Lomnici Zoltán, az Emberi Méltóság Tanácsának elnöke az utóbbi évtizedek legsúlyosabb, a nemzetközi igazságszolgáltatást érintő botrányának tekinti, hogy egy kutatás szerint az elmúlt évtizedben az Emberi Jogok Európai Bírósága (EJEB) mintegy száz bírája közül 22 érkezett a Soros-féle Nyílt Társadalom Alapítványhoz tartozó szervezetektől – a Legfelsőbb Bíróság korábbi elnöke erről az M1 Ma reggel című műsorában beszélt.
[...]
Egy kutatás 88 olyan ügyet talált – mondta –, ahol a bíráknak a Nyílt Társadalom Alapítvány szervezeteihez kapcsolódása befolyásolhatta döntésüket.
[...]
Lomnici Zoltán egy ugyanebben a témában hétfőn tartott sajtótájékoztatón jelezte: mások mellett Zsigmond Barna Pál, a Fidesz országgyűlési képviselőjének, az Európa Tanács Parlament Közgyűlése tagjának kezdeményezésére indított eljárás végén az Emberi Jogok Európai Bírósága módosította delegálási és összeférhetetlenségi szabályait, hogy megszüntesse a kezdeményezők által kifogásolt összefonódások megszüntetését. Annak eredményeként az áprilisi választáson már nem kerültek a Soros-szervezetekhez kötődés miatt kifogásolható bírók a testületbe – jelezte.
Érdemes megnézni a videót a cikkben.
- 496 megtekintés
Hozzászólások
Nagyon meglepő, hogy az emberi jogokkal foglalkozó bírók előtte is emberi jogokkal foglalkoztak...
Megint egy kis táptalaj a gombáknak.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, arra is vonatkozik, amit írtam.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"megszüntesse a kezdeményezők által kifogásolt összefonódások megszüntetését"
dupla tagadás :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
összefonódni a fidesznyik családok, és keresztapák kizárólagos és elidegeníthetetlen joga, és kötelessége.
mindenki másnál minimum bűncselekmény, hazaárulás, és különben is brüsszellel együtt :))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Soros-hálózat, terv stb. márpedig nem létezik.
Csak egy szegény, táskás szemű öregember.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ahogy a ner maffia sem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A NER létezését szerintem senki sem vitatta, hiszen maga Orbán indította el. Az, hogy maffia-e vagy sem, a bíróságoknak kell kimondania.
A Soros birodalom, terv stb. létezését a mai napig tagadjátok.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ner maffiát meg igen.
a soros terv létezését elég ha ov mondja ki?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a soros terv létezését elég ha ov mondja ki?
Nem csak ő mondja ki. Akinek szeme van, látja. A nyitó post illusztráció!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nahát mindenki összehord hetet-havat.
de tény ami tény ov szegény mint a templom egere, a bankszámlája üres, csak a barátai magánrepcsijén tud focimeccsre járni..
hogy sajnálom szegényt..
gyűjtést kéne tartani, hogy fenntarthassa a budi melletti stadionkát..
no de majd novák a tárca nélküli maffia család ügyi miniszter..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
^^
Amikor valaki terel, terel, terel és terel ... A nyitó nem erről szól.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Soros birodalom, terv stb. létezését a mai napig tagadjátok.
Nem kell azon tagadni semmit, ami nem létezik, csak a te fejedben, meg a hozzád hasonlókéban.
Soros Gy. egy idős ember, aki nem a párnája alatt gyűjti a pénzét, hanem eljótékonykodja. Olyan célokat támogat vele, amelyek számára fontosak. Ilyenek az elesettebb rétegek felemelését, képviseletét segítő alapítványok, civil szervezetek támogatása is.
Általánosságban a demokrácia, az emberi jogok érvényre juttatása a célja, ezért is adományozott 1989-ben minden párt számára faxokat, egyéb irodatechnikai készülékeket.
Essen már le, hogy lomnici benneteket gerjeszt, fűt, orbán rendelésére ti meg be is nyaljátok a baromságait. Mi a gondja a megélhetési büdös borznak a nyílt társadalom alapítvánnyal?
Soros egy magyar állampolgár. Azt támogat a saját pénzéből, akit akar. Sajnos egy tetves semmirekellő gyökeret is támogatott, valami orbánnak hívták a szemétládát. De mellette támogatta még a fidesz nem kis részét. A kopasz kovácsot a mai napig támogatásban részesíti, valamelyik alapítványán kereszül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
...lomnici benneteket gerjeszt, fűt, orbán rendelésére ti meg be is nyaljátok a baromságait
Nem az a durva, hogy fogalmad sincs, hogy mi történik az országhatáron kívül, hanem az, hogy még hangoztatod is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te, mondd.
Most csak játszod a kretént, vagy tényleg ekkora a baj?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Osztán angolul-e tucc?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valami hallatlanul szarul, de tudok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Google translate is tud segíteni a külföldi hírek megértésében.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annál azért jobban tudok, mint hogy a google translatorán kelljen megtámaszkodnom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebben az esetben tényleg érdemes lenne külföldi hírforrásokat is követned.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Soros György vezetése alatt a Nyílt Társadalom Alapítványok világszerte támogatják a szólásszabadságért, az elszámoltatható kormányzásért, valamint az igazságosság és az egyenlőség előmozdításáért küzdő egyéneket és szervezeteket.
Na látod, ezért nem tetszik a korábbi jótevője a szagos dakotának.
Soros Gy.-t az angol nyelvű hírforrások szinte mindegyike mint filantrópot említi.
Javaslom, ismerkedj meg a szó jelentésével.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Why does the hard right from America to Australia and from Hungary to Honduras believe George Soros is at the heart of a global conspiracy
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha ezt hozod példának, akkor szerintem neked kéne jobban megtanulnod angolul.
Ez a cikk azt erősíti meg, amit már mondtam, sorossal kapcsolatban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Soros Gy. egy idős ember, aki nem a párnája alatt gyűjti a pénzét, hanem eljótékonykodja.
Ne marháskodj, nem jótékonysági alap: befektet; humán tőkébe is. Ennyi. Ha jól csinálod sokszorosan megtérülő beruházás, csak hosszú távú a megtérülése és olyan költség vonzata van amit általában nagy vállalatok/államok engedhetnek meg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL
Te ne marháskodj.
Id. Soros György már nem fektet be sehova.
Amiket te olvasol róla itthon, az a dakota agymosóinak kitalálmánya, hogy legyen mivel hülyíteni az erre hajlamosakat.
Amiket meg olvashatsz róla angol nyelven, az jobbára a korai tőzsdemanipulációs tevékenységeiről fog szólni.
Van/volt neki klf ügyekben egyéni állásfoglalása is. Ezek egy nagyon gazdag ember véleményei, egy nagyon gazdag ember szemszögéből. Amik lehet, hogy nem mindenkinek tetszenek, nem mindenkinek hasznosak, de mindenképpen jószándékúak, szociábilisek, építő jellegűek.
--
Soros György 1979-ben kezdte jótékony tevékenységét, és ösztöndíjakat adományozott az apartheid alatt álló fekete dél-afrikaiaknak.
Az 1980-as években segítette előmozdítani a nyílt eszmecserét a kommunista Magyarországon a nyugati tudományos látogatások finanszírozásával, valamint az induló független kulturális csoportok, valamint egyéb kezdeményezések támogatásával. A berlini fal leomlása után létrehozta a Közép-Európai Egyetemet, mint a kritikai gondolkodást elősegítő teret – ami akkoriban idegen fogalom volt a volt kommunista blokk legtöbb egyeteme számára.
A hidegháború befejeztével jótékonysági tevékenységét fokozatosan kiterjesztette Afrikára, Ázsiára, Latin-Amerikára és az Egyesült Államokra, és támogatta az elszámoltathatóbb, átláthatóbb és demokratikusabb társadalmak létrehozására irányuló új erőfeszítések széles körét.
Ő volt az egyik legkorábbi feltűnő hang, aki bírálta a kábítószer-ellenes háborút, mivel „vitathatatlanul károsabb, mint maga a kábítószer-probléma”, és segített elindítani az amerikai orvosi marihuána mozgalmat.
A 2000-es évek elején az azonos neműek házasságára irányuló törekvések hangos támogatója lett. Noha okai az idők során fejlődtek, továbbra is szorosan kötődnek a nyitott társadalomról alkotott eszméihez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kapcsolatokat vásárol. Ma még ismeretlen tehetségeket karol fel, akik később információkkal látják el illetve rajtuk keresztül hatást gyakorol. Mi ebben a hihetetlen? Ő nem a télapó baszki!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kapcsolatokat vásárol.
LOL
Néger, arab, egyéb származású senkiket segít úgy, hogy nem is találkozik velük. Az egész segítő hálózat néhány pénzosztó helyből áll, amelyek egzisztáló alapítványokat támogatnak anyagilag.
Ti nagyon-nagyon meg vagytok majmolva.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
dakotákat is vesz ugye?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mégegyszer elmondom.
A magyarországi alapítvány úgy üzemel/t, hogy ha volt egy alapítványod, vagy éppen céged, és csináltál valamit, ami Soros céljaival egybe vágott, akkor pályázhattál a céljaid eléréséhez és ha úgy itélték meg, akkor adtak hozzá pénzt, vagy más segítséget. Ha mondjuk kaptál tízezer dollárt, akkor azt kellett valahogy visszaigazolnod, hogy valóban eleget tettél a vállalásodnak. Ezen túl, veled nem foglalkozott senki, nem instruált téged senki, ha netán ujságot írtál, nem vakkantott bele senki a tartalmába, hogy miről szóljon, max. elolvasták és kész.
Sorosnak nincs semmiféle kapcsolata a sok országbéli megsegítettel. Eseti kivételek lehetnek, de a sokezer, sok tízezer ember úgy él, tesz vesz tovább, ahogy akar. Nem kell megfelelnie sorosnak és senki másnak azért, mert egyszer a segítségét igénybe vették.
