( hajbazer | 2024. 04. 12., p – 15:20 )

Ha pénzért levetítenek egy reklámot valahol, amit 0% valószínűséggel követ termékvásárlás, azzal végső soron nem a hirdetőnek növelik a költségeit, hanem a hirdető megbízójának (a reklámozott termék gyártójának, forgalmazójának). A hirdető egy elpocsékolt reklámlejátszásért fizet a médiaszolgáltatónak, de a költségeit nyilván átterheli (ráadásul árréssel) a megbízójára. A megbízója meg átterheli az elsődleges bevételi forrására: a fogyasztókra.

A hirdetséblokkolót használók pedig nem tekinthetőek targetnek, hiszen ők egyértelműen és megkérdőjelezhetetlenül tettek egy szándéknyilatkozatot, hogy nem kérnek a reklámokból, mikor a hirdetésblokkolót bekapcsolták.

Szóval, te azt szeretnéd, hogy egy célcsoporton kívüli csoport nézze meg kötelezően a reklámokat, csak azért, hogy muszashi kolléga megkaphassa a senki által nem garantált zsebpénzét. Narratívádat tekintve, willy kollégáddal karöltve olyan szabotőrei vagytok a reklámszakmának, mint amikor valaki egy háborúban a bombát szándékosan eltéríti, hogy az ne a célt találja el és a valós célra ezért még egy bombát le kell dobni, ami plusz költség, erőforrás, nyersanyag.