( golgota | 2024. 07. 15., h – 11:55 )

Nem, nem ul bent az irodaban, hanem kavezik hatodjara, pingpongozik, le ment tizedjere cigizni, vagy csak odatamaszkodott a tobbihez akik az eskuvot szervezik a dunakanyarban olyan hangerovel, hogy ne kelljen emailt kuldeni oda, hanem ok is tujdak kovetni a tarsalgast.

Az incidens call-okat meg mar 2003 tajekan csinaltuk, mivel az indiai kollega nem tudott hozzank odarohanni, meg en sem az londonihoz, de igy telefonon eleg jol megoldottuk a problemakat. Korulbelul 20 evig csinaltam es vezettem uzemeltetest, olyat is ami follow the sun volt. Sosem utaztunk kulfoldre ha problema merult fel, sot hajnali haromkor sem ultunk autoba hogy az irodaba bemenjunk. Ha megis be kellett menni velemyik datacenterbe, akkor arra ott voltak a technikus kollegak, akik 0-24-ben ott voltak, semmi esetre sem az L3 support-os kollega ment be (plane hogy hozzaferese/joga sem volt belepni a datacenterbe).

Ha nalatok ahhoz, hogy egy incidenst meg tudjatok oldani az irodaban kell ulni, akkor az egy nagyon rosszul szervezett uzemeltetes. :D