UPC majd Vodafone lett belőle, tehát még UPC-vel kezdődött a dolog. Próbálom röviden leírni ami az eddigi tapasztalat.
Számláztak valami össze vissza összeget, amire én le akartam volna tölteni a számlát, hogy mégis mi van rajta. Ez nem sikerült a számla lejáratáig sem. Közben az ügyfélszolgálatos látta, hogy mi van rajta, tehát létezik a számla.
Ez a dolog valamikor kb. 700 nappal ezelőtt volt. Azóta lényegében az összes számlámnál jelentkezik ez a jelenség, és a továbbiak is.
1. nem adják át a számlát (ez pénzügyi és számviteli szabályozással szembe megy)
2. 1 Ft-al többet fizetek a kártyás fizetéssel minden esetben, mint ami a számlán van. (van kb 2M ügyfelük, tehát akár 2M sikkasztható pénz is jelentkezik ilyenkor)
3. Érdemben nem reagálnak a megkeresésre, lerázók, erősebb kutya baszik elv alkalmazása, kivéreztetés alkalmazása részükről
4. Nekem kell nézegetni, hogy mikor állítanak ki számlát és mikor lesz letölthető, persze fizetni lehet azonnal úgy is, hogy nem adják át a számlát.
5. Ha miattuk kicsúszol a "elektronikus átutalási határidőből", ami nem a fizetési határidő a számlán, hanem ez egy korábbi dátum, akkor ugrik az epack kedvezmény a következő hónapban.
6. Problémákat nekem kell nekik jelezni folyamatosan várva 1-2 órákat... ügyfélszolgálat, stb... (pl. hogy jováírják amit jogtalanul vontak le, esetleg kikönyörögjek egy 3000 Ft-os havidijra elengedést, laza 2-3 óra beszélgetéssel)
7. Lógnak olyan hangfelvétel átadásával ami hívást ők kezdeményeztek irányomba, kérésemre sem adták át.
8. Ügyfélhez való hozzáállásuk kritikán aluli.
9. Beállítják a cukor és vérnyomás szintemet minden hónapban. --> Minden hónapban ez van.
10. Tegyük fel, hogy 6.-n kiállítja a számlát, fizetési határidó 20., de epack miatt teljesítened kell 16.-ig, majd nem letölthető a számla csak pl. 14.-n. Tehát vagy fizetek vakon, mert minek is nekem a számla. Az ami már létezik de nem adja át, vagy várok, és van 2 napom, vagy -5, vagy 0, mikor hogy éppen. Nem korrekt.
Életem legjobb döntései közé tartozik az is amikor az akkor még UPC kedves üzletkötő akart a céges mobillal a Vodafone-hoz csábítani, én pedig nem mentem bele.
Jobb volt a szám pedig mint a T-nél, de valamit éreztem lehet, pedig akkor még nem emiatt a probléma miatt voltam náluk, csak visszaadtam a mérnöki tervezés csodáját. A HORIZON BOX-ot, mert nem kell TV, és amúgy is meg kellene vakítani és a kezeit levágni annak aki azt tervezte. (Az ügyfélszolgálatos úgy tett, hogy nem csak nekem nem tetszik, vannak páran akik visszaviszik)
Mivel érdemben és értelmesen nem lehet velük kezdeni semmit, én másik irányból közelítem meg a dolgot.
Ahol lehet mesélek, és azonnal nem lesz UPC / Vodafone szolgáltatás, akinek van esze menekül tőlük, ha van lehetőség, mert van ahol nincs más. Így már 3, de az is lehet 5 üzleti ügyfél szublimációját köszönhetik ennek az esetnek. Jelenleg pedig olyan ügyfélnél építünk ki lehetőséget a váltásra, mivel nagy telephely sok sok bérlővel, akinél csak a közvetlen ügyfeleim otthagynak többet mint egy ügyfélszolgálatos bruttó bére. Optikai bekötések (nem GPON), switches végpontok, tehát nem a Kutykurutty Kft egy DOCSIS modemmel, amire 5000 HUF-os netet ad el.
Tudnak ők is "ilyen" lenni, tudok én is "ilyen" lenni. Nem értik, hogy vannak emberek akik kis "szarosseggű senkik", de tudnak rajtuk fogást találni.