Látod, hogy a sok fidesz maki sincs zargatva, még a hülye kovács ösztöndíját sem vonták meg, pedig megérdemelte volna a majom.
--
Kovács nemrég az ATV-ben beszélt arról, hogy visszaadná az ösztöndíját. Korábban meg azt mondta, iszonyatos erők működnek, hogy egy politikus ténykedését összemérjék ösztöndíjakkal, de ez – szerinte – sehová nem vezet. Neki nyolc évig valóban köze volt a Soros alapítványokhoz, de ennek semmi köze a politikához.
A Magyar Nemzet szombati számában azt írta, Kovács tanulmányait mai árfolyamon 23 millió forinttal támogatta meg Soros György.
A szóvivő a teljes doktori képzését Soros-pénzből hozta össze a Közép-európai Egyetemen (CEU), ahol egy egyéves előkészítőt is megcsinált. A lap úgy számol, ez 18 millió.
Kovács egy évet az Oxford Egyetem Queen’s College-on is eltöltött, ez lakhatással és tandíjjal együtt mai forintáron 5 millióba került.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Néger, arab, egyéb származású senkiket segít úgy, hogy nem is találkozik velük.
Ha holnaptól én is ezt csinálom, 10 év múlva nekem is lesz 23 Milliárd $-om?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha holnaptól én is ezt csinálom, 10 év múlva nekem is lesz 23 Milliárd $-om?
OMG.
Nem, kedves makesz, a sorrend az, hogy előbb megkeresel valamennyi pénzt, aztán annak osztogatod el, akinek akarod.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a sorrend az, hogy előbb megkeresel valamennyi pénzt,
Leírnád, hogyan alapozta meg a vagyonát 45 előtt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1945 előtt Soros még csak 14 éves volt, vagy ennél is fiatalabb.
Amúgy, volt portás, jegyszedő és még ki tudja mi nem.
A befektetési cégét kb. negyven évesen alapította, tíz év elemzői munka tapasztalatait hasznosítva ezzel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amiket te olvasol róla itthon, az a dakota agymosóinak kitalálmánya, hogy legyen mivel hülyíteni az erre hajlamosakat.
Miért magadból indulsz ki? Én személy szerint elsősorban külföldi médiumokat szemlézek, helyi médiát csak kiegészítő jelleggel ill. specifikus (pl kistérségi hírek) végett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És mi rosszakat olvasol róla, mesélj nekem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Soros jelenséget számos nemzet elítéli. Persze mind antidemokrata. persze.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Soros jelenséget számos nemzet elítéli. Persze mind antidemokrata. persze.
Ennél nagyobb baromságot nem is mondhattál/írhattál volna.
A soros jelenség az, hogy embereken segít, jobbára rászorulókon. Ezt a tevékenységet EGYETLEN EGY NEMZET SEM itéli el. Hogy juthat ekkora hülyeség egyáltalán valakinek az eszébe?
Soros tevékenységét, nyilatkozatait bírálják, olykor politikusok, más gazdasági szakemberek, de általában és leggyakrabban csak szélsőséges faxkalapok. Fentebb találsz egy bbc cikket, azt olvasd el, ott le van írva a lényeg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
[..]In the UK, Soros is known as "the man who broke the Bank of England" in 1992. Along with other currency speculators, he borrowed pounds, and then sold them, helping to drive down the price of sterling on currency markets and ultimately forcing the UK to crash out of the European Exchange Rate Mechanism. In the process he made $1bn.[..]
Pl ennek az üzletnek is voltak kárvallottjai. Meglepő módon ők pl a zseniális befektető teljesítménye mellett az országukat sújtó recesszió kapcsán nem kedvesen emlékeztek meg róla. Képzeld a pénz amivel jótékonykodik nem a semmiből keletkezett :).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a történet is árnyaltabb annál, mint ahogy leírod és mások is leírják.
Soros ugyanis figyelmeztetett mindenkit, csak éppen, kiröhögték.
A font védelme pedig nem az ő feladata, már meg ne haragudj.
Olvasd el ezt:
Számtalan cikket, nyilatkozatot, felháborodott véleményt lehet találni az interneten arról, hogy Soros György milyen erkölcstelen módokon szerezte vagyonát. Az ilyen cikkek írói feltehetően nem sokat tudnak arról, hogy a milliárdos mivel foglalkozik, azt sem tudnák megmondani, egyébként miben áll a tőzsdei kereskedés szükségessége és lényege, és mi kell azokhoz az üzleti húzásokhoz, amik végül Soros Györgyöt a világ egyik legsikeresebb üzletemberévé emelték. Talán sikerül bebizonyítanom az olvasónak, vagy legalább gondolkodóba ejtenem őket arról, hogy nincs ebben semmivel sem több kivetnivaló, mint amikor a sarki bolt hasznot realizál az eladott liter tejen.
Tisztázzuk tehát rögtön az elején: kereskedni nem bűn, az ügyleteken nyerni pedig nem erkölcstelenség. Azt el kell fogadni, hogy az átlagember számára elképzelhetetlen mértékű nyereség realizálása mindig kérdéseket fog felvetni.
Kezdjük rögtön pár egyszerű kérdéssel: mire jó a tőzsde? Miért kell egyáltalán? Legegyszerűbben talán az árutőzsde felől lehetne megközelíteni a kérdést. Az árutőzsde léte oldja meg azt a nagyon egyszerű problémát, hogy tud az emberiség hatalmas, több ezer tonnányi mennyiségben kereskedni akár búzával, olajjal, arannyal, hasaalja szalonnával úgy, hogy ne kelljen minden egyes alkalommal az adott termékeket átszállítani a legújabb tulajdonoshoz. Hiszen egy-egy tankhajónyi olajszállítmány navigálása, tárolása például igen költséges és hosszadalmas feladat, miközben a rá vonatkozó ügyletekből akár naponta realizálódik több száz, több ezer.
A folytatás itt:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
forbes: van abban más mint fizetett hirdetés?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tisztázzuk tehát rögtön az elején: kereskedni nem bűn, az ügyleteken nyerni pedig nem erkölcstelenség.
A shortolás, a határidős ügyletek az még véletlenül sem tartozik a tisztességes kereskedelem fogalomkörébe. Ugyanis azt adja el, ami nincs is a tulajdonába.
Az ilyen spekulációk miatt vannak a válságok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egy kicsit túlzott leegyszerűsítése ez a tőzsdei kereskedelemnek :))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A shortolás, a határidős ügyletek az még véletlenül sem tartozik a tisztességes kereskedelem fogalomkörébe.
Mivel büntetik? Hány évet lehet kapni érte? Amikor veszít egy shortos, akikor mekkorára szoktad nyitni a pici kisszádat?
A longolás is büntetendő cselekmény? Ha azon nyer valaki, az korrekt?
Tudod mi az a váromány? Ha nem, akkor miért itt szomorítasz másokat?
Az ilyen spekulációk miatt vannak a válságok.
A válságok inkább a nagyon hülyék miatt vannak. Nem kizárólag,. de legnagyobb részben. Gondolom, érted.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A válságok inkább a nagyon hülyék miatt vannak. Nem kizárólag,. de legnagyobb részben. Gondolom, érted.
Értem, hogyne érteném.
Áldozathibáztatás mesterfokon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor a shortos bukik, akkor ő az áldozat?
A tőzsdére mindenki úgy megy, hogy más pénzét igyekszik hazavinni. Valakinek ez sikerül, valakinek meg nem. Ti meg felhasználnátok sunyi céjaitokhoz azokat, akiknek éppen nem sikerült nyereségre szert tenni, azok ellen, akiknek sikerült.
Tanuld meg. Minden lufit buta, de nyerészkedni vágyó f...kalapok fújnak. A buta, de nyerészkedni vágyók is áldozatok. Saját hülyeségük áldozatai.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Lemondta bangkoki útját Soros György, mert vérdíjat tűztek ki a fejére azok, akik szerint ő a felelős a thai gazdaság 1997-es összeomlásáért. Soros elismerte, hogy a profit reménye mozgatja az üzleti világban."
Soros ellen a mai napig érvényben van - ezért nem utazik Thaiföldre :-)
"A font elleni ügyletbe Soros a Quantum Fund alapjával 1992 nyarán szállt be, kollégái elmondása szerint másfél milliárd dollár értékű short pozíciót nyitott - majd felemelte 10milliárd dollárra"
Augusztus 30:
1932 – A német birodalmi választásokon az NSDAP megszerzi a szavazatok 37%-át. Hermann Göring SA-Obergruppenführer átveszi a Reichstag elnöki tisztét.
1940 – A második bécsi döntés elfogadása, melynek alapján szeptember 5-étől magyar csapatok megkezdik a visszacsatolt Észak-Erdély megszállását.
1941 – A Wehrmacht körülzárja Leningrádot, ezzel megkezdődik a város 900 napos blokádja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak sajnálni lehet benneteket. De komolyan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem mondtam semmit Soros-ra, csak a tevékenységéről idéztem, hogy miből is szerezte a milliárdjait.
Lehet, hogy a USA -ban törvényes volt amit csinált, de azok az alapok, akik elbukták befektetéseit vagy államok hitel felvételre kényszerültem, annyira nem örültek ennek..
Olyan nincs, hogy valaki csak jótékonykodik...
Nem tudom, hány éves vagy de a naivitásod 12 éves szinten van.
Augusztus 30:
1932 – A német birodalmi választásokon az NSDAP megszerzi a szavazatok 37%-át. Hermann Göring SA-Obergruppenführer átveszi a Reichstag elnöki tisztét.
1940 – A második bécsi döntés elfogadása, melynek alapján szeptember 5-étől magyar csapatok megkezdik a visszacsatolt Észak-Erdély megszállását.
1941 – A Wehrmacht körülzárja Leningrádot, ezzel megkezdődik a város 900 napos blokádja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudod, az a gáz, hogy a shortolás az egész világ minden tőzsdéjén törvényes, nem véletlenül.
Amúgy meg, a shorton bukni is lehet, nem csak nyerni.
A sirámaidra meg nem vagyok kiváncsi. Ha nem ő viszi el a pénzt, akor elvitte volna más. Ő legalább jótékonykodik, nemes célokra osztja el.
Lásd: kolontáriak megsegítése, persze ha nem lép be a tolvaj dakota, meg is kaphatták volna a pénzt.
https://hvg.hu/gazdasag/20170705_Az_osszegyult_2_milliardnyi_adomanybol…
Nem én vagyok naiv, hanem TI.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tévedsz, amikor naívnak gondolod. Tudja jól, mit mond, végtelenül gonosz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szomorú - a kommunistáknak a jellemzője, hogy buták és gonoszok...
Augusztus 30:
1932 – A német birodalmi választásokon az NSDAP megszerzi a szavazatok 37%-át. Hermann Göring SA-Obergruppenführer átveszi a Reichstag elnöki tisztét.
1940 – A második bécsi döntés elfogadása, melynek alapján szeptember 5-étől magyar csapatok megkezdik a visszacsatolt Észak-Erdély megszállását.
1941 – A Wehrmacht körülzárja Leningrádot, ezzel megkezdődik a város 900 napos blokádja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szomorú - a kommunistáknak a jellemzője, hogy buták és gonoszok...
A fidesz birkáknak meg az a jellemzőjük, hogy mindenkit kommunistának hisznek, aki nem nyalja be a tolvaj dakota ócska, néphülyítő dumáját.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kommunista vagy fidesz birka. 1:1. Aki sokat élt külföldön, elárulná hogy van még ilyen ország ahol minden ennyire egybites? Ahol csak szekértáborokban gondolkoznak?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem feltétlenül ilyen rossz a helyzet. Sj nincs már, tompos visszahúzódott, Polesz ritkán ír, Summer nem totálisan végletesen radikálisan hülye, stb-stb., lett egy rés, amit e kretén társunk be tud tölteni.
A szekértáborok egyik oka, hogy az ellenzék nagy része (és a támogatóik egy része) úgy állítják be az ellenzéket, mintha az jelentősen különbözne a Fidesztől. Ám az emberek emlékeznek, mi volt, amikor az MSZP (jelenleg MSZP és DK) volt hatalmon, és most azt kell látniuk, hogy a 2000 utáni új "rendszerváltó" pártok a keblükre ölelték az MSZP-DK-t, vagyis a magukat "rendszerváltónak" nevező pártok is megszokott módon csupán gerinctelen suttyók hordája. Arról nem is beszélve, hogy az MSZP (per DK) pórul járt azzal, hogy az EU-tagság által biztosított szabadság és pénzek megszokottá válása előtt bukott orra. Az EU-tagsággal ill. a globalizációval a lehetőségek meghatványozódtak, az embereket a magyar kormány már nem tudja az ország- és a kormánypárt(ok) szabta keretek közé kényszeríteni, ezzel áttételesen már nem olyan fontos az emberek számára, hogy újra hatalomra segítsenek egy többszörösen megbukott pártot, ami vissza akar mászni a boncasztalról az asztalfőre.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos csak gonosz, de nem buta.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A válságok inkább a nagyon hülyék miatt vannak. Gondolom, érted.
Kapisgálom. Nagy vonalakban, a 2008-as USA-ból indult válság, ingatlanpiaci lufi, amikor hitellel megterhelt ingatlanra adtak még hitelt, CDS, CDO STB.
Magyarországon a 0% önerő mellett devizahitellel vásárolható 10-20 milliós kocsik, nyilván csak az ügyfél volt a nagyon hülye, a bank felelősen viselkedett, gondosan megvizsgálta a hitelfelvevő hitelképességet. Ja nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem a bank hozta és hozza a törvényeket, és a bank jól tudta és tudja, hogy meg lesz mentve a picsája, ha valamit elbasz, illetve nemigen tudja annyira elbaszni, hogy a bank vezetőinek a vagyona veszélyben legyen.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kapisgálom. Nagy vonalakban,
Nem nagyon kapisgálsz te semmit. Csak nyomod a hülyeségeket. Nagyon komoly információ hiányban szenvedsz és ebből az infó deficitből jutsz a hülyébbnél hülyébb kvetkeztetésekre.
Az USA ingatlanpiacon nem volt semiféle lufi /vagy nem azt értjük a kifejezés alatt/. Az embereket rávették, hogy az ingatlanjaik terhére vegyenek fel hitelt. Ez önmagában árfelhajtó hatású. Ráadásul, az USA legtöbb államában tényleg lehet ingatlant vásárolni nagyon csekély önrésszel is.
Nem ragozom végig, hogy mi is történt ott valójában, mert fel sem fognád.
amikor hitellel megterhelt ingatlanra adtak még hitelt, CDS, CDO STB.
Látod, erről beszélek. Aki ekkora hülyeségeket mond, azzal elég nehéz józanul beszélgetni efféle dolgokról.
Magyarországon a 0% önerő mellett devizahitellel vásárolható 10-20 milliós kocsik, nyilván csak az ügyfél volt a nagyon hülye, a bank felelősen viselkedett, gondosan megvizsgálta a hitelfelvevő hitelképességet. Ja nem.
Erősen kétlem, hogy ilyen előfordult volna. Nulla % önerővel itt, ebben az országban senki nem vásárolt nem 10-20 de még 5 milliós autót sem.
Az megint rátok, konteó-gyártó kisiparosokra jellemző, hogy keveritek a dolgokat. Vegyítetek, összemostok mindent, csak hogy kijöjjön számotokra az, amit ti beleláttok a dologba.
Jössz itt a bankok esetenként felelőtlen hitel-kihelyezési gyakorlatával, ezzel akarod bebizonyítani, hogy Soros György rossz ember? Ráadásul, összekevered a jó bankokat a rosszakkal. Ez olyan, mintha azt mondanád, hogy a villanyszerelők, vagy a tetőfedők milyen szemét emberek.
Mondd, van neked eszed?
Amúgy meg, egy bank a ti szempontjaitok szerint akkor is szemét, ha ad hitelt és akkor is, ha nem ad. Csak hát, az a helyzet, hogy ha pcit is konyítanál a közgazdasághoz, akkor tudnád, hogy az emberiség bankok nélkül sok helyen még ma is faekével szántana. Te meg gyűjtenéd az erdőben a rőzsét tíz órán keresztrül, az esti tányér levesedért cserébe.
A DEV hitelek népszerűségét is éppen a kapzsiság gerjesztette. A hitelt felvevők kapzsisága. Volt aki felvett egy bizonyos összeget rövid lejáratra és kevesebbet kellett visszafizetnie. Ez generálta - első körben a celebek között - az érdeklődést. A nagy kereslet meg persze, hogy felhajtotta a CHF árát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erősen kétlem, hogy ilyen előfordult volna. Nulla % önerővel itt, ebben az országban senki nem vásárolt nem 10-20 de még 5 milliós autót sem.
Csak magadat égeted.
Finanszírozás 0% önerővel kedvező havi törlesztővel!
https://martincar.hu/hasznaltauto/hirek-es-akciok/finanszirozas_0_szaza…
Felperes jogi képviselőjének kérdésére tanú:
……………………………urat, felperest nem ismerem.
A …………………név valamennyire rémlik.
Megfelel a valóságnak, hogy ……………a F. márkakereskedésben dolgoztam. Szalonvezetői munkakörben dolgoztam. Konkrétan arra nem emlékszem, hogy vásárolt-e felperes ettől az autószalontól valamit, de mivel névre emlékszem, azt gondolom, hogy volt valamilyen tárgyalás, nyilván autóvásárlás ügyben.
Amennyiben valaki nem egy összegben fizette ki a vásárolt gépkocsi vételárát, akkor az M.. Euroleasing Bank útján nyújtottunk hitelt. Mivel utánanéztem, hogy körülbelül mikor dolgozhattam ott, ez alapján mondom azt, hogy 10 évvel ezelőtt körülbelül. Lehetett önerővel és önerő nélkül is 0%-os induló részlettel gépkocsit venni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az un. devizahitelekről ezek szerint halvány dunsztod sincs,csak visszaböföfögöd amit a 4-en meg a HV.-n hazudtak.
Könyveket lehetne írni, mi volt vekük a gond, Róna Péter videoit nézd meg erről a ATV -ben, Y-on.
Nagy vonalakban
2003 a Medgyessy kormány eltörli a kedvezményes lakáshiteleket. Arra hivatkozva hogy a gazdagok vették igénybe a sokadik ingatlanukra.
Medgyessy többször lenyilatkozza a médiában, hogy a 2008-ra bevezetik az országban az Eurot. Emiatt sokan azt hihették, hogy csak pár évig tart az árfolyamkockázat.
Eltörlik az EUR-CHF árfolyamsávot, az 1.2:1 kötött árfolyamot.
A Ft kamatok elszabadulnak. Átlag feletti jövedelemre SEM adnak Ft hitelt, mert arra hitelképtelen az ügyfél. A reklámok fél percenként hirdetik a "kedvező" CHF hiteleket.
Minket nem érdekel, mennyi a jövedelme, csak az ingatlan értéke számít.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az embereket rávették, hogy az ingatlanjaik terhére vegyenek fel hitelt.
Semmit sem értesz, a már hitellel megterhelt házra adtak még hitelt, a hitel meghaladhatta a ház értékének 160%-át is, aztán 2008 körül elkezdtek elértéktelenedni az ingatlanok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Képzeld a pénz amivel jótékonykodik nem a semmiből keletkezett :).
Képzeld, a tőzsdén nem terem pénz. Oda mindenki azzal érkezik, hogy elviszi a másét. Ez olyan, mint a lottó. A lottó nyertesének sem vágod a képébe, hogy mocskos disznó, elviszi a szegény kisnyuggerek pénzét, pedig elviszi.
Hát ilyen a tőzsde is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Képzeld, a tőzsdén nem terem pénz.
A legalapvetőbb közgazdasági fogalmakról sincs halvány dunsztod sem. A tözsdén pont hogy terem a pénz, pl ha Musk bejelent valamit és 8%-al felmegy a részvénye árfolyama, akkor az kvázi a semmiből keletkezik, mert a gyárai eszközeinek az értéke semmit sem változik 1 nap alatt. Egyszerúen a hit mozgatja az árfolyamokat, a hit abban, hogy majd emelkedni fog a cég értéke egy bejelentéstől. Ami akár igaz is lehet, csak éppen ez spekuláció. Fordítva, amikor régen a Borsodchem árfolyama 1 nap alatt a felére esett, akkor a cég eszközeinek, gyárainak értéke 1 Ft-ot sem változott, csak a részvényesek -egy be nem avatott része- megijedt és pánikszerű eladásba kezdett. A többiek időben kiszálltak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor az kvázi a semmiből keletkezik, mert a gyárai eszközeinek az értéke semmit sem változik 1 nap alatt. Egyszerúen a hit mozgatja az árfolyamokat, a hit abban, hogy majd emelkedni fog a cég értéke egy bejelentéstől.
Ezt nem hitnek, hanem nyerészkedési vágynak nevezik. A cégértéket pedig nem a bejelentés emeli, hanem a részvény forgalma, az meg valós ügyletek során alakul ki.
Irgalmatlanul buta vagy ezekhez a dolgokhoz. Javaslom, tartsd magad továbbra is nagyon távol a tőzsdétől, ahogy eddig tetted.
csak éppen ez spekuláció. Fordítva, amikor régen a Borsodchem árfolyama 1 nap alatt a felére esett, akkor a cég eszközeinek, gyárainak értéke 1 Ft-ot sem változott,
Te ennyi ésszel, hogy nem halsz éhen? Ennek a hülyeségednek az olvasása nekem már fizikai fájdalmat okozott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te vagy a buta, cserébe még gonosz is vagy. Olvass utánna, miért esett a BC részvények értéke pár, 1? nap alatt a felére. Egyszerű pánik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Borzalmas nagy hülyeségeket hadoválsz. Azt sem tudod, merre van észak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy 300 ezret buktam akkori áron a BC részvényeimmel, szóval nekem ne magyarázd meg, hogy mi volt!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És mi rosszakat olvasol róla
Ha valaki nem önzetlen támogató (télapó) jellegű figurának látja akkor rögtön helyből rossz véleménnyel kellene szerinted lennie róla? :).
Mintha végletesen gondolkoznál. Pedig a szinkron szerint: "Csak egy sith tárgyal végletekben" https://www.youtube.com/watch?v=09IBPbv8KgI
**
Rengeteg különféle vélemény van róla, ahogyan a cselekvéseinek is mindenféle magyarázatokat adnak -utólag-. Azt pl senki sem vitatja, hogy egy nagyon értelmes ember aki 90 évesen is kifejezetten aktív.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt írtad:
Ne marháskodj, nem jótékonysági alap: befektet; humán tőkébe is. Ennyi. Ha jól csinálod sokszorosan megtérülő beruházás, csak hosszú távú a megtérülése és olyan költség vonzata van amit általában nagy vállalatok/államok engedhetnek meg.
Csak hát, ez nem igaz. Ha pedig nem igaz, akkor egy dehonesztáló és nem dicsérő kijelentés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
TFH jóban van egy ország miniszterelnökével. Az tanácsot kér. Ebből megismeri a félelmeiket és problémáikat. Hathat rá és fogadhat rá vagy ellene.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értelek én, csak egy: Sorosnak nincs szüksége erre. Ő közgazdászként végzett, jó érzéke van a pénzpiacokhoz és emellett kellően okos is.
Vicces lenne, ha egy 90+ -os ember azt nézné, hogy zsákolhatna be még pár milliárd dollárt.
Őt a segítő szándék vezérli. Ezért is bízta rá a pénzének javát az alapítványára. Ami maradt, arról pontosan tudja, hogy elég neki akkor is, ha 130 éves koráig él.
Éppen soros az, aki józanul gondolkozik.
Számomra azok a furcsák, akik összelopnak vagy összekeresnek x milliárdot, és még kockáztatnak, pláne ha lopnak, hogy több legyen nekik, pedig tudják, hogy azzal már nem lesznek gazdagabbak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted mégis miért finanszíroznak hatalmas összegekből ösztöndíjakat? Pl erasmus, stipendium, fulbright stb stb stb.. Mind mögött van valamiféle megtérülés. Persze ha egy ilyet sem láttál még soha életedben közelről..
akkor egy dehonesztáló és nem dicsérő kijelentés.
Miért kéne bármilyen előjele legyen? Az ég kék, a fű zöld. Nem minősítés, csak szimpla észrevétel.
Persze aki mindent és mindenkit valami egyéb szempont szűrőjén keresztül szemléz (jelen esetben magyar aktuálpolitika) annak lehet, hogy újszerű ez a belemagyarázás/ferdítés nélküli megközelítés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ember, ösztöndíjakat cégek tízezrei is finanszíroznak és ők is sok esetben csak a tehetséget dotálják, a személlyel nem is kerülnek kapcsolatba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A -nagy- cégek általában az image építésben keresik ennek a sornak az indoklását. Gondolj arra, hogy amikor pl egy konferenciát támogatnak cégek elolvashatod, hogy milyen támogatási szintért mit kapsz cserébe.
A tehetség finanszírozás általában arról szól, hogy okos,értelmes emberekkel kerülj kapcsolatba; akik pl számodra hasznos témában / eszközzel stb. dolgoznak későbbi munkájukkal emlik az intézményed presztízsét stb. Ezeket fejtegetni messzire visz, ahány szereplő annyi különböző motiváció. Ez sem rossz, de egyszerűen szűklátókörűség / tudatlanság / butaság nem észrevenni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A nagy cégek azért csinálják ezt, mert hosszú távú érdekük, hogy jól képzett szakembergárda kerüljön ki a munkaerőpiacra.
Ezt teszi más cég is, ha teheti és ez előbb-utóbb megtérül.
Soros tevékenysége inkább ahhoz hasonlítható, ahogy az ember megszán egy rászorulót, és kvázi önzetlenül megsegíti némi pénzzel, vagy valami mással, ami értéket képvisel.
Ekkor a lelkünk gazdagodik, a jó érzés a jutalom.
Sorosnál ez a cél, hogy segítsen, mert megteheti. Ezerszer jobb, mintha drága autó matuzsálemeket gyűjtene, és venné az ezerkétszázadikat, nem?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oké, szóval tényleg azt gondolod, hogy ő a télapó. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem télapó, hanem filantróp.
32 milliárd dollárt senki nem adományoz el a 40 milliárdos vagyonából arra bazírozva, hogy majd egyszer megtérül, valahogy. Ez nyilvánvaló képtelenség.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
oké, visszaértünk ide:
befektet; humán tőkébe is.
Áldott, békés ünnepet!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Áldott, békés ünnepet!
Köszi, viszont kivánom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a későbbi SZDSZ-es képviselő, Dornbach Alajos azt mondja, hogy „a rendszer megengedte Soros Györgynek a nyitott társadalom eszméinek propagálását Magyarországon, és a demokratikus ellenzék támogatását.
Ami konkrétan az szdsz támogatást jelentette, most már érthető, honnan volt nekik pénzük, demszkynek, a szamuzdatjaik sokszorosítására abban az időben, mikor egy fénymásoló komoly dolognak számított.
És a nagy "filantróp"
Így történhetett meg, hogy Soros György térdre kényszerítette az angol jegybankot, rengeteg angol embert tönkretett, és ő magaKERESETT EZZEL LEGALÁBB 1 MILLIÁRD DOLLÁRT.
A francia hatóságok1989-BEN BENNFENTES KERESKEDÉS GYANÚJÁVAL VIZSGÁLATOT INDÍTOTTAK,és 2002-ben elmarasztaló ítélet született, amelyet Soros fellebbezése után a legfelsőbb bíróság megerősített.
Még az OTP-t is meg akarta szerezni, vélhetően vagy be akarta dönteni vagy shortolni előtte. Magyar hangja bokros lajos. Horn akadályozta meg az eladást.
https://www.origo.hu/nagyvilag/20170502-megmutatjuk-soros-igazi-arcat.h…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://www.origo.hu/nagyvilag/20170502-megmutatjuk-soros-igazi-arcat.h…
Eh, ennek a cikknek a célközönsége tényleg valahol a gombák körül van...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt azért elmagyaráznád, hogy miért fogadta az eu akkori vezetése államfőknek kijáró ceremóniával?
Ilyen alapon Muskot is fogadni kellene a héten, többször, hiszen sokkal nagyobb vagyona van mint S-nak. Lehet hogy előbbi nem avatkozik be szuverén államok belügyeibe?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ilyen alapon Muskot is fogadni kellene a héten, többször, hiszen sokkal nagyobb vagyona van
Nem a vagyona, hanem a tevékenyége miatt fogadják Sorost úgy, ahogy. Orbán is fogadta őt a parlamentben, még 2000 táján.
Lehet hogy előbbi nem avatkozik be szuverén államok belügyeibe?
Ostoba fajankó, Soros milyen szuverén államok ügyeibe avatkozik bele? Ő egy magyar állampolgár, aki, szerencsére adakozik, segít sok sok olyan embert, aki erre rá is szorul, nem ritkán éppen miattatok, a ti stupid viselkedésetek okán.
A pénzét annak adja, akinek akarja. Ő nem lop, mint orbán, hanem elhordja a tőzsdéről azt a pénzt, amit amúgy más vinne el és jótékonykodik belőle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eleve milyen abszurdum az, hogy "emberi jogok" meg "bíróság"?! Rendes alattvaló tudja, hogy az államnak mindig igaza van, és az állam mindig azt teszi, ami az államnak a legjobb, minden más csak felesleges akadékoskodás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni