Persze ez az egész csak feltételezés, eddig hivatalosan semmi olyat nem mondtak, hogy az ügyfélkapu+ megszűnne, nem is lenne értelme az egésznek, mert tucatnyi működő rendszer épül már rá, és már az ügyfélkapu -> ügyfélkapu+ átállás is gondot okoz a könyvelőknek.
Kicsit árnyalnám.
Fontos, hogy azok számára, akik a Digitális Állampolgárság applikációt választják, 2026-tól nem lesz elérhető az Ügyfélkapu+, míg akik eddig az időpontig nem regisztrálnak a DÁP-ra, azok továbbra is bejelentkezhetnek majd az Ügyfélkapu+-on keresztül a kormányzati portálokra. Információs videónkban azt mutatjuk be, hogy hogyan lehet az Ügyfélkapu szolgáltatásról Ügyfélkapu+-ra váltani.
https://mkvkok.hu/informacios-videok/2025-tol-megszunik-a-hagyomanyos-u…
akkor amögött valami rejtett hátsó-szándékot vélnek felfedezni.
A mögöttes szándék egyébként a mobilszolgáltató kartell (illetve most már a 4iG/One) hosszútávú extraprofitjának garantálása az által, hogy mindenkit okostelefonra erőltetnek, aminek sokkal drágább a szolgáltatók felé fizetett fenntartási költsége és az élettartama is rövidebb. Ez egybecseng azzal, hogy a 3G lekapcsoláskor miért kellett 2G/3G butatelefonokat is okostelefonokra cserélgetni közpénzmilliárdokból, miközben a valós funkcióvesztést elszenvedett előfizetők lófasz kompenzációt nem kaptak.