a Ferrari sztori zanzásítva

Hozzászólások

Szégyen az egész csapat. Érdekel is engem, hogy milyen múltja van, ha a jelene egy rakás szar.

--
trey @ gépház

off/1
ezek a kijelentések nagyon ráillene valamire.

off/2
mivel a Ferrari nem csak a F1 csapatot jelenti így fel a fejjel :D

on
egyébként olyan emberek, akik valóban értenek is a F1-hez (nem úgy mint mi, szóval nem a fotelből mint te meg én) azok már anno megmondták: amíg Domenicali van a csapat élén addig ez lesz. úgy látszik jól mondták. mondjuk ha jövőre pl. Raikkönen tényleg oda igazolna és bejönne a dolog, Alonso meg benyelné megint máshol, akkor búfelejtőnek a fentebbi mondatok talán még jól jöhetnek. szóval tedd a könyvjelzők közé.

--
Vége a dalnak, háború lesz...

"mivel a Ferrari nem csak a F1 csapatot jelenti így fel a fejjel :D"

Jaja, keress a Google-ben a "porig égett Ferrari"-kra. Overrated szar az egész.

Jelzem, még csak rebesgették, hogy Alonso a Ferrari-hoz készül, már akkor leírtam itt az aggodalmaimat a Ferrari-val kapcsolatban. Nagy meglepetés nem ért. Ha Alonso nem lenne olyan pilóta, amilyen, az Ferrari most ott versenyezne középmezőnyben szégyenszemre. Hogy egyáltalán esélye volt az elmúlt években a világbajnoki címre, az nem a csapatnak köszönhető. Inkább az, hogy Alonso elesett több VB címtől is.

Vicc az egész.

--
trey @ gépház

Teljesen mindegy, hogy mire cseréled ki. Az a közúti közlekedésre szánt autó, amelyik közúti közlekedés során porig ég gyártási / tervezési hiba miatt, közlekedéi eszközként megérdemli a szar jelzőt. Márkától függetlenül.

Persze faszhosszabítóként még teljesen kiváló lehet!

--
trey @ gépház

mondjuk ebből legalább még ki tudsz ugrani, csakúgy, mint egy Lamborghini csodából. de ha mondjuk ha egy (random brand) Toyota nem áll meg fékhiba miatt, akkor a Toyota is szar? vagy a Kia esetleg, hogy az (rnd) tovább dolgozzon? vagy egy (szintén random brand) Ford széria aminek füstöl a tempomat kikapcsolója? fincsi mind. ezek szerint "szar" itt minden: lehet tényleg jó, hogy nincsen autód.

ha már a faszhosszabításról beszélünk akkor pl. már Alonso is jól meg lehet hosszabbítva. próbálok itt arra célozni, hogy akinek komoly sportautó van a segge alatt könnyen lehet, hogy nincsen rászorulva a hosszabbításra, és szarik a világra, esetenként le is fossa a hosszabbítós véleményt. én le tudnám fosni, és szívesen gyűjtenék ilyesmi gépeket.

--
Vége a dalnak, háború lesz...

Próbáljunk megkülönböztetni emberéletre közvetlenül veszélyt jelentő és közvetlenül veszélyt nem jelentő hibákat. A doblemez felragasztásánál használt ragasztóanyag miatti porráégés sajnos a szememben a márka jó hírének porráégését is jelenti.

Egy autógyár, ami éles körülmények között (F1) szerzi a tapasztalatait dollármilliók elfüstöltetése során, ilyen hibát nem engedhet meg magának közúton. Ráadásul ilyen árcédula mellett az ember ennél kevesebbet sem néz el. Ez nem a 2-5 milliós árkategória. Mondjuk sorozatos leégésre a Dacia-nál sem tudnék elfogadni semmilyen magyarázatot.

--
trey @ gépház