Valami ilyesmire. Persze ha csak fekete üres térben áll egy virtuális képernyő az is megfelel. Még úgy is elmegy ha csak sima stereoscopic 3D képed tud fejmozgás követése nélkül.
Leszámítva a virtuális teret, igazából te mobilon szeretnél SBS vagy OU 3D-t csiholni vagy már eleve ilyen tartalmakat nézni? Bocs, tuti én vagyok a fogyatékos. Egyébként Titan repo?
3D filmes tartalom három formában szokott előfordulni: 3D bluray iso (mert bd drive nincs mobilhoz) vagy ebből készült remux; half-sbs 3D; half-ou 3D.
Elvben ugyan létezne full-sbs ami filter plugin nélkül is megfelelő lenne, de gyakorlatban ritkán lehet találkozni vele.
Ami nekem kellene:
- Egy KODI plugin ami half-sbs és half-ou videókból full-sbs kimenetet csinál. ez a legfapadosabb megoldás. Így nem követi a fejmozgást, de 3D működik.
- Virtuális mozi, a korábban linkelt módon. Itt olyan látvány fogad, mintha moziban lennél. Körbenézhetsz a virtuális térben. Előnye az előző megoldással szemben az, hogy kisebb eséllyel okoz émelygést egy hosszú film alatt.
- Az előző egyszerűsített változata. Itt egy fekete üres térben csak egy virtuális mozivászon van. És azon természetesen a film. De szintén követi a fejmozgásodat.
Létezik ilyen app Cmoar VR Cinema PRO csak sajnos tele van hibával. A Plex support amiért külön pénzt kérnek, nem működik. De az alap app sem bír ki végig egy mozifilmet.
Elsőre döntsük el pontosan mivel is van dolgunk. A 3D szemüveg megint más mint egy VR headset. Ez utóbbiból is van a low cost androidos csodák, illetve a normálisabb PC-s verziók.
Ha ez valami PC-s eszköz (HTC Vive, Oculus Rift), akkor nem kell plugin, használhatod az OpenVR Theater Mode -ját (steam-be integrált)
Ezek a "low cost android csodák" képességekben valahogy mégis verik a "normálisabb PC-s verziókat". Minden tiszteletem az Oculus és Vive VR projekteké, de a mai prémium mobilok felbontásban jobbak, van kamerájuk, mozgásérzékelésben pedig hozzák az előbbiek képességeit. A hozzájuk készült VR sisakokkal jobb megoldást jelentenek. És itt most ugye videólejátszásról van szó. Azt pedig egy 8-10 magos mobil saját maga is megoldja PC nélkül.
"Ezek a "low cost android csodák" képességekben valahogy mégis verik a "normálisabb PC-s verziókat""
Azért ez egy elég erős kijelentés.
"a mai prémium mobilok felbontásban jobbak, van kamerájuk, mozgásérzékelésben pedig hozzák az előbbiek képességeit"
Felbontásban lehet jobbak, viszont az aktív/inaktív pixel arány a VR szempontjából lényegesen rosszabb, így igazából maradjunk itt a forma forma kategóriában. A kamera túl sokat nem ad hozzá ehhez a kérdéshez, bár a vive-nak van, a mozgásérzékelésben pedig messze rosszabb a mobilos, ennek viszont 1000+1 oka van.
Szóval az a kijelentés hogy "verik", az minden aspektusában és formájában vérzik. Az hogy ár/érték arányban jobbak, az már viszont lehetséges.
Mobil 2160x3840 pixelt nem tartom valószínűnek, hogy akár aktív/inaktív pixel arányban ezt felül tudná múlni a 2160x1200 pixeles Oculus vagy Vive.
Már írtam, hogy filmezésről van szó. Itt pedig nehéz megindokolni egy pluszban duruzsoló PC értelmét, amikor a mobil egymaga megoldja a lejátszást.
Sokkal jobb az Oculus/Vive optikaja, mint a sisakoke (es ez kiemelten fontos a VR elmenyhez). A kulonbozo MEMS szenzoraik is jobbak, kisebb a tracking error, stb. Nem veletlenul kerul annyiba egy Vive, amennyibe.
és a külső szenzorokról ne felejtkezzünk el, amivel nem csak a térbeli helyzetek vannak lekövetve, hanem a gyro és gyorsulásmérő szenzorok hibái vannak javítva (drifting).
Hozzászólások
Superrepo -n próbáltad keresni?
----
올드보이
Ott sem találtam.
Bocsánat, nem segítség csak érdeklődöm, hogy egy ilyen plugin mire szolgál?
Valami ilyesmire. Persze ha csak fekete üres térben áll egy virtuális képernyő az is megfelel. Még úgy is elmegy ha csak sima stereoscopic 3D képed tud fejmozgás követése nélkül.
Leszámítva a virtuális teret, igazából te mobilon szeretnél SBS vagy OU 3D-t csiholni vagy már eleve ilyen tartalmakat nézni? Bocs, tuti én vagyok a fogyatékos. Egyébként Titan repo?
3D filmes tartalom három formában szokott előfordulni: 3D bluray iso (mert bd drive nincs mobilhoz) vagy ebből készült remux; half-sbs 3D; half-ou 3D.
Elvben ugyan létezne full-sbs ami filter plugin nélkül is megfelelő lenne, de gyakorlatban ritkán lehet találkozni vele.
Ami nekem kellene:
- Egy KODI plugin ami half-sbs és half-ou videókból full-sbs kimenetet csinál. ez a legfapadosabb megoldás. Így nem követi a fejmozgást, de 3D működik.
- Virtuális mozi, a korábban linkelt módon. Itt olyan látvány fogad, mintha moziban lennél. Körbenézhetsz a virtuális térben. Előnye az előző megoldással szemben az, hogy kisebb eséllyel okoz émelygést egy hosszú film alatt.
- Az előző egyszerűsített változata. Itt egy fekete üres térben csak egy virtuális mozivászon van. És azon természetesen a film. De szintén követi a fejmozgásodat.
Létezik ilyen app Cmoar VR Cinema PRO csak sajnos tele van hibával. A Plex support amiért külön pénzt kérnek, nem működik. De az alap app sem bír ki végig egy mozifilmet.
Ahamm. Köszi. Maradok a fapados iwearnél.
Elsőre döntsük el pontosan mivel is van dolgunk. A 3D szemüveg megint más mint egy VR headset. Ez utóbbiból is van a low cost androidos csodák, illetve a normálisabb PC-s verziók.
Ha ez valami PC-s eszköz (HTC Vive, Oculus Rift), akkor nem kell plugin, használhatod az OpenVR Theater Mode -ját (steam-be integrált)
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
Ezek a "low cost android csodák" képességekben valahogy mégis verik a "normálisabb PC-s verziókat". Minden tiszteletem az Oculus és Vive VR projekteké, de a mai prémium mobilok felbontásban jobbak, van kamerájuk, mozgásérzékelésben pedig hozzák az előbbiek képességeit. A hozzájuk készült VR sisakokkal jobb megoldást jelentenek. És itt most ugye videólejátszásról van szó. Azt pedig egy 8-10 magos mobil saját maga is megoldja PC nélkül.
"Ezek a "low cost android csodák" képességekben valahogy mégis verik a "normálisabb PC-s verziókat""
Azért ez egy elég erős kijelentés.
"a mai prémium mobilok felbontásban jobbak, van kamerájuk, mozgásérzékelésben pedig hozzák az előbbiek képességeit"
Felbontásban lehet jobbak, viszont az aktív/inaktív pixel arány a VR szempontjából lényegesen rosszabb, így igazából maradjunk itt a forma forma kategóriában. A kamera túl sokat nem ad hozzá ehhez a kérdéshez, bár a vive-nak van, a mozgásérzékelésben pedig messze rosszabb a mobilos, ennek viszont 1000+1 oka van.
Szóval az a kijelentés hogy "verik", az minden aspektusában és formájában vérzik. Az hogy ár/érték arányban jobbak, az már viszont lehetséges.
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
Mobil 2160x3840 pixelt nem tartom valószínűnek, hogy akár aktív/inaktív pixel arányban ezt felül tudná múlni a 2160x1200 pixeles Oculus vagy Vive.
Már írtam, hogy filmezésről van szó. Itt pedig nehéz megindokolni egy pluszban duruzsoló PC értelmét, amikor a mobil egymaga megoldja a lejátszást.
Sokkal jobb az Oculus/Vive optikaja, mint a sisakoke (es ez kiemelten fontos a VR elmenyhez). A kulonbozo MEMS szenzoraik is jobbak, kisebb a tracking error, stb. Nem veletlenul kerul annyiba egy Vive, amennyibe.
----------------------
while (!sleep) sheep++;
és a külső szenzorokról ne felejtkezzünk el, amivel nem csak a térbeli helyzetek vannak lekövetve, hanem a gyro és gyorsulásmérő szenzorok hibái vannak javítva (drifting).
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)