quake2 pak-fajl, hogyan?

Fórumok

quake2 pak-fajl, hogyan?

Hozzászólások

udv
a hogyan tudnek "belemenni" pl a pak0.pak fajlba? emlekszen anno windows alatt pl a win commanderrel siman bele tudtam lepni s azon belul tallozni a konyvtarakat... mc-nem akar mukodni a dolog, van vmi mas trukkje?

Ha jol emlekszem, azok sima zip file ok.
Szoval ha atnevezed oket zip re, siman ki tudod bontani.
Regen voltak kulonbozo programok is pak editalasra, Pak explorer satobi,
ha korulnezel lehet hogy talalsz linux ala is.

[quote:108323daf2="Balagenf"]Ha jol emlekszem, azok sima zip file ok.
Szoval ha atnevezed oket zip re, siman ki tudod bontani.
Regen voltak kulonbozo programok is pak editalasra, Pak explorer satobi,
ha korulnezel lehet hogy talalsz linux ala is.

ez az atnevezeses dolog nem ment, viszont talaltam egy "par" nevu programot amivel szepen muxik, mar csak az mc-vel kene osszehozni, h meg kenyelmes is legyen :)
koszi

Úgy emlékszem a quake2 még vmi saját formátumot használt, és a quake3-tól kezdve tértek át a sima zip-re. Szóval q2-höz segédprgoram kell.

Jól emlékszel. A Doom WAD-d, a Quake1/2 a saját .pak -ját formátumát használja. A half-life egyébként használ mindkét félét (.WAD a textúráknak, és .pak a többi játékfájlnak.)

A fentebb említett Total Commanderes trükk működik, csak kell hozzá egy plugin (http://www.totalcmd.net/plugring/gpak.html)

Elvileg http://www.totalcmd.net/plugring/wadfile.html << ez is jó valamire, de ezt még nem ismerem. Emlékszem van Far managerhez is plugin, de az messze nem ilyen megbízható, viszont amellett ott a forrás, ha jól emlékszem. Abból lehet készíteni linuxos progit, de szerintem akkor nézzétek meg, hogy a HL-SDK-s .pak fájlokkal való operálásra készült eszköz nem jobb-e. Forráskód szintén van a HL-SDK-ban.