( SkyNET | 2024. 05. 12., v – 21:37 )

Az hogy ő hogy élte meg az egy dolog, nem is őt írtam, hanem az általános alany "gazdag embert", mert nekem magamnak nincsen ilyen tapasztalatom. Maga a bemutatott ügymenet, ami arról szól hogy a vevő presztízsének, státuszának elismerése, ez pedig nyilván személyesen valósítható csak meg, weben nem. Már, ha valakinek ez kell.

a neten vásárolsz rámegy 3 napod, vagy akár több is mire megtalálod a neked megfelelőt! 

de akkor azt fogom valóban megvenni amit akarok, nem azt ami készleten van és el akarják nekem adni. A tájékozódás, lehetőségek felmérése meg nem az adásvétel része, hanem annak felmérése mit akarsz. Azt végigjárod akkor is, ha magát az adásvételt nem webshopban hanem üzletben végzed. Nem az eladóra bízod. 

Az időm értékesebb annál mint hogy önkiszolgáló pultokkal szívassam magam

Ezzel csak egyetérteni tudok ha sokmindent veszek, mert akkor szerintem is nyűg. Kevés árunál nem, akkor előnyösebbnek tartom. Viszont az üzleti folyamat fejlesztések a legritkább esetben vannak a vevőért, legfeljebb igyekeznek vele elhitetni.