a bevételéből legalább valamennyit visszaoszt a tartalomkészítőknek
Amennyiben az elérte az 1000 feliratkozót, 4000 órányi megtekintett videóval vagy 10 millió megtekintett short videóval. Addig ugyanúgy reklámoz a videó közben, de a csatorna bevételét lenyeli. Tehát, a Youtube pont azoknak a kis és feltörekvő tartalomkészítőknek nem fizet egy fillért se, akiknek jobban szükségük lenne rá.
ha előfizetsz, nincs reklám (vö. kábeltévére ha előfizetsz, akkor is van reklám - ez amúgy miért nem zavar senkit?)
Még nincs. Amint elég Prémium előfizető lesz, be fogják dobni nekik is a reklámot, ahogy a streaming-szolgáltatók is ezt megtették. Lesznek a mostatni áron reklámokkal szennyezett csomagok és lesznek drágábbak, reklámmentesen.
viszonylag elnézőek a trükközéssel szemben: gond nélkül megy pl. a NewPipe, és a KODI jutub plug-inje is, reklámok nélkül, de mondhatnám a youtube-dl-t is (ha akarnák, mindegyiket kitilthatnák a faszba)
Én nem nevezném trükközésnek, mert egy teljesen valid felhasználási mód, de hogy a lényegnél maradjunk, nem nem elnézőek. Az elmúlt hónapokban boszorkányüldöző hadjáratokat indítottak a hirdetésblokkolók és az alternatív kliensek ellen. Az Invidious például kapott is cease & desist levelet. Azért működnek az alternatív kliensek, mert van mögöttük jónéhány hozzáértő, tökös fejlesztő, aki utánahúzza a kódot a Youtube változtatgatásainak és nem ijed be a C&D levelektől.
Ezek miatt számomra még mindig a szimpatikusabb közösségi média ,,szolgáltatók" közé tartozik.
Tény, hogy van nála rosszabb.
Nekem azt a havi kétezer párszáz forintot (bő egy doboz cigi árát) megéri, hogy a családom nem néz reklámot semelyik eszközön.
Ami évente 32 ezer Ft. Ha valaki adna neked évi 32 ezret azért, hogy tartsd frissen a NewPipe-ot, SmartTubeNext-et stb. saját eszközeiden, nem tennéd meg?
Hozzáteszem, mi eleve nem sok időt töltünk ilyesmivel.
Akkor meg ráadásul nincs is kihasználva. Ki van szórva az a 32 ezer évente.