A tesla cuccainal ez a jellemzo, amit irtam.
Amikor elindulok autoapalyan akkor az elso 3-5 percben a fogyasztasi ertekek magasak. De amikor 1000+ km-re megyek, akkor visszaesik a fogyasztas atlaga kb nyari szintre -15 fokban is. Model X-el (alapbol sokat fogyaszt, nehez, nagyobb akksi).
Model 3 eseten viszont jelentos range veszteseg van (alapbol nagyon keveset fogyaszt nyaron, konnyu, kisebb akku) - Ugyan azon az uton, mint ModelX
Model Y eseten egy kicsit kisebb de meg mindig durva veszteseg van fagyban. - Szinten ugyan azon az uton.
Model 3 LFP akksijaival is volt nagyon durva para hidegben, amit sw updatel fixaltak. Olyan siralmas volt, mint a Toyota eseteben. Szoval a toyotat is fixaljak majd gondolom.
Ugy velem, hogy a kamionozas modja miatt(sok km egyben) nem lesz jelentos range loss a hideg miatt. Persze lehet rosszul gondolom. Viszont nem engedheti meg maganak a ceg, hogy ezt elbassza es ugy igy hagyja. Hacsak nem kizarolag amerika melegebb reszeire szanjak termekuket. De ilyet nem lattam leirasban.