( kovi | 2024. 07. 09., k – 13:51 )

Ez volt, kb szóról szóra: Telefon,

-"Jó napot kívánok, X vagyok az Y egészségügyi intézetből."
-"Jó napot kívánok, Z vagyok Debrecenből és diagnosztizált lágyéksérvemmel kapcsolatban kérte az üzemorvos, hogy kérjek időpontot a sebészetre"
-Időpontot? Vizsgálatra gondol?
-Igen, meg kell mutassam meg a problémámat és beszélnem kell róla a sebésszel.
-"Kapcsolom"
-"Köszönöm, viszhallásra"

-(Zene meg pittyegés meg ilyesmi, kb fél perc pauza)

-Jó napot, XY vagyok, sebészet, miben segíthetek?
-Jó napot kívánok, Z vagyok és s kolléganője kapcsolt önhöz, sebészetre kell időpontot kérjek.
-Miről lenne szó konkrétan?
-Diagnosztizált lágyéksérv, vizsgálatra és konzultációra kellene időpontot kérjek, ezt hagyta meg az üzemorvosunk nekem.
-Értem, kérem a TAJ számát.

-(Bemondom a számot, pár mp hatásszünet)
-Ön tehát Z, Debrecen V utca V szám alatt lakik, született ekkor és ekkor **.
-Igen.
-Egy percet kérek, nézünk egy közeli időpontot.. (
pár mp hatásszünet ismét)  blabla doktor Úrhoz fogok időpontot adni.. (majd bemond egy időt 4 napra mától).
-Nagyon köszönöm, még annyit hadd kérdezzek, hogy a betegfelvételen ugye ettől még jelentkeznem kell amikor megyek?
-Természetesen, a TAJ száma alapján mindent látni fognak a rendszerben. A betegfelvételen 3-4 ablakban fognak dolgozni, de azért 15 perccel az időpont előtt már legyen a sorban.

-(Leteszem a telefont, kb 10-15 mp múlva jön egy SMS, hogy időpontom van a célszemélyhez ekkor és ekkor. Rákeresek a nevére: elég komolyan jegyzett pali)

Ennyi volt a megelőző ügymenet.

** Lehet, hogy a születési adatot kérdezte és nem pedig bemondta, erre nem emlékszem pontosan.