( trey | 2022. 01. 06., cs – 10:36 )

Amig jo, addig jo, de az osszes ilyen hozzapakolt cucc, mint ez a mild hibrid, vagy akar a start-stop rendszer plusz komplexitas, ami megjelenik az eladasi arban, a karbantartasi koltsegekben es a javitasban is.

Nem érdekel. Másik autómat 30 ezerrel adtam el 5 évesen. Szerinted?

Pl. a mild hibrid rendszer az plusz egy 1kWh koruli akku meg egy dragabb onindito motor, a start-stop meg a rettegett kettostomegut gyilkolja.

Jellemzően 200 ezernél jelentkező probléma. Az autóm garanciális. Ez a start-stop pedig nem az a start-stop, ami önindítóval működik. Tudom, mert az előző autómban levő önindítós start-stop egy faék ehhez képest. Itt látod a különbséget. Nem rángat ez semmit, olyan finoman áll le menet közben majd indul újra, hogy csak a fordulatszámmérőn látom, hogy éppen áll a motor és vitorlázik (coasing) az autó, azt nem is lehet érezni.

Tehát, továbbra sem érdekel. Tovább? :)