Segítség! Lenovo problémák!

Segítséget szeretnék kérni, hogy mit lehetne tenni azon ügy érdekében, hogy esetleg kicseréljék avagy levásároljam a termék vételárát!

A történet a következő:

2006 Novemberében vásároltam egy helyi üzletlánc áruházában egy Lenovo 3000 N100 típusú notebookot. 2007 Júniusában meghibásodott (időnként pixeles lett a képernyő). 2007 Junius 17-én leadtam a notebookot szervzelésre az imént említett áruházban. 2007 Augusztus 15-én visszérkezett a termék, de nem csináltak vele az égegyadta világon semmit. Ekkor át sem vettem az áruháztól, mivelhogy nem javították meg.Ekkor hosszas telefonálás következett a szervízzel akik mondták, hogy amint visszaérkezik a szervízbe a notebook azonnal megnézik. Augusztus 18-án érdeklődtem a notebook után, hogy kész van-e már. Ekkor fél órányi várakozás után elárulták, hogy még el sem küldték(13nap után), mert ők nem tapasztalták a problémát. Ekkor beírtam a vásárlók könyvébe amire még azóta sem kaptam választ. Szeptember 14-én visszaérkezett a notebook amiben alaplapot cseréltek. Ezután 2 hétnyi használat után ismét jelentkezett az elozo hiba. Visszavittem a gépet ismét szervízelésre de még a mai napon sem érkezett be a szervízbe. Nem tudom mit tehetnék már, beszéltem már a Lenovo magyarországgal, a fogyasztóvédelemmel, de szinte sehol sem mondtak olyan információt amivel bíztatni tudnának, hogy kicserélik vagy levásárolhatom a 275E ft-os vételárat. Mindenesetre a gépemet már 2hónapja nélkülöznöm kell.

Hozzászólások

Ha beírtál a Vásárlók könyvébe, akkor arra (ha jól emlékszem) 15 vagy 30 napon belül írásban választ kellett volna kapjál, ugyanis az üzletvezetőnek azt kötelessége elküldeni a felügyelő szervhez. Kaptál rá választ? Ha nem, akkor reklamáld meg a fogyasztóvédelemnél.

--
trey @ gépház

Tudtommal 15 nap, könyvelt küldeményben. Ha nem érkezett semmi, a vásárlók könyvébe tett bejegyzésedből kapott példány másolatával küldd meg az eset leírását a fogyasztóvédelemnek (javasolt tértivevényes ajánlott küldeményként, mert ott is bírnak lustának lenni, ismerős személyesen ment be panaszkodni, és elhajtották...), erre mindenképp kell, hogy kapj érdemi választ -- meg az üzlet is egy picinyke érdeklődést tőlük :)

Sikerült egyszer egy ilyen áruházban két kiló sunyi módon büdös húst vennünk. A sunyiság abban merült ki, hogy csak sütés közben indult be a kémia, de akkor nagyon.

Visszamentünk, beírtunk, megkaptuk a választ:

- Köszönjük, hogy nálunk vásárolt!
- Áruházunkban HACCP...
- Nagy figyelmet szentelünk...
- Bla-bla-bla...

Mindez egy oldalon keresztül folytatódot, a végén egy magát marketingasszinsztensnek nevező egyed írta alá, és ha levakartuk róla a szirupot, akkor lényegként egyetlen állítás maradt meg:

"Az a hús márpedig nem volt büdös."

Van egy olyan érzésem, hogy az ilyen univerzális hipermarketekben pont ugyanígy viszonyulnak mindenhez, nejlonzoknitól a laptopig.

De azért csak írjál be...

---
Science for fun...

meg kellene nezni a ptk-t, par eve meg ugy volt emlekeim szerint, hogy tartos fogyasztasi cikkre, ha 15 napnap tovabb tartott a javitas, cseredarabot voltak kotelesek adni, ha 30 nap alatt nem tudtak megcsinalni, akkor minden tovabbi nelkul kerheted ujra csereleset, vagy levasarlast/penzt vissza. persze, hogy ezt hogy vered ki beloluk, az mas kerdes...

A ptk szerint 49/2003. 4§ (2) "A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.", namármost ilyen rendeletekkel a vásárlók elmehetnek a búsba, sajnos. Szégyen a ptk. ezen része. Ez lett az eredménye a ptk és az európai uniós rendeletek jogharmonizációjának.

--
ρjФ†г@chariot

"Vásárold le."
Egy újabb lenovo-ra persze. :)

----------------------------------------------------------------

Elárulnád, hogy miért veszel ilyen drágán egy n-szériás lenovot???
Amúgy szemétség, drukkolok neked...