( ngaba | 2008. 05. 20., k – 16:22 )

"Szabad versenyt hivatott elősegíteni."
1. A másik kenyérgyárnak is joga van ehhez, ha ő olcsóbb és jobb kenyeret tud biztosítani, akkor a Tesco vele "paktál le". Vagy a Tescotól 100 méterre nyit egy mintaboltot, böhöm nagy reklámmal, hogy itt 100 ft a kenyér (és finom). Na, ez a verseny, nem az, hogy be van biztosítva törvényileg a hely minden bóvlinak.
2. Furcsállom azt a nézőpontot, hogy nem maga a termék generál versenyt, hanem valamiféle alkuk, vagy felülről jövő törvények.
3. Ez a szabály mire vonatkozik? Ezek szerint a kenyérre pl. A kis városokban csak néhány márkának van autószalonja, micsoda versenyellenes dolog ez. Kéretik minden márkát árulni. (Én Stirling-motoros autót kérek.)
4. A kulcs a tudatos fogyasztó. (Ami egyben utópia is.)