KODI plugin VR szemüvegre

Fórumok

Létezik valamilyen 3D-VR szemüveg plugin KODI-ra?
Elég lenne ha legalább a Half-SBS videókat tudná kezelni.

Ha tudna virtuális mozitermet még jobb lenne, de ha csak sima 3D-VR konverziót tud már az is elég.

Hozzászólások

Superrepo -n próbáltad keresni?

----
올드보이

Bocsánat, nem segítség csak érdeklődöm, hogy egy ilyen plugin mire szolgál?

3D filmes tartalom három formában szokott előfordulni: 3D bluray iso (mert bd drive nincs mobilhoz) vagy ebből készült remux; half-sbs 3D; half-ou 3D.
Elvben ugyan létezne full-sbs ami filter plugin nélkül is megfelelő lenne, de gyakorlatban ritkán lehet találkozni vele.
Ami nekem kellene:
- Egy KODI plugin ami half-sbs és half-ou videókból full-sbs kimenetet csinál. ez a legfapadosabb megoldás. Így nem követi a fejmozgást, de 3D működik.

- Virtuális mozi, a korábban linkelt módon. Itt olyan látvány fogad, mintha moziban lennél. Körbenézhetsz a virtuális térben. Előnye az előző megoldással szemben az, hogy kisebb eséllyel okoz émelygést egy hosszú film alatt.

- Az előző egyszerűsített változata. Itt egy fekete üres térben csak egy virtuális mozivászon van. És azon természetesen a film. De szintén követi a fejmozgásodat.

Létezik ilyen app Cmoar VR Cinema PRO csak sajnos tele van hibával. A Plex support amiért külön pénzt kérnek, nem működik. De az alap app sem bír ki végig egy mozifilmet.

Elsőre döntsük el pontosan mivel is van dolgunk. A 3D szemüveg megint más mint egy VR headset. Ez utóbbiból is van a low cost androidos csodák, illetve a normálisabb PC-s verziók.
Ha ez valami PC-s eszköz (HTC Vive, Oculus Rift), akkor nem kell plugin, használhatod az OpenVR Theater Mode -ját (steam-be integrált)

// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)

Ezek a "low cost android csodák" képességekben valahogy mégis verik a "normálisabb PC-s verziókat". Minden tiszteletem az Oculus és Vive VR projekteké, de a mai prémium mobilok felbontásban jobbak, van kamerájuk, mozgásérzékelésben pedig hozzák az előbbiek képességeit. A hozzájuk készült VR sisakokkal jobb megoldást jelentenek. És itt most ugye videólejátszásról van szó. Azt pedig egy 8-10 magos mobil saját maga is megoldja PC nélkül.

"Ezek a "low cost android csodák" képességekben valahogy mégis verik a "normálisabb PC-s verziókat""
Azért ez egy elég erős kijelentés.

"a mai prémium mobilok felbontásban jobbak, van kamerájuk, mozgásérzékelésben pedig hozzák az előbbiek képességeit"
Felbontásban lehet jobbak, viszont az aktív/inaktív pixel arány a VR szempontjából lényegesen rosszabb, így igazából maradjunk itt a forma forma kategóriában. A kamera túl sokat nem ad hozzá ehhez a kérdéshez, bár a vive-nak van, a mozgásérzékelésben pedig messze rosszabb a mobilos, ennek viszont 1000+1 oka van.

Szóval az a kijelentés hogy "verik", az minden aspektusában és formájában vérzik. Az hogy ár/érték arányban jobbak, az már viszont lehetséges.

// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)

Mobil 2160x3840 pixelt nem tartom valószínűnek, hogy akár aktív/inaktív pixel arányban ezt felül tudná múlni a 2160x1200 pixeles Oculus vagy Vive.
Már írtam, hogy filmezésről van szó. Itt pedig nehéz megindokolni egy pluszban duruzsoló PC értelmét, amikor a mobil egymaga megoldja a lejátszást.