Segítséget szeretnék kérni, hogy mit lehetne tenni azon ügy érdekében, hogy esetleg kicseréljék avagy levásároljam a termék vételárát!
A történet a következő:
2006 Novemberében vásároltam egy helyi üzletlánc áruházában egy Lenovo 3000 N100 típusú notebookot. 2007 Júniusában meghibásodott (időnként pixeles lett a képernyő). 2007 Junius 17-én leadtam a notebookot szervzelésre az imént említett áruházban. 2007 Augusztus 15-én visszérkezett a termék, de nem csináltak vele az égegyadta világon semmit. Ekkor át sem vettem az áruháztól, mivelhogy nem javították meg.Ekkor hosszas telefonálás következett a szervízzel akik mondták, hogy amint visszaérkezik a szervízbe a notebook azonnal megnézik. Augusztus 18-án érdeklődtem a notebook után, hogy kész van-e már. Ekkor fél órányi várakozás után elárulták, hogy még el sem küldték(13nap után), mert ők nem tapasztalták a problémát. Ekkor beírtam a vásárlók könyvébe amire még azóta sem kaptam választ. Szeptember 14-én visszaérkezett a notebook amiben alaplapot cseréltek. Ezután 2 hétnyi használat után ismét jelentkezett az elozo hiba. Visszavittem a gépet ismét szervízelésre de még a mai napon sem érkezett be a szervízbe. Nem tudom mit tehetnék már, beszéltem már a Lenovo magyarországgal, a fogyasztóvédelemmel, de szinte sehol sem mondtak olyan információt amivel bíztatni tudnának, hogy kicserélik vagy levásárolhatom a 275E ft-os vételárat. Mindenesetre a gépemet már 2hónapja nélkülöznöm kell.
- 1685 megtekintés
Hozzászólások
Ha beírtál a Vásárlók könyvébe, akkor arra (ha jól emlékszem) 15 vagy 30 napon belül írásban választ kellett volna kapjál, ugyanis az üzletvezetőnek azt kötelessége elküldeni a felügyelő szervhez. Kaptál rá választ? Ha nem, akkor reklamáld meg a fogyasztóvédelemnél.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudtommal 15 nap, könyvelt küldeményben. Ha nem érkezett semmi, a vásárlók könyvébe tett bejegyzésedből kapott példány másolatával küldd meg az eset leírását a fogyasztóvédelemnek (javasolt tértivevényes ajánlott küldeményként, mert ott is bírnak lustának lenni, ismerős személyesen ment be panaszkodni, és elhajtották...), erre mindenképp kell, hogy kapj érdemi választ -- meg az üzlet is egy picinyke érdeklődést tőlük :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sikerült egyszer egy ilyen áruházban két kiló sunyi módon büdös húst vennünk. A sunyiság abban merült ki, hogy csak sütés közben indult be a kémia, de akkor nagyon.
Visszamentünk, beírtunk, megkaptuk a választ:
- Köszönjük, hogy nálunk vásárolt!
- Áruházunkban HACCP...
- Nagy figyelmet szentelünk...
- Bla-bla-bla...
Mindez egy oldalon keresztül folytatódot, a végén egy magát marketingasszinsztensnek nevező egyed írta alá, és ha levakartuk róla a szirupot, akkor lényegként egyetlen állítás maradt meg:
"Az a hús márpedig nem volt büdös."
Van egy olyan érzésem, hogy az ilyen univerzális hipermarketekben pont ugyanígy viszonyulnak mindenhez, nejlonzoknitól a laptopig.
De azért csak írjál be...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Holnap első utam a fogyasztóvédelemhez vezet!
--
ρjФ†г@chariot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondom posta. Személyesen nem lesz írásos nyoma a fogyvédnél tett látogatásodnak, max. ha megírod a levélkédet, két példányban, aztán az egyiket átveteted ott valami illetékessel, mondván írásban (is) szeretnél panaszt tenni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vásárold le.
Szerintem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Levásárolnám, ha adnának csereigazolást, de ugye azt mondják, hogy addig nem amíg "nem javíthatatlan", szóval szerintem ez elég nagy szégyen.Ennyit a Lenovo-ról!
--
ρjФ†г@chariot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
meg kellene nezni a ptk-t, par eve meg ugy volt emlekeim szerint, hogy tartos fogyasztasi cikkre, ha 15 napnap tovabb tartott a javitas, cseredarabot voltak kotelesek adni, ha 30 nap alatt nem tudtak megcsinalni, akkor minden tovabbi nelkul kerheted ujra csereleset, vagy levasarlast/penzt vissza. persze, hogy ezt hogy vered ki beloluk, az mas kerdes...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A ptk szerint 49/2003. 4§ (2) "A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.", namármost ilyen rendeletekkel a vásárlók elmehetnek a búsba, sajnos. Szégyen a ptk. ezen része. Ez lett az eredménye a ptk és az európai uniós rendeletek jogharmonizációjának.
--
ρjФ†г@chariot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Vásárold le."
Egy újabb lenovo-ra persze. :)
----------------------------------------------------------------
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Esélytelen, hogy mégegyszer lenovo-t vegyek.Ez nem szervízelés, ez egy nagy kalap kaka!
--
ρjФ†г@chariot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elárulnád, hogy miért veszel ilyen drágán egy n-szériás lenovot???
Amúgy szemétség, drukkolok neked...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkoriban ebben az árkategóriában ez volt még talán a legnormálisabb.Bíztam benne, hogy ugye IBM meg stb...de ráfáztam.
--
ρjФ†г@chariot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az IBM-féle biznisz kategóriás gépek a ThinkPad márkanév alatt kerülnek forgalomba... azok viszont tényleg ott vannak minőségileg (meg ugye 3 év világgari)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(meg ugye 3 év világgari)
téves infó. Az én thinkpademhez 1 év garit adtak, de hogy minek azt nem tudom, ezek a gépek úgysem romlanak el ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
bocs, enyémhez 3 év van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
attol fugg, milyen modell, az olcsobbak 1 ev, a dragabbak 3 ev garival jonnek, de az 1-bol is lehet csinalni 3-at
t
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ok. és ezt miért nekem mondod?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a lenovo, az lenovo.
a thinkpad is lenovo, de arra ra van irva, hogy ibm es a nagy kek ugy adja a nevet, ha meg is nezi a meosa a szerkentyut.
nekem mar sokadik thinkpad van (ibm), amit mar reg a lenovo gyart, de ez meg ibm minoseg.
:-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni