( kroozo | 2023. 09. 20., sze – 15:02 )

Azért ennél árnyaltabb a kép, azt hiszem, hogy egy banktól, aki valójában a saját tőkék nagy részéért felel, igenis lehet elvárás, hogy minél jobban védekezzen a mindenféle támadások ellen. Természetesen nem gondolom, hogy automatikusan mindenképpen ő a hülye, de azért sokszor benne van ebben az is, hogy választják a kényelmesebbet, ügyfélmegtartóbbat (és persze erről tehetnek az ügyfelek is). Én pl halálos nyugalommal szívesen beállítanám, ha lehetne, hogy nekem nem kell SMS fallback, ha nem megy az app, élek együtt a következményeivel, de nem tehetem ezt meg.

Zolikawebshopjától meg többek közt azért várjuk ezt kevésbé, mert általában inkább szeretnénk, ha pl a pénzt nem közvetlen kezelné, hanem valaki olyannal, aki jobban fel van készülve ennek a veszélyelhárítására.