Nyílt levél a világ webfejlesztőinek

Nem akarok feliratkozni a hírlevélre.

Nem töltöm ki az ügyfélelégedettségi kérdőívet.

Nem érdekelnek a hirdetőid által ajánlott egyéb vackok.

Azt az egy cikket akarom elolvasni, amit bemásoltam vagy beírtam a címsorba.

És ha a fenti baromságokról az arcomba nyitsz egy modális popupot, akkor bezárom az oldalt és a jövőben kerülni fogom.

Hozzászólások

Ezt a sok szart nem a webfejlesztő találja ki, hanem az óriási marketinges ismeretekkel felvértezett megrendelő!
Egyébként ezen eszközök hatékonyságát erősen mérik, ha növeli a profitot, használják, ha nem, akkor nem. Ennyi a történet.

Nem igazán ez a zavaró. Az, ha csak úgy lehet bezárni, ha rákattintasz előtte. Meg ha engedélyezed a FB-megosztást a nevedben. (Kipróbálnám, mit tesznek egy FB-vel nem rendelkező esetben, csak lusta vagyok.)
--
Fight / For The Freedom / Fighting With Steel

"Nem töltöm ki az ügyfélelégedettségi kérdőívet."

Pedig kevés más jó módszer van a visszajelzésre.

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™

Nem, mert pl. abból nem derül ki, hogy mi az, ami tetszett és mi az ami nem tetszett az ügyfélnek, vagy hogy mi a szubjektív benyomása. Ld. a fentebbi iromány.

Vagy pl. kattintások számával hogyan fogod értékelni egy vásárlás után a boltban dolgozó, téged kiszolgáló embereket?

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™

Sehogy nekem ez nem dolgom, és nem is közreműködök ebben. :)
Elég sokat vásárolok a neten keresztül, de még sosem töltöttem ki ilyen kérdőíveket, sőt ahol beletolják a pofámba, oda vissza sem megyek vásárolni.
Ha meg újra ott vásárolok, nyilván azért teszem, mert megfelelt.

Engem már az is zavar tulajdonképpen, hogy azt tudják egy helyen, hogy én ott többször megfordultam :)

Csak ez itt máshogy meg:) Nem figyelsz oda, és máris tele leszel spammel, állandóan hívogatni fognak olyanok, akiknek nem kéne, meg tele lesz a postaládád minden szarral amit nem akarsz, csak épp az nem ér el aki neked fontos..
Éppen ezért van pl. a vásárlásokhoz külön e-mail cím...
De nem tarthatok külön postacímet, vagy direkt egy telefont ilyesmire :)
Szóval tipikusan a kisujjadat mutatod, és mindjárt lerágnák a kezed!

Jó, de érted. Adott egy bolt, amely szeretné, hogy elégedetten távozz onnan, ehhez tudni szeretné, hogy mivel voltál elégedett és mivel nem. Ha nincs kétirányú kommunikáció, akkor nyilván nem tud egy cég olyan szolgáltatást nyújtani, ami neked is jó, csak közvetett, találgatásokon alapuló módon.

Avagy idézhetném a néma gyereknek című örökbecsű közmondást.

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™

Es akkor az atlag kerdoiv olyan, hogy mindenre csillagos otost adsz, mert csak arra kerdeznek ra, ami jo. Ha van egy box, ahova beirhatod a kommented, akkor az vagy tul hosszu, vagy tul rovid lesz es nem tudod elkuldeni. Vagy miutan megnyomtad a kuldes gombot kozli, hogy a kuldeshez regisztralni kell, ami csak egy percet vesz igenybe. Es lehetoleg van olyan captcha is amit nem tudok megcsinalni.

--
http://blog.htmm.hu/