Viccelsz velem. Attól mert jó kínai reklámok vannak, attól még nem fog a pógár itthon BYD-t venni... egyelőre z egy rétegigény, azoknak, akiknek van napelemük és/vagy rövid távokat mennek és/vagy rengetegtsok pénzük van. Az ilyen vesz elektromos autót. Normális ember ma nem veszi meg, mert megfizethetetlenül drága és rövid a hatótávja. Ez a két fő hátrány teljesen értelmetlenné teszi a legtöbb vevő számára az EV-t.
Szerintem nem vitás, hogy ez a két hátrány néhány év alatt megszűnhetne és az EV reális alternatíva lehetne. Persze ha elkezdődik egy vámháború, akkor te nem fogsz itt BYD-t venni semmilyet, mert prüsszel el fogja lehetetleníteni a kínai behozatalt, Európa meg még nagyon sokáig nem lesz képes olcsón EV-t gyártani... nomeg minek is törekedne ilyesmire?
Az extratöltő hálózat szerintem rossz irány, ennél már jobb megoldás az akkumulátor-depó, ami a hálózatra köthető, onnan adott esetben a hálózatra vissza is dolgozhat és automata cseréli az autódban az akkut. Ez üzletileg is megállhatná a helyét, de még hiányzik a valóban hatékony akkumulátor gyártási és újrafeldolgozási technológia hozzá.