...
BTW: medencés házas topikoknál miért nem osztod?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem azzal van a gondom, hogy leírod hogy autót akarsz cserélni, én is pont vásárlás előtt állok tavasszal, és lehet kifogom kérni a hup véleményét is (bár tisztelet a kívételnek, valalmiért minden IT-s szerint csak neki lehet igaza :)), hanem a fenti topikok érdekes módon nem a rolexekről, az évi x nyaralásokról, és arról szólt hogy mekkora jó világ van, és ezt nem csak én jeleztem egyébként, hanem még mások is.
Én itt lezárom részemről, leírtam anyázás nélkül korrekten a gondalatimat, maximum ne vedd fel, ha nem tartod igaznak, nem kell egyből hazudás, mellébeszélésekkel visszatámadni, mert kilóg a lóláb (számomra).
Béke :)
Hell is empty and all the devils are here.
-- Wm. Shakespeare, "The Tempest"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megnéztem a nyitó blogbejegyzést, annyi van benne, hogy 5 év / 30.000 km. Ezen mi neked a jó világ hirdetése? Ja, hogy te kevered a blogbejegyzést a hozzászólásokkal, amik már egy valamilyen irányba elment beszélgetés közben születek? Vagy az Audi és BMW szavakra triggerelődtél? Ha azt írtam volna, hogy Zaporozsec vagy Trabant, akkor rendben lett volna? Csak azért kérdezem, hogy lássam, hogy hol van a fájdalomküszöböd. Nem mintha a jövőben a kedvedre szeretnék tenni és kerülni ezeket a szavakat, csak hogy megértsem, hogy mi megy végbe a lelkedben.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van, nem is ezzel van a gond. hanem a kommentekkel, illetve hogy milyenek azok, én összesen annyit jegyeztem meg, de ezek szerint nem pontosan, hogy régen visszafogottabb, más típus voltál (a megnyilvánulásiad, kommentjeid alapján), és szerintem ez az új írány nem megfelelő.
Ha te jól érzed magad a bőrődben, akkor szarj rá hogy mit gondolok :)
Hell is empty and all the devils are here.
-- Wm. Shakespeare, "The Tempest"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ki számára nem megfelelő? Régebben is ilyen voltam, talán csak igyekeztem politikailag korrektebben fogalmazni az interneten. Mivel a világ egy nyálas, kedélyeskedő, hajbókoló polkorr. lófasz lett, amiben nem vagyok hajlandó részt venni, úgy döntöttem, hogy nem fogom vissza magam. Megfelelni pedig nem szeretnék semminek, max. saját magamnak.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az én általam gondolt értékrednek nem megfelelő :)
És sosem érteztem, hogy emlegetni kell a svájci órámat, a jacuzzimat, és sorolhatnám.
Én csak egyszerűen örülök, hogy ezeket elértük, megéltük a gyereikeimmel.
Egész pontosan az egyik legjobb barátom évekkel később vette észre véletlen az órát.
Remélem így átjön amire gondolok.
Hell is empty and all the devils are here.
-- Wm. Shakespeare, "The Tempest"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szóval te arra flexelsz, hogy ki kell belőled húzni hogy villantsál. Ami nyilvánvalóan sokkal menőbb, mint egyből kérkedni! Te nyertél, mert nem csak gazdag vagy, de szerény is! Gratulálok! :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gazdag egyaltalan nem vagyok, regi vagyam volt egy fasza buvarora, csak egyszeruen sajnaltam ra a penzt. :)
Az meg tudod hogy ki mire koltina penzet, o valasztasa, van baratom aki kocsira mindenfele tuningra, masok mindennapos ettermezesre koltenek.
En inkabb koltom a hazra es sajat magunkra a lovet ha ugyvan.
( meseltek hogy 3 tagu csalad lement hosszuhetvegezni valahova jo messzire, 250 korul allt meg az attrakcio nekik. Ennyibol mi vettunk egy alap jacuzzit es egy 7m3 medencet, es meg maradt sorre valo is :)).
Hell is empty and all the devils are here.
-- Wm. Shakespeare, "The Tempest"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na, csak sikerült kihúznom, hogy medencéd és jakuzzid is van. Nem kell megköszönni :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És tudod mi a vicces? Amikor ilyenekről olvasok, bennem semmiféle irigység nincs. Megdolgozott érte? Ha meg, akkor semmi szégyelleni való nincs rajta. Élvezze!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom az értékrended, de nem különösen érdekel. Azt is látom, hogy nagyon rám vagy feszülve, pedig mechanikus órákról, autókról stb. nem én tettem említést a HUP-on először. De mivel láttam, hogy mások erről beszélgetnek, gondoltam, érdekel mást is itt, nem csak engem. Tehát elkezdtünk beszélgetni róla, megvitatni a dolgokat. Aztán, miután kiderült, hogy nem 5000 Ft-is dzsunka órák, hanem több milliiósak, akkor már egyeseknek nem tetszett. De hol a faszba kellene ez engem érdekeljen?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem vagyok radfeszulve, csak megjegyeztem valamit amit en full kulso szemlelokent eszrevettem, annyival is eluthettel volna ha akarod, hogy “igen, es akkor mi van?” :)
Hell is empty and all the devils are here.
-- Wm. Shakespeare, "The Tempest"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Első körben megpróbálom megértetni a motivációm másokkal. Ha látom, hogy az embernél ez értelmetlen, akkor jön az "igen, és akkor mi van".
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindig azt hangoztatod milyen jol megy fideszkormany alatt. Aztan egyszer csak venni akarsz valami fostaliga 2 filleres autot. Ha megis szamit a piz, akko vegye dacia dustert vagy valami. Megbizhatobb mint ezek a fosok. Meg hogy neznek mar ki? Ennyiert van mazda mx5 is sztem. Ha esetleg csaj magassaggura nottel, akkor el is fersz benne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudod mire használom az autót? Hogy elmegyek vele a konditerembe. Meg elviszem a kutyát a kozmetikába. Ezeket - meglepetés - nem Mucsajröcsögén a mezőn, hanem a városi forgalomban és parkolási körülmények közt teszem. Az autó 90%-ban egy fővel megy és havi 6 ezer kilométert átlagban. Mondjuk ez az utóbbi évben 1200 kilométer volt szerintem összesen. Erre egy 10 millió körül induló autó olcsó? Én erre nem szánok többet. Mielőtt még kalandba vered magad, ez kb. 3 Duster ára.
Ja a félreértés nálad ott lehet, hogy te biztos lelakott, 150-200 ezret futott modellekben gondolkodsz, én meg újban.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"150-200 ezret futott modellekben gondolkodsz, én meg újban."
en is uj autokrol beszeltem
"Hogy elmegyek vele a konditerembe. Meg elviszem a kutyát a kozmetikába." ... "+egyeb magyarazkodas"
Mit szamit mennyit mesz, ha szorakozas a cel? Kb csak annyit, hogy dieselt inkabb nem veszel.
De ha annyira jol megy, akkor nem gondolkodnek, hogy vegyek-e normalis autot vagy ne. Egyertelmuen vegyel, de a fun miatt nem ilyen filleres igenytelen kis fosokat. 10 millio az most sok Magyarorszagon? Bocs.
Viszont ezek amiket irtal kb egy szinten vannak daciaval es olyan ocsmanyul neznek ki, hogy lehanynam minden alkalommal mikor a garazsba benezek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, ebben nem értünk egyet. Én pl. azt a Tesla-t le se hugyoznám, amit te vettél (gondolom használtan). :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
0 km-el vettem. Sztem akkor dragabb volt hasznalt amugy(30k eur kedvezmenyt kaptam). Nem ajanlottam volna neked model x-et, max model3-at, ha olcso fun auto kell. ICE autobol nemetet meg1 nem vennek az biztos.
De nem tanacsot adni jottem :D Csak furcsa volt, hogy a kormany seggeben vagy meg hirdeted gazdagsagot meg a hanyatlo nyugatot, aztan kiderult, hogy egy harompalcas fost losz a bucsuban, amivel heret vasaltatsz meg kutyakozmetikazni jarsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a kormany seggeben vagy
Semmi közöm a kormányhoz. Egy-két értelmi fogyatékos szerint persze igen, de hát ez az internet. A valóság az, hogy nem hogy a kormány seggében nem vagyok, de még élő Fidesz-tagot sem láttam élőben :D
meg hirdeted gazdagsagot
Hirdettem a gazdagságot? Mivel? :D
aztan kiderult, hogy egy harompalcas fost losz a bucsuban
Ne túlozz kérlek, lehet, hogy csak 2 pálcás lesz :D Én erre az autózás izére ennyit szánok (inkább veszek még két motort, mint hogy az autót maxoljam ki). Kb. az a kategória, amire nem mondom azt, hogy a havi néhány száz kilométerre túllőttem a célon.
amivel heret vasaltatsz meg kutyakozmetikazni jarsz.
Hát, mint csináljak vele, vigyázok a dolgaimra. Ebből nem engedek! :)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Hirdettem a gazdagságot? Mivel? :D"
Tobbszor lattam mar leirva, hogy mennyire jol megy miota fidesz van. De akkor ezek szerint megsem igy van. Biztos felreertettem. Vagy a hanyatlo nyugaton mast jelent az, hogy "jol megy".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dehogy, nekem kifejezetten szarul megy! :D
Vagy a hanyatlo nyugaton mast jelent az, hogy "jol megy".
Ennek örülök!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
erre a felhasználásra az új autó felesleges luxus volt eleve. tartsd meg még 5év és 30eKm-re vagy ne újat vegyél ha cserélgetni akarod. de ha van erre pénz, akkor meg miért ne (ebben az esetben 6 hengeres E Klasse-t vegyél és 5 év múlva 30ezerrel kérem ;-] ). azt viszont megértem hogy mást is ki kellene próbálni, én is 11 év újautó használat után döntöttem úgy hogy inkább 3 évente cserélek a változás/változatosság miatt.
a Skoda után feljebb lépve VW-re, logikus lépés lenne az Audi, de gondolom ugyanilyen motorral. azt is hozzá kell tenni, hogy azért a Polónál ezek nagyobbak is, tehát ebből kifolyólag is "luxusabb".
mi van a ... után?
nincs aláírásom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem ismerem a "felesleges luxus" szóösszetételt. :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egy szóval: rolex :D
hadd ragadjam meg a szót, hogy képen az új op41 igencsak tetszetős, amúgy a gs golden snowflaken agyalok, de ezt is meg kell lesni élőben.
nincs aláírásom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mitől lenne felesleges? Minden reggel, amikor valamelyiket felcsatolom, instant jobb kedvem lesz. Ez többet ér, mint bármelyik más hangulatjavító. :)
hadd ragadjam meg a szót, hogy képen az új op41 igencsak tetszetős,
A Sub és a kék számlapos, fehérarany lünettás DJ 41 mellé már csak egy Pepsit szeretnék. 1 éve várok rá, már csak kb. 4-et kell :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az új Scala geci jól néz ki és az is VW... Új Octaviában utaztam sokat, abból nem hiányzott semmi és kiváló a minősége. A VW-nek konszernen belül egyértelműen konkurencia, csak nyugaton nem sokat mond a neve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
<irónia>Jó, de most mit akarsz itt a Skodával, amikor feljebb megírták, hogy az A3 is csicska szint?</irónia> :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ragassz rá egy Apple matricát és rögtön menő lesz. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kedvencem a 20 eves Suzuki Swiften Apple matrica. Amikor a laptopod tobbet er, mint a kocsid teletankolva (nincs mar abban annyi kilometer hatra, hogy erdemes legyen teletankolni) :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most viccen kívül eddig csak régi Swiften és 1-es BMW-n láttam olyan matricát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 20 éves Swiftben még nagyon sok kilométer lehet, csak rendesen karban kell tartani. Gombokért :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A fenti hozzászólások alapján akkor már eldöntötted, hogy új lesz helyette, csak az a kérdés, hogy mit? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, még nem. Azon gondolkodom, hogy az év végén csináljak-e magamnak ezzel programot, vagy halasszam jövőre. Persze, ha haverom szerint:
- "Ha már ennyi beszélsz róla, jövő héten beállítasz egy új autóval." :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, ha egyszer elindult a vezérhangya, akkor nehéz leállítani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, csak a lustaság. Utánajárni, kipróbálni, eladni, leadni, átvenni stb. Csak azt ne kéne. Lehet, hogy az év végéről átteszem az egészet jövő év elejére. Tavasszal a fű se nő, ráérnék ezzel foglalkozni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bízz meg valakit, hogy intézze el neked! Te csak annyit mondj meg, hogy milyen színű legyen!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát én se válogatnék, de mertem eddig leírni, nehogy véletlenül támadásnak vedd, aztán lesikítsd a maradék hajam. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ekk 6k km evente ?
Bakker en 8k felett vagyok iden. Eddig. Bringan.
Ugy, hogy nem is tekerek csak reggel, delben vagy este, esetleg ejszaka eppen amikor sikerul kizarolag kikapcsolodasnak.
Add el es ne is vegyel mast. Hasznalj valami berlest, vagy sharingot. Oke abba mar mas is belefingott es nem trendi a "te szinteden".
Egyebkent ha olyan szinten lennel, akkor ez nem is volna kerdes, mert ceg lizingelne neked, vagy cegeddel lizingeltetned magadnak vagy barmi mas "trendi modon" megoldanad.
Ez ilyen second world problemanak latszodik.
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Errefelé nincs sharing tudtommal. Ha lenne, lehet nem vennék.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 a lízingre
Ha a 6000 km nem félévente háromezer, hanem naponta 15, akkor kb. elhanyagolható összegekért megkapod a kocsit, négy év múlva meg visszaadod, és jöhet a következő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Végre egy topik, amihez megint mindenki IS hozzá tud szólni és amelyiknek mindenki IS szakértője! ^^
Lehet, hogy át kéne pozicionálni az oldalt autós fórummá.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még kérünk egy focis topikot is, és teljes lesz a repertoár'
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nok, langyik, kufirc, mas gyerekenek nevelese ... ? Te otromban kirekeszto vagy es szuk a latokorod... :D
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Össze is szégyelltem magam. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez 5 év hideg motorral járást jelent? :)
Amúgy ilyen kevés km láttán azt gondolná az ember, hogy nem lehet valami izgalmas az életed.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez 5 év hideg motorral járást jelent? :)
Igen. Ugyan ezt minden egyes autóváráslásomkor elsütöd, a célját nem értem.
Amúgy ilyen kevés km láttán azt gondolná az ember, hogy nem lehet valami izgalmas az életed.
Valójában egy tök szürke éltem van. Mármint autózás szempontból. Főként munkába és edzésre járok vele. Meg bevásárolni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni