( zgabi | 2022. 12. 11., v – 18:40 )

Bár nem nekem válaszoltál, de nekem az a gondom az MVM-től kapott 15 perces adatokkal, hogy pár havonta elcsesznek valamit és bejelenetketes után azt írja, hogy "Nincs jogosultsága a rendszer használatához!"

Ekkor email, telefonálgatás és pár hónap és már megy is újra...

Tavasszal is volt ilyen gondom, egyszer csak egy intelligensebb ügyintézőhöz kerültem és ő megoldotta... Most november eleje óra megint nem jó és csak várhatok heteket egy válaszra... legutóbb telefonon pont nem sikerült semmit elérni.

Szóval lehet az EON működik, de az MVM nem.

A poén egyébként pedig az, hogy kérdeztem az MVM-et, hogy hogyan használhatnám a P1 portot, mert nekem az óra egy dobozbnan van, amin szintén plomba van... a válasz, hogy hívjak egy regisztrált villanyszerelőt az aramkapocs.hu-ról... ezt megtettem, de azt mondta a szerelő, hogy emiatt nem bont plombát, mert megütheti a bokáját miatta... de mondtam, hogy az MVM mondta nekem, hogy íg kell.. nem érdekelte.... (még várok más szerelőkre is, akik még nem válaszoltak)
Tök hülyeség, hogy villanyszerelőt kell hívni, aki semmi mást nem csinál, csak levágja a plombát... vissza úgyis az MVM rakja... mért nem vágják le ők egyuttal? Ekkor biztos nem lenne semmi mókolás, hiszen végig jelen lennének amíg nincs rajta a plomba.