Abban neked van igazad, hogy a nem szeparált kód nem feltétlen lassítja a futást.
De itt lassítja, mondok egy nyilvánvaló példát: az XCF fájlokban van egy offszetlista. Ezt nem egy integer tömbben kezelik, hanem minden számot GObject-é konvertálnak és raknak be egy GList-be, amit aztán GList metódushívásokkal fordított sorrendbe rendeznek. Itt nyilván rárakódik az egész GObject + GList miskulancia overhead. (Hirtelen ez szúrt szemet, de nyilván akad még más példa is.)
Az igaz, hogy csak a struct-ok használata önmagában nem lassít, de ez tele van a struct-okhoz kapcsolódó metódushívásokkal (mielőtt még valaki belekötne: tudom, hogy C-ben nincs szó szerinti metódus, de funkcionalitásában és kontextusában ezek azok).
Nekem meg úgy tűnik, hogy te nem érted a problémát, és úgy próbálod eldönteni, hogy kinek miről van fogalma.
+sok!
Egyébként pont most nézek egy ReactOS videót, azoknál is vicc, hogy 29 év alatt annyira jutottak, hogy...
Igen. Bár ott szerintem inkább az van, hogy a drága MS szándékosan szabotálja a projektet, ugyanis a ReactOS és a wine kódbázisa majdnem azonos, és wine alatt meg nincs ezekkel gond a spagettikód ellenére sem.