( dlaszlo | 2022. 06. 10., p – 21:18 )

Például, a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvénnyel megy szembe szerintem több ponton:

https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a0800047.tv

De ezt majd a fogyasztóvédelmi hatóság eldönti, ha jól tudom elindították az eljárást. 

Gondolok itt a:

- fogyasztó vásárláskori ügyleti döntésének a befolyásolására, 
- a határidővel történő nyomásgyakorlásra (hasraütés szerűen hét nap gondolkodási időt adtak)
- félretájékoztatásra pl: "az áru ára, illetve díja, az ár, illetve díj megállapításának módja" 

De nem vagyok jogász, majd a fogyasztóvédelmi hatóság ezt megvizsgálja, jobban értenek hozzá. (De ha teljesen egyértelmű lenne, hogy a Ryanairnek van igaza, akkor eljárás sem indult volna.)

Az egy csalás szerintem, ha valaki hónapokig ül a pénzeden (használva azt), azt ígérve, hogy ezért a pénzért fog teljesíteni, de a végén további feltételeket szab. Ha ezt más csinálná, akkor a Bróker Marcsi mellett végezné.

Nem az első vállalat, akinek nem várt esemény történt, de elegem van abból, hogy mindenki természetesnek veszi, hogy a másik f*szával veri a csalánt, és őt-ŐT nem érintheti semmi hátrányosan. Kifizetett (azaz megvásárolt) repülőjegy esetén, ezt ők bukták be. Azzal nem volt gond, hogy a teljes összeget hónapokkal előre megkapták? Lehet teljesíteni.