Utoljára Simicska Lajos vett egy Jobbikot, és majd szépen rákeresel, hogy mennyiért. :D
Viccet félre téve, ha ennyire nem vagy képes elvonatkoztatni és politikai hirdetésekre értelmezni a reklámozás alapvetéseit, akkor hiába magyarázok neked.
A pártnak a kopogtatócédula és a szavazat az elsődleges "bevétele", mert azt tudja pénzre, parlamentbe kerülésre és még több pénzre, hatalomra váltani. Emellett, minél ismertebb egy párt, annál nagyobb eséllyel kap anyagi támogatásokat is, magánemberektől. Felmerülhet a kérdés, hogy a Fidesz miért tolja kétharmaddal a politikai propagandát akkor is, amikor épp nincs kampányidőszak. Azért, amiért a Coca Cola is tolja a reklámját, annak ellenére, hogy mindenki ismeri és vásárolja. Manipuláció, köztudatban tartás, hogy eszébe ne jusson senkinek másra szavazni vagy mást mondani a közvéleménykutatónak a pártpreferenciájáról.