50k

50k

2002. szeptemberében került hozzám 0 km-rel a jószág. Ugyan minden nap autóval közlekedek, de az látszik, hogy sokat nem kell utaznom vele a mindennapokban. A munkahely oda-vissza 5 km. Reggeli kép. :) 50 000 km. Fontolgatom, hogy itt lenne az ideje autót cserélni. Azt hiszem, hogy ennyi kilométerrel és kifogástalan állapotában nem lesz nehéz megszabadulni tőle. Főleg úgy, hogy már most van két biztos vevőjelölt.

Hozzászólások

Hehe, azt hittem, fakabátok lőttek egy 50k -s képet :P
Takarítani nem szoktad? :)

Mennyi idő alatt tekerted vissza? :-D

--
falura elmegy, városban meg úgy sem nézik...

Minek venni újat, ha kifogástalan állapotban van? Addig kell használni egy autót, amíg szét nem esik. Így a legköltséghatékonyabb.

"Az országúton padlógázzal, Roncsautóval majdnem százzal" :}}

Sic Transit Gloria Mundi

Millen járgányod van?

Így gyakorlatilag mindig hideg motorral jársz.
Hű de kopott lehet! :)

8=9 és mindig hideg motorral!
Nem lesz könnyű megszabadulni tőle. :P

Milyen autó ez? Fabia?

Nekem anno Boram volt és lett egy kis pénzem jobbat venni. Na a pénz az kevés volt mert, hogy igazán jobb kocsit vegyek (ne csak nagyobbat) sokat kellett hozzá tennem. Így lett XC90-em. Most már ez is 5 éves múlt és 140e km lesz benne a héten, de nem érzem a motivációt, hogy lecseréljem. Szerintem pénz kidobás lenne. Nem mondom van olyat autó ami tetszik, de jelenleg nem racionális döntés venni egyet belőle. Ugyanis szerintem ez a modell visszafog térni a klasszikus vonalaihoz és elfeledi ezt a japánosított külsőt. Szóval, ha ez meglesz, akkor megveszem életem utolsó autóját. :)

Tévhit. Csak az X-Type volt Ford padlós, semelyik másik nem a Fordtól kapta az alkatrészeit.
És az X-Type-nak is nagyon kevés alkatrésze Ford kompatibilis. Van a "családban" egy 3.0V6 4x4, na ha ilyet csinálna a Jaguar nagyban (nincs másik 4x4-es modellje jelenleg), akkor csábítóbb lenne számomra a 300LE 600nm.

A helyzet az, hogy egy pár éves "nagy autót" manapság szaré'-hugyé' lehet itthon venni. Egy pár éves 5-ös BMW 4-5 mikulás. Nem megvenni nehéz ezeket, hanem fenntartani. Ezért is lehet hozzájuk jutni viszonylag olcsón. Szóval lehetne kategóriát ugrani, de azt még fontolgatom, hogy az én autóhasználati szokásaim és távolságaim mellett (amik ugyan most talán változni fognak) megérné-e.

--
trey @ gépház

A sok gyanakvó alig fogja elhinni hogy csak ennyi van benne. Persze miután az összes nepper tekergeti szinte ez nem meglepő. A mi ugyanennyi idős autónkban pont 100 ezer volt és azt se akarta elhinni senki.

Az egyik érdeklődő, az pontosan tudja, hogy ennyi van benne, mert ismeri az autót. ;) Nem kell idegent győzködni, hiszen ismeretségi körben is elmegy. Természetesen csak szakszervizben volt szervizelve, ott pontosan vezetik a kilométert. A Mobilitás garancia miatt több helyen is könyvelve van. Ja, az autó nem eladó jelenleg, mert egyrészt van rá 2 fix jelentkező (egyelőre nekik sem eladó), másrészt mivel ilyen autó, ennyi kilométerrel, ilyen állapotban ritka, annyit nekem is megér(het), hogy megtartsam második autónak (vagy a gyereknek jó lesz első autónak).

A szakszervizben - mivel tudják mi az állapota - már kétszer kérdezték, hogy nem eladó-e, mert azonnal tudnak rá vevőt. Akár kp, akár azonnal beszámítják jó áron.

--
trey @ gépház

1,4 Cool, azaz klímás

Még a jó öreg 8 szelepes, vezérműláncos motor. Hogy mennyit kérnék érte ha eladó lenne? Fogalmam sincs. A hasznaltauto.hu-n megnéznem mennyiért mennek az ilyen állapotú autók és kb. annyiért. De nem biztos, hogy egyáltalán eladó lesz.

--
trey @ gépház

Milyen informatikus vagy te?
65535-nél kell fotózni, az szép kerek. :)

Az ilyen autot erdemes megvenni :) Mi most keresunk eletre-halalra valami idosebbet normalis allapotban, de semmi :(

a Skoda 1.4 8V OHV motor az autógyártás utolsó igazi, elpusztíthatatlan motorja.
(amikor meg kellett válnom a szintén 2002-es Fabia Combitól, akkor próbáltam hasonló utódot keresni. most egy Audi 1.6 8V motort nyúzok egy Octavia Combiban, hasonló karakter, de ez már sajnos vezérműszíjas...)

nem, az utolsó elpusztíthatatlan motoron ecotec felirat van... :) és nem ilyen fűnyíró méret:)

a poszthoz: én a mostani gazdasági/hitel helyzetben biztosan nem vennék autót, jó eséllyel még kp-ra sem, de hogy hitelre nem, az 101.
az enyém 2003-as, van benne 222 ezer kilométer és még ennyi bele fog menni, addig nem adom el. előfordulhat, hogy begázosodik, majd kiderül.

Ázz, gazdag ember vagy, a tankszintjelző fullot mutat :)