X frissítési freki (+karakter gond +Quake3 hang gomd)

Fórumok

X frissítési freki (+karakter gond +Quake3 hang gomd)

Hozzászólások

Hali több gondom is van: (Slackware10, de talán ez nem fontos)

1/Frankó a xorg.conf -om ám mégsem megy 640x480-ban 120Hz-en a monitor, bezzeg M$ alatt:61.8KHz 120Hz, próbáltam közvetlen beírással a frekinek, de semmi, ha kötőjellel írom, akkor sem választható ki utánna... (Quake3-hoz kell 120Hz) (Sőt 1024x768 -ban miért nem ajánlja föl a választási lehetőséget? Bár erre nincs szükségem...)

2/Nem megy a ő ű betű konzol, xkonzol, midnight commander, KDE alatt, bezzeg firefox openoffice alatt frankón megy, beállítások amit próbáltam:
loadkeys hu; loadkeys hu101
locale hu_HU.UTF8 / ISO8859-1 / ISO8859-2
De semmi javulás a többi alkalmazásban, mi kell még?

3/Quake3 hangja így megy, de késik, akadozik.. hasznavehetetlen
artsdsp -m quake3
Pár helyen a neten rátaláltam, de megoldásra még nem...

Ja a Quake -al nem látom értelmét, hogy küzdjek, egyszerűen Linux alatt kalap szar.

MWM alatt próbáltam és lám a hang egyből sokat javult, tehát a hangnak priorítás gondja van...
A Quake linux alatt egyszerűen lassú: fps megy, de mintha lassított felvételt néznék...
120Hz nuku...

Hát erre még visszatérek, ha tud valaki segíteni...

A Quake3 hang gondra már megtaláltam a megoldást!!!! De nem tökéletes!!!

OSS ugye ALSA-n keresztűl megy, ehhez ez kell:

echo "et.x86 0 0 direct" > /proc/asound/card0/pcm0p/oss
echo "et.x86 0 0 disable" > /proc/asound/card0/pcm0c/oss

És láss csodát megy a hang normálisan, csak a játéknál fagy le.
Oka:
http://zerowing.idsoftware.com/linux/q3a/#nosound

Kernelem2.6.10, de ha valaki megesküszik, hogy AC97 megy ALSA-ról letöltött latest driverrel, akkor azt még megcsinálom...

Egy tanácsot please (Bocs, hogy ilyen szánalmas vagyok, de lealázott ez a szar., mert nvidia oldalról kezdtem a debugot...)

SZERK:

SB128 az AC97 helyére és minden jó...

(Ha valakit érdekel Quake3, vagy annak nyűgjei+ all see eye nativ hogyan, abból most nagyon otthon vagyok...)