Mobilnet roaming / Telekom chat

 ( sza2king | 2017. szeptember 7., csütörtök - 11:50 )

Szerintetek ez egy AI volt?

/sza2

Szerk: lehet, hogy tobbeknek elkerulte a figyelmet, van egy gorditosav a beszelgetes ablakanak jobb oldalan, es nem csak abbol a par hozzaszolasbol all, ami megnyitaskor latszik.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Szerintem csak szimplán ennyire nem akarják érteni amit mondasz, hasonló tapasztalatom volt a Chat ügyfélszolgálattal. Néha azért sikerrel is lehet járni, talán.

Én elhívtam volna randizni a helyedben.
https://www.google.hu/search?q=carmen+electra

(egyébként tippre tényleg AI volt, egy barnára festett szőke lehetett :)

A neveket es egyeb szemelyes adatokat a szemelyisegi jogi problemak elkerulese celjabol megvaltoztattam :-)

Egyebkent szinte lenyegtelen, a testverei, Telekom Andi, Telekom Luca es a tobbiek is jellemzoen hasonlo szinvonalon vannak (tisztelet a kivetelnek). Nem ritka (velem tobbszor elofordult), hogy harom ugyintezo (fuggetlenul a csatornatol (chat, telefon, e-mail)) harom kulonbozo dolgot mondott ugyanazon problemara).

/sza2

Ez nem az o hibajuk, hanem a supervisore, illetve az o feletteseie, akik nem tovabbitjak a valtozasokat a CS fele.

Amugy mit akarsz a Telekom SK-val (Szlovakia) Ausztriaban?

--
L

Igen, szerintem sem az o hibajuk, teljesen egyetertek. Bar jelen esetben lehet, hogy eszkalalhatta volna a problemat, megkerdezni a hierachiaban felette levot, (persze lehet, hogy megtette, de akkor meg az a T szegyene, hogy ennyien nem tudjak helyesen) ahelyett, hogy egy dolgot mantrazott volna folyamatosan.

Ooops... Austria / Telekom-SK - megprobaltam neveket, telefonszamot, orszagot fiktivre cserelni - nem sikerult... Koszi, hogy eszrevetted ;-)

/sza2

Irigylem a türelmedet! Én pont emiatt előbb fordulok a Google-hoz, mint hogy bármilyen ügyfélszolgálatot felhívjak - nem hogy 3x! :)

----------------------------------^v--------------------------------------
"Probléma esetén nyomják meg a piros gombot és nyugodjanak békében!"

Nem a fenti esetben volt haromszor beszelgetes az ugyfelszolgalattal (de pl. a Google sugta meg a *104# USSD kodot).

Nyilvan elosszor en is megprobalom Google-t kerdezni, de ha o nem segit es a problema tovabbra is fennal, akkor muszaj azzal ertekezni aki valoban illetekes. Azert vannak olyan dolgok, amit a Google (egyelore) meg nem tud megoldani, pl. reklamaciokkal kapcsolatban muszaj a szolgaltatoval egyeztetni.

/sza2

Hát ez kész...
--
http://naszta.hu

es ki a hulye?

t

lehet, hogy nem ertem a kerdesed.

/sza2

A telekom ászf szerint ezek mind adatopciók, amire nem vonatkozik az adatroaming, feltöltőkártyához gyakorlatilag nem adnak ők ilyet (csak a direkt roaming adatforgalmas cucc megvásárlásával: Travel&Surf).

Elektra? Te vagy?

/sza2

Tényleg ilyen nehéz?

Ezt irta a bot is:

Külföldön a díjcsomagban foglalt mobilinternetet tudod használni, a kiegészítő csomagokban foglalt adatot sajnos nem

A turpisság, hogy a Telekom dominohoz minden netet kiegészítő csomagként árul az ÁSZF-e alapján, ezzel kijátszva az eu adatroaming dolgot.

Te se bírod megnézni a linket? A kártyával együtt árulják, vásárláskor rajta van, nincs nevesítve kiegészítőként.

Olyan nehéz elhinni hogy az ÁSZF mást tartalmaz mint a csomagolás?

Ha igy is lenne, ez milyen tekintetben valtoztat a dolgokon?

Megegyszer leirom lassabban, hogy mindenki megertse: az AI azt mondta nincs net a csomagban, viszont van, es kulfoldon is lehet hasznalni: MUKODIK!!!!4444

/sza2

Mondd már el, hogy ha valamit az alap szolgáltatás vásárlásakor megkapsz alap áron és nem tudsz róla lemondani sem, akkor azt mégis milyen alapon lehet kiegészítőnek nevezni? Esetleg ha ráírnák, hogy ez kiegészítő még akkor lenne mire mutogatni... Vagy azt írnák oda, hogy ez ajándék belföldi adat, vagy akármi...

Odaig eljutottal az olvasasban, hogy:

1., van benne 1GB amit EU belul fel lehet hasznalni
2., mukodik

?

A bottol nem is varnek tobbet, de Toled azert igen.

/sza2

Annyi történt, hogy az ügyfélszolgálatos nem volt képes felfogni, hogy a kártyával már vásárláskor jár egy adatmennyiség, amit nem lehet úgy értelmezni, hogy kiegészítő.
Ettől még belföldinek lehetett volna értelmezni, sőt valószínűleg az is volt, amikor megvásárolta az ügyfél, de ma már nem ez szerepel az oldalon, hanem egyértelműen EU-s felhasználhatóság.
Szinte biztos, hogy nemrég lehetett változás, mert a Maraton kiegészítőket EU-ban is használhatóként reklámozzák, de az oldal alján még ott maradt: "A Maraton opció csak belföldön használható fel." pl: https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/internet/mobilinternet/domino-mobilinternet-csomagok/domino-maraton-csomagok/1gb

Valószínűleg színvonalas formában szokták frissíteni az ügyfélszolgálatosok tudását is :(

minden chat program egy bot.
emailek nagy része viszont emberen is átmegy.
Ezt inkább úgy kell megélni, hogy könnyebb egy csetprogiba beírni a sírámaidat, mint guglival megsöpörgetni a szájtot.
infós vagy, interneten feltételezni kell, hogy mindenki egy kutya.
Lehet, hogy még én is lol...

--
GPLv3-as hozzászólás.

meglepne, ha az AI typokat ejtene

Szívesen elküldöm a linkjéát ismét.

Ez resze a programjuknak, igy probaljak elhitetni, hogy igazi emberek - az a gyanus, ami nem gyanus.

/sza2

Itt most te vagy a helikopter, nem a díjcsomagban van, hanem amikor megvetted a simet, ahhoz kaptál 1 gigát. Eleve nem értem, hogy mi az elképzelés, nincs havidíj, de kapsz adatforgalmat?

Hat mar teljesen kihalt az erto olvasas?

/sza2

Úgy látom igen :)

Szerk: ok, megtaláltam a görgetősávot :) Díjcsomagban továbbra sincs benne, azt jól mondta. Amiről te beszélsz, az a SIM csomag. Jobb lett volna ezt kiemelni neki ahelyett, hogy elkezded sértegetni. Vagy a honlapot, vagy a forgalommérést elbaszta valaki.

Szerk2: ebben az a vicc amúgy, hogy dualsim telefonnal külföldi út előztt rendelsz egy kártyát 990-ért, és van 1 GB roaming kereted. Hazaérve meg lebeszélhetsz még 80 percet.

OK, lehet, hogy az elnevezeseket nem hasznaltam teljesen helyesen, de azt gondolom nem ez hatraltatta a problema megoldasat. A Telekomnal (lehet, hogy a tobbi szolgaltatonal is) a prepaid SIM-et is elofizetesnek hivjak (bar elore kifizeted, szerintem a magyar nyelvben a szo jellemzoen azt jelenti, hogy folyamatosan fizetsz, pl. havonta). Egyebkent a SIM csomaghoz is tartozik egy dijcsomag es ez szerintem tovabbra is a Domino Fix - az elso mondatban emlitettem, hogy Domino Fix Extra ami azert eleg egyertelmuve teszi a dolgot.

En egyebkent epp ilyen celbol vettem dual SIM-es keszuleket.

A hivatkozott SIM csomag pedig egy teljesen jol hasznalhato konstrukcio, az iden mar nem egyet vasaroltam belole.

Azt nem tudom a fair use policy-t hogyan ervenyesitik, hiszen barmikor megteheted, hogy kiviszed kulfoldre, es leforgalmazod az egeszet, kulon dijat nem tudnak behajtani rajtad.

/sza2

Pedig itt igen is sokat számít az elnevezés, az üfsz-es is ezen akadt el, hogy az a díjcsomag, amirét havonta fizetsz. Igen, dominóból is van ilyen. A Domino Fixnél az a díjcsomag, hogy nulla forintért kapsz 0 percet, 0 sms-t és 0 adatot. Tehát nincs a díjcsomagban adat. Nem, a Domino Fix Extra nem díjcsomag, hanem SIM csomag. Amikor megveszed a simet, hogy ne érezd azt, hogy egy szar kis fémlapért kirabolnak, adnak mellé ezt-azt.

Szerintem próbáld meg újra, de most hangsúlyozd ki ezeket, és úgy linkeld be, hogy már pedig oda van írva, hogy EU-ban is használhatod.

Magyarazd mar el legyszi, hogy a Domino eseten hogy jon kepbe a havidij. Vannak ugyan kiegeszitok, amik idoszaki dijak fejeben vehetok igenybe, de a Dominonak pont az a lenyege, hogy alkalmi dijert hasznalhatod es nem havonta (vagy barmilyen idoszakonkent rendszeresen) kell fizetned.

"Amikor megveszed a simet, hogy ne érezd azt, hogy egy szar kis fémlapért kirabolnak, adnak mellé ezt-azt." - ez netto hulyeseg. Barmikor SIM-et veszel, gyakorlatilag szolgaltatast veszel, nem ha hardware-t, szerintem senki sem kepzeli, hogy a SIM kartya ara az a SIM hardware ara.

"Szerintem próbáld meg újra, de most hangsúlyozd ki ezeket, és úgy linkeld be, hogy már pedig oda van írva, hogy EU-ban is használhatod." - ezt meg minek tennem, ha egyszer mar mukodik? OK, mazochista voltam igy is, de minek szivatnam magam tovabb egy megoldott problemaval?

/sza2

Tévedés, a Dominonak és bármilyen feltöltőkártyásnak az a lényege, hogy csak az előre feltöltött egyenleg terhére nyújtanak szolgáltatást. Ránéztem, most már csak Domino Fix van, de mielőtt az bejött, voltak havidíjas (egyenlegből levont) Domino csomagok is különböző kedvezményekkel, benne foglalt forgalmazással. Nem opciók, hanem külön csomagok.

En itt befejeztem. Ertem, hogy erolkodsz itt a dijcsomag vs. SIM csomag kulonbsegen, de nem ez a problema.

Nem tudom vegig olvastad-e az egeszet, ha igen, jol latszik hogy az egesz chat-nek semmi koze ahhoz amin lovagolsz.

/sza2

Akkor mi a probléma szerinted?

Nekem az tűnt fel, hogy mint a süketek párbeszédében mindketten másról beszéltek.

Az ügyintéző a domino fix linkjét küldte el többször, a posztoló meg a domino fix extra linkjét.

Fogalmam sincs, hogy a kettő ugyanaz-e vagy nem. Ha nem, akkor én a posztoló helyében esetleg azt odaírtam volna, hogy a link, amit küldtél, az nem arról a csomagról szól, ami nekem van, mert nekem ez az extra nevű van (amiben van adat).

Bocsi, ez ebbol:

"szeretnem hasznalni a Domino Fix Extra elofizetesemhez tartozo mobilnet adatkeretet."

nem derul ki egyertelmuen?

/sza2

O nem talalta a fix Extra-t, ha megnezed az utasitasait, folap->Domino dijcsomagok. Ki kellett volna emelned jobban az Extrat.

----------------------
"ONE OF THESE DAYS I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES!!!$E$%#$#%^*^"
--> YouTube csatornám

A díjcsomag (havi díjért adott szolgáltatáscsomag, aminek ára jelen esetben 0 ft) és a sim csomag nem ugyan az. Előbbi a Domino Fix, utóbbi a Domino Fix Extra. Ezért beszéltek el egymás mellett.

Mar bocsi, de ugy erzem ez szorszalhasogatas. Megnezte volna mi az a Domino Fix Extra, es kiderult volna minden. Lehet ezen lovagolni, hogy dijcsomag vagy SIM csomag, szerintem akarmi lett volna odairva, ugyanugy kototte volna az ebet a karohoz.

Lasd: van link is kesobb, meg a linken levo szoveg bemasolva - tovabbra is ragaszkodik a sajat allaspontjahoz.

Raadasul amit irsz "A díjcsomag (havi díjért adott szolgáltatáscsomag..." nem is allja meg a helyet, hiszen itt nincs havidij, a Domino csomagok eseten egyszeri dij fejeben kapod a szolgaltatast.

Szoval nem ertek egyet.

/sza2

Egyáltalán nem szőrszálhasogatás, Domino esetén is vannak (vagy voltak) havidíjas csomagok, aminek az árát a feltöltött egyenlegből vonják. A domino fix is egy díjcsomag, aminek a havi díja 0 forint. Nagy betűkkel ki is van írva: időszaki díj 0 forint.

Nem velem kell egyetérteni, hanem visszahívni őket, és nevén nevezve a gyereket elmondani a problémát.

"Nagy betűkkel ki is van írva: időszaki díj 0 forint."

Ez hol van? En nem talatam.

"A domino fix is egy díjcsomag, aminek a havi díja 0 forint."

vs.:

"Válts Dominóról havi díjas előfizetésre kedvezménnyel!"
"...így a készülék típusától függetlenül áll havidíjas és Domino ügyfeleink rendelkezésére."

Azert a Telekom kommunikaciojaban eleg elesen elvalik a prepaid (Domino) es a havidijas elofizetes.

Ez a problema azert kozel sem arrol szol, hogy dijcsomag vagy SIM csomag - barmennyire is kozponti tem lett ez szamodra.

/sza2

Amit az üfsz is vagy háromszor linkelt: http://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/domino-dijcsomagok/domino-fix-dijcsomag

Mert a havidíjas az igazából a számlás, a feltöltős meg az előfizetéses, csak be volt herbálozva, aki magyarította. Minden ami havi szolgáltatás, az havidíjas, függetlenül attól, hogy érkezik oda a pénz.

Azért lett központi téma, mert a T kommunikációjában az szerepel, hogy az forgalmazható külföldön, ami díjcsomagban - jelen esetben ez olyan konstrukció, ahol a sim kártya fenntartásáért fizetsz havi díjat, esetedben 0 forintot - van. A domino fix díjcsomag, a domino fix extra meg nem. Az üfsz-esnek azért lett tele a töke, mert nem azt mondtad, hogy de hát a SIM vásárláshoz járó adathoz oda van írva, hogy felhasználható, hanem leálltál vitatkozni a fix tartalmán, majd lementél alpáriba.

"szeretnem hasznalni a Domino Fix Extra elofizetesemhez tartozo mobilnet adatkeretet."
"A dijcsomagban foglaltat szeretnem"
"De, 1GB-ot."
"Mint irtam, otthon hasznalom is rendszeresen."
"Domino Fix Extra csomagom van mint irtam, es tartozik hozza 1GB net."
"Amibol jelenleg ~287MB meg elerheto"
"Megnezned kerlek a telefonszamom alapjan?"
"+36301234567"
"Hogy tartalmaz netet, mivel nem hiszed el."
"Ez igy nehez lesz..."
"Akkor kerlek nezd meg a telefonszam alapjan, hogy milyen csomagom van."
"Ezt is irtam, 1GB nete tartalmaz."
"Esetleg tudnek olyan ugyuntezovel chat-elni aki erdemben is tud segiteni?"

Tessek, kigyujtottem: a fentiek az elso 10 percben tortentek, ha megnezed az idopontokat latod. Szerinted kifogasolhato a stilus?

Egyebkent a fentiek alapjan tenyleg azt mondod, hogy nekem kellett volna meg tobb infot atadni? Veguis o az ugyfelszolgalatos, akinek elvileg ertenie kell ezekhez (meg a ceg kirakatba tett embere), en meg csak egy ugyfel vagyok, szerintem nem nekem kellene ismerni a Telekom osszes csomagjat, hogy tudjak segiteni eligazodni az ugyintezonek.

Ezutan valoban valtozott a stilus, de ekkor mar negyed oraja keptelen volt konstruktivan hozzaalni a kerdeshez, ez igen, en is felhuztam magam.

Tovabba, mint latod

"Domino Fix Extra elofizetesemhez"
"Domino Fix Extra csomagom"
"Domino Fix Extra SIM-csomag"

szoval meg csak az sem kellett volna, hogy megzavarja, hogy valahol esetleg dijcsomagot emlitettem.

Bocsi, en ezt a szalat is hanyagolnam. Ne haragudj, ha nem vitatkozok Veled tovabb.

/sza2

Egy betanított diákmunkás ül a másik oldalon, nem az ügyfélszolgálat igazgatója. Szerintem is hagyjuk, ha még mindig kapálózni akarsz.

A válaszból: "a domino fix-hez nem tartozik adat" úgy tűnik, hogy nem derült ki.

Ne haragudj, arrol en tehetek, hogy a sajat termekeiket nem ismerik? Szerintem en egyertelmuen leirtam, hogy nekem mi van. Nem erzem az en hibamnak, ha arra keptelen, hogy ennek utana nezzen.

/sza2

Nekem a stílus szúrja a szemem. Mindkettőtöké.

Azert kivancsi volnek, Te nem lennel-e ideges, amikor kulfodon vagy, es a kedves ugyfelszolgalatosban az szikraja sem latszik, hogy megprobalna segiteni, csak hajtogatja, hogy nincs a csomagodban net (amit direkt azert vettel, hogy kulfoldon tudj netezni, mivel igy hirdetik) - es mar negyed oraja probalod elerni, hogy segitsen (legalabbis az elso negyed ora szerintem nem tartalmaz semmifele cinikus, pejorativ hozzaszolast, de mondd, ha szerinted igen).

/sza2

Nem AI, sajnos ilyen hülye. Baromi idegesítő volt még olvasni is. Végig a sima dominó fix linkjét küldözgette, de ahányszor kérdezted, hogy megnézte-e az általad küldött dominó fix extra linket, akkor kitért a válasz elől és terelt. Azt még nem értem, hogyha beazonosítod magad, akkor nem látja maga előtt az alkalmazásában, hogy milyen díjcsomagod van? Vagy a chat esetén odaültetik őket egy kiosk elé Microsoft Messenger-rel és még internetezni sem tud? Mondjuk én 10+ éve magam mögött hagytam a Westelt és a Dominót, egyelőre még nem sírtam vissza.

"Jegyezze fel a vádhoz - utasította Metcalf őrnagy a tizedest, aki tudott gyorsírni. - Tiszteletlenül beszélt a feljebbvalójával, amikor nem pofázott közbe."

Én el tudom képzelni, hogy van egy chat interface meg pár folyamatábrálya és ennyi, se net, se hozzáférés a rendszerhez.

Es nem lehetne a folyamatabrajaban egy zsinor, hogy ha nem boldogul, akkor eszkalalja a problemat egy szinttel feljebb?

/sza2

A Domino Fix Extra SIM csomag. Tehát amikor megveszi kap egy SIM-et Domino Fix-el (online is ezt mutatja, üfsz is ezt látja, nincs is másik Dominos DÍJcsomag), meg mellé 80 percet és 1 GB-t csomagban. Ez az "Extra" része. Mindkettőnek igaza volt, de sza2king nem tudta elmagyarázni, hogy mire gondol, az üfsz meg nem nézte meg a linket, mert abból rájöhetett volna.

Azert az erdekes, hogy jo nehanyan megertettek a szituaciot, de szerinted nekem kellett volna ennel jobban elmagyarazni...

/sza2

Épp, hogy ő sem értette, mert csak a te magyarázatod olvasta. Menj, és nézd meg mit mutat az online felület. Domino fixet fog.

Szoval:

1. Az itt egybegyultek kozul szinte mindenki ertette.
2. Az ugyintezo es Te nem.

Nem vonnam le helyetted a kovetkeztetest ;-)

/sza2

Értem, hogy mit akartál, azt is értem, hogy mit nem értettetek, de most már kezd nagyon unalmas lenni...

Nos, ha igy erzed, barmikor abbahagyhatod am :-)

/sza2

Figyi!

Igen, mi értettük, mert elolvastuk amit írtál, magyarázatot, linket, és viszonylag értelmes emberek járnak a hup-ra.

Az ügyfélszolgálatos meg nem értette.

Hiába támadod fimo-t, azért az egyértelmű, hogyha valaki nem ért téged, akkor vagy hagyod a francba, vagy megpróbálod olyan egyszerű és szájbarágós módon elmagyarázni, hogy megértse.
Te nem mentél le elég alacsonyra, hanem elvártad, hogy értelmes legyen. Amikor meg nem volt, felháborodtál.

Senki sem téged akar bántani itt, csak megpróbálunk segíteni és tanácsot adni, hogy legközelebb hasonló sziutációban mit csinálj ahelyett, amit most csináltál.

OK, bar en nem vagyok benne biztos, hogy amiket itt irtatok, azt eloadva az ugyfelszolgalatosnak segitett volna elorejutni a megoldasban - igy utolag meg mar nem is fog kiderulni.

Ami fimot illeti, a kezdetek ota azon lovagol, hogy dijcsomag vs. SIM csomag - szerinted az ugyfelszolgalatos hozzaallasan valtoztatott volna, ha mindenhol ugy hasznalom a fogalmakat, ahogy fimo irta? Mert osszesen talan ket helyen irtam "rosszul", a tobbi helyen nem. Szerinte pedig ez volt a fo problema - szerintem meg nem, hanem az ugyfelszolgalatos hozzanemertese es hajthatatlansaga.

En nem ekeznem fimot, de kb. ugyanaz a hajthatatlansagy mint az ugyfelszolgalatos eseten...

BTW, magabol a csetbol is kiderult, hogy a problema megoldodott - meg ha ehhez semmi koze nem volt az ugyfelszolgalatosnak.

En nem kivantam ekkora topic-ot csinalni ebbol, de valaszolgattam a felmerult dolgokra, mert epp van idom.

/sza2

Eddigi tapasztalataim alapján igen is számít, főleg hogy a legelején hogyan nevezed. Általában csak olyan problémával kell telefonálnom, amivel úgyis egy szinttel tovább kapcsolnak. Ilyenkor eleve felkészülök, hogy mit fog félreérteni a problémámból, és elég sokszor be is jön. Harmadszorra többnyire sikerül elérni, hogy legalább azt megértse, hogy kihez kell kapcsolnia. És megpróbálom nem kioktató stílusban előadni...

Te ezzel nyitottál:

"Domino Fix Extra elofizetesemhez tartozo mobilnet adatkeretet", és el is ástad magad azzal, hogy kifejtés helyett ennek a részeit ismételgetted, illetve anélkül ragaszkodtál, hogy nézze meg a rendszerben minek látszik, hogy te magad megnézted volna a honlapon. Mert ott csak annyi látszik, hogy Domino Fix.

Innentől bekerültél az akaratos hülye kategóriába, és aszerint lettél kezelve. Legközelebb gondold bele magad annak a helyzetébe, akivel beszélsz, és hogy ilyet 100-ból 99-szer olyan ad elő, aki nem bír három mondatot értelmezni a honlapjukon.

Semmi jelét nem adtad annak sem stílus sem a neuralgikus pontok kihangsúlyozásával, hogy te most az az egy vagy, akinek igaza van. És hát lássuk be, teljes mértékben nem is volt, mert szerinted a problémád pontos megnevezése csak szőrszálhasogatás. Megérdemeltétek egymást.

Sajnos azt kell hinnem ugyanolyan ertetlen vagy mint o volt.

"szeretnem hasznalni a Domino Fix Extra elofizetesemhez tartozo mobilnet adatkeretet. ...A dijcsomagban foglaltat szeretnem"
"Domino Fix Extra csomagom van mint irtam, es tartozik hozza 1GB net."
"Megnezned kerlek a telefonszamom alapjan? +36301234567"
"Akkor kerlek nezd meg a telefonszam alapjan, hogy milyen csomagom van."
"Esetleg tudnek olyan ugyuntezovel chat-elni aki erdemben is tud segiteni?"
"Amit en allitok: Domino Fix Extra csomag, 1GB bennefoglat net, ami kulfoldon is hasznalhato."
"https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/domino-dijcsomagok/sim-kartyak"
"1 GB net, ami belföldön és az EU-ban használható"
"Megnezted a linket amit kuldtem?"

A fentieket kimasoltam ide, mert szerintem tartamazza az osszes informaciot amin el tudott volna indulni a megoldas fele.

- Pl. rakereshetett volna a csomag nevere
- Pl. megnezhette volna az adatbazisukban a telefonszam alapjan (ketszer kertem) - es ne gyerre azzal, hogy nem tudja megnezni: bejelentkezve az online ugyfelszolgalatra, en minden adatot latok az elofizetessel kapcsolatban, ha o megsem jelezhette volna, hogy nincs hozzaferese
- Pl. megnezhette volna a linket a mit kuldtem (erre ra is kerdeztem, hogy megnezte-e)
- Pl. kertem, hogy tegyen at masik ugyintezohoz, ha o nem ert hozza

Szoval, egy csomo megoldast ajanlottam neki (holott szerintem mint ugyfelnek, nekem nem ez a feladatom). Egy csomo helyen jol ki tudott volna lepni a vegtelen ciklusbol. De nem tette.

Ehelyett:

"Külföldön a díjcsomagban foglalt mobilinternetet tudod használni, a kiegészítő csomagokban foglalt adatot sajnos nem"
"a fix csomag nem tartalmaz netet"
"a domino fix díjcsomag nem tartalmaz netet"
"egyféle FIX díjcsomag van, ennek a linkjét elküldtem Neked fentebb"
"ahogy a beszélgetés elején jeleztem, csak kizárólag az forgalmazható le, ami a díjcsomagban foglalt."
"sajnos a roaming használt feltételi nem változnak ügyintézőnként. Sajnos továbbra sem lehetséges a kiegészítő netek használata, csak a csomagban foglalt adat felhasználása. A megadott szám Domino FIX csomagban van, amely díjcsomag a fenti link alapján nem tartalmaz internetet"
"Külföldön csak és kizárólag a díjcsomagban foglalat adat használható fel, a kiegészítő adat nem. A Domino fix díjcsomag nem tartalmaz alapból internetet."
"a feltételek továbbra sem változnak"
"a díjcsomag nem tartalmaz netet"
"a kiegészítő netet nem tudod kint használni"
"attól, hogy sértegetni próbálsz, nem jutunk előbbre, nem is változik a felhasználás feltétele, a roaming, és a djcsomag sem fog megváltozni."
"nem tudom máshogy írni, NEM tartalmaz a díjcsomag netet."
"Gondolom azzal egyetértesz, hogy ugyanazon a néven egy díjcsomag van érvényben"
"a kiegészítő internet, így az 1GB továbbra sem használható csak belföldön"
"nagyon sajnálom, hogy nem tudom többféleképpen elmagyarázni Neked"

BTW, en megneztem a linket, amit kuldozgetett folyamatosan, o arra keptelen volt, hogy megnezze amit en kuldtem, amibol teljesen egzaktul kiderult volna minden, meg ha a tobbi info nem is segitett volna neki.

"anélkül ...hogy te magad megnézted volna a honlapon. Mert ott csak annyi látszik, hogy Domino Fix." - es az segitett volna / segitett (ugyanis megneztem)? Csak sugok: NEM (az miert is jo, hogy megnezem, hogy nem az ami nekem van?).

Ha ezek utan meg mindig azon az allasponton vagy, hogy o megtett mindent, en meg nem magyaraztam el szajbaragosan mindent, nem adtam at az osszes szukseges informaciot, akkor ez van.

A gondolat, (es jelenleg meg) a velemeny szabad, Te is azt gondolsz amit szeretnel, meg en is, ugyhogy itt elvarrnam ezt a szalat is, ha akarsz meg rugozz rajta nyugodtan, en feladom.

/sza2

- Pl. megnezhette volna az adatbazisukban a telefonszam alapjan (ketszer kertem) - es ne gyerre azzal, hogy nem tudja megnezni: bejelentkezve az online ugyfelszolgalatra, en minden adatot latok az elofizetessel kapcsolatban, ha o megsem jelezhette volna, hogy nincs hozzaferese

"anélkül ...hogy te magad megnézted volna a honlapon. Mert ott csak annyi látszik, hogy Domino Fix." - es az segitett volna / segitett (ugyanis megneztem)? Csak sugok: NEM (az miert is jo, hogy megnezem, hogy nem az ami nekem van?).

Szóval megnézted, azt mutatja amit mondtam, hogy mutatni fog, azt mutatja, amit ő is mondott, de mégis "egnezhette volna az adatbazisukban a telefonszam alapjan". És mindenki más a hülye. Graulta :D

Megvilagosodtam. Teljesen igazad van.

/sza2

Egyebirant, magaval a Domino Fix Extra SIM csomaggal nekem jo tapasztalatom van, az en igenyeimnek ennel megfelelobb jelenleg nincs, ingyen kihozzak, ezer forintert 1GB + 80 perc, es a net is egy evig hasznalhato, nem vesz el havonta a fel nem hasznalt, EU-ban mukodik - es meg huseg sincs. En ugy hasznalom, hogyha elfogy, akkor kukazom a kartyat, a szammal egyutt, de ez jelenleg nem gond, mert egy masik szam a "rendes" szamom.

Szoval csak az ugyfelszolgalattal volt gond :-)

/sza2