( Hevi | 2009. 02. 15., v – 04:07 )

Félre ne érts, nem védem az autógyártókat, csak gondolkodom. A K+F általában több pénzt visz el, mint a gyártás + nyersanyag. Gondolom ez lehet a hatszoros ár mögött, de nem vagyok szakértő, tévedhetek. Másrészt én is jobban érezném magam két méter acél mögött, mint egy 60 centis motorháztető mögött, de mint tudjuk, az anyag nem mindegy, fontos, hogy merre gyűrődik.

F-1, persze, cirkusz (de annak nagyon jó!), de szerintem hülyék lennének az autógyátók nem tovább vinni tömegtermelésbe azt, amit egyszer már kifejlesztettek nagyon sok pénzért. Természetesen először a luxus kategóriában, majd szép lassan, pár év alatt a közép, majd alsó kategóriában is megjelenik az az extra.

Ha jól emlékszem így kezdődött az Audinál a Quattro meghajtás (Rallyból), kormányról vezérelhető cuccok, kormányváltó (nem, nem a trabant féle), stb. Ahogy a katonai K+F (pl. GPS, internet), úgy a motorsportbeli fejlesztések is előbb-utóbb a civil szférában landolnak.