Sziasztok! Van egy Dell Latitude 3550-es laptopom, amihez helyszíni garancia jár. Erről részletesebben itt, a hármas pont alatt.
A kérdésem, hogy van-e ezzel személyes tapasztalatotok? Mi történik például, ha hardvert kell cserélni, hogy oldják meg ezt helyben? Van vajon minden készleten?
- 2390 megtekintés
Hozzászólások
Telefonon keresztül megpróbálják a hibát behatárolni. Ember jön az alkatrésszel kicseréli a helyszínen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pedig de. én javíttattam így nem is egyet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1, nekem is ilyen tapasztalatom van
--
"The only valid measurement of code quality: WTFs/min"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
amennyiben a Fixdirecthez kerül, teljesen normális módon futár jön érte és futár hozza vissza.
a totózós helyszíni szervizt & szervizhelyiség nélkül biztosan nem engedném a saját munkaeszközömre.
ez de komoly, mikor jártatok így?
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
viszik a szerszámos táskát azon kívül meg csak egy asztal kell. Nem atomfizika, feltéve ha az ember rendszeresen ezt csinálja. persze a youtube-on is vannak olyan szétszerelési videók ahol az agyhalott barom svájci bicskával feszegeti szét a gépet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szia!
Egyszerű:
- Felhívod a dell supportot.
- Kérni fogják a service tag-et.
- Rá fognak kérdezni, hogy a bios és minden driver friss e? Célszerű frissíteni őket.
- Utána el kell mondani a hibajelenséget, meg kell adni a címet ahol az eszközt javítani fogják. meg kell adni egy kontakt személyt is.
- Ha a hiba jellege megkívánja, célszerű lefuttatni a diagnosztikát, hátha kidob valamit. (bekapcsolás után egyből F12, majd utána ki kell választani a menüből)
Nekem jó a tapasztalatom a dell supportal, meg a szervizzel is. Segítőkészek, és eddig szinte mindent javítottak ami hiba volt. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A cserét úgy oldják meg, hogy előtte megpróbálják behatárolni a hibát telefonon, ez - megfelelő tapasztalattal - az esetek nagy részében 1-2 alkatrészre leszűkíthető. Szóval ami kell azt viszik.
Az a "24 órás javítási határidő" azért túlzás szerintem, maga a next business day sem jelenti ezt. Viszont az esetek nagy részében tényleg az van, hogy bejelented a hibát, aztán másnap jön a szervízes és javítja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jo, ha elore tudod, hogy mit kell cserelni. Ha a hibat jol hatarolod be es errol meg is tudod gyozni oket akkor konnyen szokott menni. Egyeb esetben a next business daybol altalaban next business week lesz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A fent leirtak mukodnek. Felhivod, tavgyogyitas, kijoves, javitas.
Dell certes szerviz Budapesten a humansoft es a delta, amit ismerek. Mindket
ceg korrekt es jo munkat vegzett nalunk eddig.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi mindenkinek a választ, igazából meglep hogy ilyen pozitív válaszokat kaptam :)
A hibát elég jól körbe tudom határolni, billentyűzet és venti. Utóbbit onnan sejtem, hogy olyan hangok jönnek ki a gépből, mint amikor egy merevlemezben mozgolódik a fej... Csakhogy SSD van benne. Szóval leszűkítettem az egyetlen mozgó alkatrészre. A billentyűzet pedig. Kicsit sok volt neki a használat, a fel gombot nehézkesen veszi be. Nem is tudom, hogy indokolt-e ilyen hamar a cserét kérni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyon kíváncsi vagyok hogy mi lesz a valós tapasztalat, légyszi majd írd meg :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Reméljük a tapasztalatod is pozitív lesz :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem Dell NBD-vel a palmrestet cserélte simán - azzal jelentettem be, hogy a bal egérgomb fellazult, túl puha.
Másnap jöttek, cserélték.
Ráadásul a 3 év gari lejárta után egy bő héttel jutott eszembe, hogy ezt még meg akartam csináltatni... nem szőröztek egy hangsúly erejéig sem :)
SSD-t is úgy tetettem bele, hogy bejelentettem, hogy kattog a hdd, jött a szaki, elmondtam, miért hívtam, kicseréltük a hdd-t ssd-re, az új hdd-t itt hagyta, és elköszöntünk egymástól.
Táp cüncörgött (bocs, nem tudom jobban leírni a hangot), telefon supportnak, másnap jött az új táp, futár hozta. Megmaradt a régi is, így lett egy utazós, meg egy otthoni. Azóta is jó, mind a kettő (~4 éve)
Szerintem korrektek! :)
<-------
You can't grep on dead trees.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hint: dell+ coil whine
állítólag a túl occó kondik okozzák. Ha jól tippeltem és javítják, akkor jelezz vissza, mert akkor én is cseréltetek :)
--
"The only valid measurement of code quality: WTFs/min"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hali,
Megnéztem ezt a videót: https://www.youtube.com/watch?v=cwR4CWzDtfQ
Ebben folyamatos sistergés jellegű hangot mutattak.
Amit én tapasztalok azok alkalmi rövid enyhe kattanások. Tényleg mint ha egy hdd dolgozna, nem túl aktívan benne.
Na majd megmondják a szakik, bár egyelőre napolom a témát, mert a következő néhány hétben elég aktívan szükségem lesz a gépre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugyanilyen laptopom van és én is hasonló hibával találkoztam. Időnként halk kattanásokat hallok, szintén hdd-re emlékeztető hangokat, de csak ssd van benne. Amit észrevettem, hogy ha kikapcsolom a belső hangszórót, akkor abbahagyja a kattogást, úgyhogy azzal lehet valami gond.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
dupla
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Telefonon jelentettem a memória hibát. Jeleztem, hogy a memtest lefutott és hibát jelzett.
Ha megoldható küldjenek RAM-ot és cserélem magamnak ha nem gond. Másnap futár cég hozta a memória modult.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Simán hozzák amit kell. Mi a Latitude-öket a HumanSoft-hoz jelentjük be és jön másnap a szaki megfelelő alkatrészekkel felszerelkezve és helyben cserél.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni