( dorsy | 2024. 07. 29., h – 17:13 )

milliárdos multit mosdatni. > mi lenne ha azzal vitaznal amit irok, nem azzal ami a fejedben van. nem all jol! :)
A HDD-k mellé adott garanciális opcióról beszélek > ami egy kulon termek. mint az on-site 4 oras hwsupport. pl. ja, nem is annyiba kerul :)
Meg a CrowdStrike hibája. > az a repter hibaja, hogy alltak X ideig es basztak rendbehozni az elszarodott infrat. tokmindegy kinek a hibajabol szarodott az el. pont.
Kurvára nem mindegy > de. az a repter hibaja, hogy alltak X ideig es basztak rendbehozni az elszarodott infrat. tokmindegy kinek a hibajabol szarodott az el. pont. mint irtam is, ha 1-2-3 oran belul mentek volna a gepek,  hir sincs az egesz bakirol. annyit egy repter/MAV default ugymenetben is osszehoz :)
Attól még, hogy nem okoz teljes összeomlást és egésznapos kiesést, okoz pluszköltséget és megfeszített munkaórákat szerte a világon minden cégnek, szervezetnek, akik megkapták a frissítést. > egy restore-ra ranyomni, majd varni 20-30 percet?
Mi lett volna > #milettvolnaha-val tele a padlas. mi lett volna ha a repter (es a tobbiek) rendes infrat uzemeltet? hir sem lett volna. pont.
a CrowdStrike is felelősségre van vonva. > ezt majd lejogaszkodjak a jogaszkodok, neked az a dolgod IT uzemeltetokent, hogy az uzletfolytonossag es az adatbiztonsag fenn legyen tartva. ennek a tortenetnek ez a tanulsaga. mutogathatsz a majkroszoftra meg a kradsztrajkra meg a kurva mongo'lokra, deminek.