- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1833 megtekintés
Hozzászólások
Hehe, azt hittem, fakabátok lőttek egy 50k -s képet :P
Takarítani nem szoktad? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tavasszal. Télen nem takarítok. :) Legalábbis port nem törlök (vagy inkább töröltetek, mert nekem nincs időm ilyenre).
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mennyi idő alatt tekerted vissza? :-D
--
falura elmegy, városban meg úgy sem nézik...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minek venni újat, ha kifogástalan állapotban van? Addig kell használni egy autót, amíg szét nem esik. Így a legköltséghatékonyabb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Közben felnőtt a gyerek. Kicsi a hely (190 cm magas a gyerek is, én is). Én pedig öregedtem. Most már a kényelem is szempont.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez saját tütü vagy céges?
________________________________________________
http://kronosz.sinuslink.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Őő, speciális, amire most itt nem térnék ki :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
áhááááááááááááááá :D
________________________________________________
http://kronosz.sinuslink.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Az országúton padlógázzal, Roncsautóval majdnem százzal" :}}
Sic Transit Gloria Mundi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Millen járgányod van?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a skoda 100%-os műszerfal alapján, vagy octavia, vagy fábia;) max sebesség alapján inkább octavia:D
Az én fábiámba csak 170 van írva:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fabia Combi
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Skoda muszerfal, imho
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így gyakorlatilag mindig hideg motorral jársz.
Hű de kopott lehet! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Télen is 20 fokos garázsból indulok, az utca végére (1,2 km) - se lámpa, sem kereszteződés, egyenletes haladás - már majdnem üzemi a hőmérséklet. :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
8=9 és mindig hideg motorral!
Nem lesz könnyű megszabadulni tőle. :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jelenleg az a helyzet, hogy vevők vannak az autóra, de az (még, vagy lehet, hogy egyáltalán) nem eladó. ;)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem adnám el. Minek? veszel egy "ugyanilyet"?
Ok kívülről szebb lesz a látvány a szomszédnak. Megéri. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kategóriával feljebb gondolkodtam.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor megértem, hogy unod a skodát. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tulajdonképpen semmi problémám vele, mert amire használom, arra tökéletes. Csak kinőttük. Fizikailag. A kaszni a kicsi, a többivel nincs semmi problémám.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen autó ez? Fabia?
Nekem anno Boram volt és lett egy kis pénzem jobbat venni. Na a pénz az kevés volt mert, hogy igazán jobb kocsit vegyek (ne csak nagyobbat) sokat kellett hozzá tennem. Így lett XC90-em. Most már ez is 5 éves múlt és 140e km lesz benne a héten, de nem érzem a motivációt, hogy lecseréljem. Szerintem pénz kidobás lenne. Nem mondom van olyat autó ami tetszik, de jelenleg nem racionális döntés venni egyet belőle. Ugyanis szerintem ez a modell visszafog térni a klasszikus vonalaihoz és elfeledi ezt a japánosított külsőt. Szóval, ha ez meglesz, akkor megveszem életem utolsó autóját. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
fordot venni tényleg nem racionális döntés:P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tévhit. Csak az X-Type volt Ford padlós, semelyik másik nem a Fordtól kapta az alkatrészeit.
És az X-Type-nak is nagyon kevés alkatrésze Ford kompatibilis. Van a "családban" egy 3.0V6 4x4, na ha ilyet csinálna a Jaguar nagyban (nincs másik 4x4-es modellje jelenleg), akkor csábítóbb lenne számomra a 300LE 600nm.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A helyzet az, hogy egy pár éves "nagy autót" manapság szaré'-hugyé' lehet itthon venni. Egy pár éves 5-ös BMW 4-5 mikulás. Nem megvenni nehéz ezeket, hanem fenntartani. Ezért is lehet hozzájuk jutni viszonylag olcsón. Szóval lehetne kategóriát ugrani, de azt még fontolgatom, hogy az én autóhasználati szokásaim és távolságaim mellett (amik ugyan most talán változni fognak) megérné-e.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ilyen km mellett ahogy Te használsz autót megkérdőjelezném az új autó vásárlást.
Fenntartani kurva drága egy "nagyautót". Nekem 1km csúnyán 300HUF++
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, az a baj, hogy rapszodikus. Van, hogy egy hónapban nem megyek összesen 100km-t. Ezen a héten meg beleugrott egy 1000-es. És a jövő héten is lesz 1200km.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a plusz 3-4 emelet mennyiben változtatja meg az autózási szokásaidat?:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fogalmam sincs. Ez hamarosan elválik. Remélem. Egyébként földszint -> földszint. :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A sok gyanakvó alig fogja elhinni hogy csak ennyi van benne. Persze miután az összes nepper tekergeti szinte ez nem meglepő. A mi ugyanennyi idős autónkban pont 100 ezer volt és azt se akarta elhinni senki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egyik érdeklődő, az pontosan tudja, hogy ennyi van benne, mert ismeri az autót. ;) Nem kell idegent győzködni, hiszen ismeretségi körben is elmegy. Természetesen csak szakszervizben volt szervizelve, ott pontosan vezetik a kilométert. A Mobilitás garancia miatt több helyen is könyvelve van. Ja, az autó nem eladó jelenleg, mert egyrészt van rá 2 fix jelentkező (egyelőre nekik sem eladó), másrészt mivel ilyen autó, ennyi kilométerrel, ilyen állapotban ritka, annyit nekem is megér(het), hogy megtartsam második autónak (vagy a gyereknek jó lesz első autónak).
A szakszervizben - mivel tudják mi az állapota - már kétszer kérdezték, hogy nem eladó-e, mert azonnal tudnak rá vevőt. Akár kp, akár azonnal beszámítják jó áron.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tényleg csak érdeklődésképpen. Mennyit kérnél érte? hány köbcentis?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1,4 Cool, azaz klímás
Még a jó öreg 8 szelepes, vezérműláncos motor. Hogy mennyit kérnék érte ha eladó lenne? Fogalmam sincs. A hasznaltauto.hu-n megnéznem mennyiért mennek az ilyen állapotú autók és kb. annyiért. De nem biztos, hogy egyáltalán eladó lesz.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kolléga ilyet akkor fotózott, amikor 127001-et mutatott az óra :-)
----
www.retrocomputer.tux.hu
www.sfveteran.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi ezt fotoztuk, na :)
http://phun.sysonline.hu/777777/Image006.jpg
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen jármű ez?
KAMI | 神
--
Támogatás | OxygenOffice | Fordításaim és SeaMonkey
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fanta bulibusz (valami VW) ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jajj :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen informatikus vagy te?
65535-nél kell fotózni, az szép kerek. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem 65536?
--
Fight / For The Freedom / Fighting With Steel
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a 65535 sokkal szebb:
hexadecimálisan: 0xFFFF
binárisan: 11111111 11111111
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De nem kerek.
--
Fight / For The Freedom / Fighting With Steel
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem, mert 0-tól indul a számolás, ugyebár ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na de trey sem 49999-et fotózta le...
KAMI | 神
--
Támogatás | OxygenOffice | Fordításaim és SeaMonkey
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ilyen autot erdemes megvenni :) Mi most keresunk eletre-halalra valami idosebbet normalis allapotban, de semmi :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a Skoda 1.4 8V OHV motor az autógyártás utolsó igazi, elpusztíthatatlan motorja.
(amikor meg kellett válnom a szintén 2002-es Fabia Combitól, akkor próbáltam hasonló utódot keresni. most egy Audi 1.6 8V motort nyúzok egy Octavia Combiban, hasonló karakter, de ez már sajnos vezérműszíjas...)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, ez még azt hiszem, hogy a régi VW Polo motorja egy az egyben. Mondjuk sosem merültem el benne részletesen. :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem-nem. Ez még valódi cseh Skoda termék, ami egyenesági leszármazottja a Skoda 1000MB motorjának :)
(Nagyobb lökettérfogat és kompresszió, valamint aluminium, de a konstrukció teljesen egyezik. OHV, 3 helyen csapágyazott főtengellyel)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor ez még Porsche örökség! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:oD
KAMI | 神
--
Támogatás | OxygenOffice | Fordításaim és SeaMonkey
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem, az utolsó elpusztíthatatlan motoron ecotec felirat van... :) és nem ilyen fűnyíró méret:)
a poszthoz: én a mostani gazdasági/hitel helyzetben biztosan nem vennék autót, jó eséllyel még kp-ra sem, de hogy hitelre nem, az 101.
az enyém 2003-as, van benne 222 ezer kilométer és még ennyi bele fog menni, addig nem adom el. előfordulhat, hogy begázosodik, majd kiderül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen autó?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vectra
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos nekem az ECOTEC felirat egy életre beleégett az emlékeimbe az Opel motorjainakszínesfémhulladékainak jóvoltából...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ázz, gazdag ember vagy, a tankszintjelző fullot mutat :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
meg 100-zal megy faluban:P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Höhö, télleg :)
S közbe' még fényképeszkedik :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni