- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2467 megtekintés
Hozzászólások
looks like shit. :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem komoly előrelépés a jelen linux játékkínálathoz lépest :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már a Steam el is sodorta őket. Az összeset körülbelül.
Unigine Heaven (a hajós izé) volt nagy ígéret. Aztán mi lett belőle. Pfeh.
Én csak annak örülök hogy ez embereket vonz majd Linux alá (Ubuntu főleg?) ami pénzt jelent, ami pedig a szoftver fejlesztésére fordítható.
Tudom a "Works for Trey" plecsni már így is rá van ragasztva, de nekem még mindig meggyűlik vele a bajom. A lényeg hogy az irány jó. Szerintem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"indie-stílusban"
--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem is ez szúrta a szememet elsőre, gondoltam be is írom, hogy mi a véleményem az indie stílusról, de mondom amíg nem nézem meg a videót addig nem nyílvánítok véleményt. Most megnéztem, és nem tudom, mi a probléma, hálisten egyáltalán nem látom az indie stílust rajta.
Az egy más kérdés, hogy nem tudom, mi értelme van egy ilyen játéknak.
----
India delenda est.
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
subscribe
--
blogom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Menet közben összejött a kért összeg. Viszont amikor megláttam, hogy $40k-ból konzol portokat is akarnak... Aztán megnéztem a KS oldalt, ahol leírják, hogy, mivel Unity-val dolgoznak, így lehetőség adott, de nem biztos, hogy össze tudják hozni a PS3/Wii/Xbox360 verziókat. Így már korrekt.
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Unity -> quality lagfest.
Curiosity-t sem tudom miért azzal a szarral készítették. Persze "egyszerű", csak körülbelül kenyérpirítót varázsol a telefonokból. Idejük és pénzük is lett volna normális appokat készíteni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Muhaha! Az megvan, hogy egy játék minőségét nem az engine határozza meg, amivel készült? De ennyi erővel tudok neked olyan Unity-s játékot is mondani, ami technológiailag a mai mobil játékok csúcsát jelenti.
Amúgy megkérdezhetem, hogy hány játékot készítettél Uniy-vel, hogy ilyen határozottan állítod, hogy "kenyérpirítót varázsol a telefonokból"?!
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Múltkor is ment már a vita ezen. Azóta se mutattál nekem top-tier Unity-s játékot.
Egyszerűen a teljesítménye és a kész termék minősége eltörpül a natív alkalmazások mellett.
Persze költséghatékony hogy ilyen click-click kakával készül az app, de hiába szépítgetjük, a Unity fos. (Mutass nekem ellenpéldát, kérlek.)
Desktopon se láttam még minőségi játékot vele. Mindig csak hogy "jajj ezt is tudja ám", "váó top-tier AAA+ titles". Aztán mutatnak valami felülről nézős gagymag játékot amit körülbelül egy sima kezdő OpenGL-es programozó összedob. Persze több idő, de legalább normálisan fut majd.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Azóta se mutattál nekem top-tier Unity-s játékot."
Kérdés, hogy mit nevezünk mobilon top-tiernek. Ha technológiáról beszélünk...
Legutóbb is linkeltem olyan játékot, ami technikailag mindent kihoz egy mai mobilból:
Shadowgun
http://www.youtube.com/watch?v=QmvJxbHWZSU
Dead Trigger:
http://www.youtube.com/watch?v=HpzkCTe76Bc
De erre a szerinted szar engine-re váltott a Rovio is, ugyanis a Bad Piggies is ezzel készült. Ez ugyan technikailag nem nagy eresztés, de jelenleg is második a US Top Chart letöltési listán a játékok közt, úgyhogy ezt is tekinthetjük top-tiernek innen nézve:
http://www.badpiggies.com/
De akkor nézzünk valami olyat, ami technológiailag is megmutatja, hogy mit tud az engine, meg a bevételi oldalon is. A CSR Racing havi $12 millió bevételt hoz a NaturalMotionnek:
http://www.youtube.com/watch?v=9oz23kz9cVg
Említést érdemel még a Bladeslinger is:
http://kerosenegames.com/bladeslinger
Esetleg az Androidos Prime World:
http://en.playpw.com
"Egyszerűen a teljesítménye és a kész termék minősége eltörpül a natív alkalmazások mellett."
El kell, hogy keserítselek: Unity is natív alkalmazásokat fordít. :)
"Persze költséghatékony hogy ilyen click-click kakával készül az app,"
Te milyen "click-click kakáról" beszélsz?! A Unity-nek van egy world editora, a kódot meg ugyanúgy pötyögöd, mint bármelyik másik engine-ben. Nem is értem, hogy miről beszélsz?!
"de hiába szépítgetjük, a Unity fos."
Arra szokásod szerint elfelejtettél válaszolni az előbb is, hogy honnan ismered ilyen jól a Unity-t, hány játékot készítettél vele, hogy ezt ilyen kategorikusan kijelented?! Meglepődnék, ha most válaszolnál. xD
Egyébként eszem ágában nincs meggyőzni, csak a többiek miatt írtam ezeket le. Én tudom, hogy miért készítjük a tizenötödik mobil játékunkat ezzel. 1999 óta, amióta ebből élek, számos 3D engine átment már a kezemen, de messze a legjobb a Unity, pedig dolgoztam egy-két igen nagy nevű engine-nel is. De az sem lehet véletlen, hogy a jelenleg iOS-re fejlesztett játékok több, mint 60%-a készült Unity-vel.
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Meglepődnék, ha most válaszolnál.
> xD
Szerintem ez volt az utolsó hogy egyáltalán rád postoltam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Peace! A fene sem akar veszekedni veled! Ellenben, ha a témához van ténylegesen hozzáfűzni valód a "fos", "szar" és egyéb hasonló szavak használata nélkül is, akkor nagyon szívesen folytatok értelmes eszmecserét a Unity3D-ről.
Mondjuk az továbbra is nagyon érdekel, hogy miért ilyen lesújtó a véleményed róla. Ha hajlandó vagy normálisan beszélgetni, akkor én is elmondom, hogy miért gondolom azt, hogy egy nagyon jó engine-ről van szó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem bátran postolj, mert amiket válaszol rá mash, abból sok érdekességet lehet felcsipegetni. Számomra zéró munkabefektetéssel.
:-P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
--
blogom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
...és kész is az ötcsillagos trolling howto anon7002197 főszereplésével.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
*zdmeg mash, ne zavard már össze tényekkel!!!!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem akartam én összezavarni senkit, csak várnám, hogy hasonlóan megpróbáljon "összezavarni tényekkel", vagy legalább érvekkel.
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk az igzdé kicsit erős volt, az a "kétlem, hogy válaszolnál" meg arrogáns, arcoskodó, tehát megértem, hogy nem kíván tovább diskurálni.
----
India delenda est.
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van ez az olvasata a dolognak. Ha erről van szó, akkor ez esetben elnézést kérek az aroganciáért, az arcoskodásért! :|
Meg van a másik olvasata, hogy a sértődöttség látszata mögé bújni könnyebb, mint érvelni.
Bármelyik verzió az igaz, sajnálom, hogy nem írta le a miérteket, mert érdekelt volna. Akár trollkodásnak szánta, akár komolyan gondolta...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem akarom mosdatni, nyílván neki ez egy kényelmes kiút volt a hülyeség bevallása elől.
----
India delenda est.
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amit még elfelejtettem, de nem lenne érdemes kihagyni a sorból, az a Shadowgun: DeadZone, ami az eredeti játék multiplayer változata iOS-re és Androidra:
http://www.youtube.com/watch?v=-P_v5nMH9go
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1,913
Backers
$65,413
pledged of $40,000 goal
$25,000 + abból tuti kijön bádvájzer :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni