( VincentV | 2024. 07. 09., k – 22:42 )

Szerkesztve: 2024. 07. 09., k – 22:48

Érdekes ez a fapados/nem fapados dolog. Finnair mennyire számít annak? Tengerentúli járat, egy átszállással, oda-vissza ~80eFt két főre az ülésfoglalás a négy gépre, economy classic helyeken (ez a legolcsóbb ülés). Economy premium esetén már 200eFt lenne, ami csak annyit jelent, hogy 7cm-el nagyobb a lábtér.

De nem is ez a legszebb, hanem az, hogy a kézipoggyász 8kg lehet max utasonként (1db hátizsák + 1db kis gurulós bőrönd együttes(!) súlya). Ha jól látom Wizzairnél ugyanez 10kg+10kg, Ryan-nél meg 10kg + a hátizsák súlyát nem is nézik. Van ugyan 2x23kg -nyi feladható poggyászunk, de nem merjük kihasználni odafelé, mert a késések miatt ezen állhat, vagy bukhat, hogy elérjük e a csatlakozást. Izgi lesz, 1db bőrönd üresen 2.5kg, ráadásul Redditen azt írják, hogy a covid óta elkezdték mérni, tehát a 8kg az nem csak ilyen iránymutatás, hanem komolyan veszik.