( kicca | 2021. 09. 01., sze – 11:12 )

Jah te elmondtad, hogy szempontjaid alapjan inkabb model3-at vennel, de kozben audi a3at vettel :) En meg oszinte voltam legalabb es nem sajat autom mellett kampanyoltam :) Raadasul en Mercit valtottam es mind Teslamban es Mercimbe raktam annyi km-t, hogy tudjak velemenyt mondani az elektromos autozas azon reszerol, ami rahuzhato a model3-ra is.

A legtobb tesla potom penzert supercar tulajdonsagokkal bir es cserebe csaladi auto es kozben legbiztonsagosabb a sajat kategoriajaban. Az osszes tomeggyartott autoba ahova lehet mar muanyagot tesznek. Sandy Munronak pont ez a feladata, hogy szetszedje oket es megmondja hol lehet meg sporolni. Melyik csavart nem kell becsavarni, melyik lyukat nem kell kifurni, melyik elem cserelheto muanyagra vagy mas anyagra ami konnyebb, olcsobb. Ezert kapja a fizeteset.

Gondolom Audi A3 sem kivetel. Ott talan meg ules is ujrahasznositott muanyagbol van. :)

Amugy szoktam nezni ilyen benzines supercar fan commenteket dragrace alatt. Teslat one-trick ponynal hivjak es mutogatnak ki full kiherelt belterbol, amibe 2 160 centis ember fer be kenyelmesen es semmire nem lehet hasznalni, csak versenyre. Cserebe ott van a masik savban az 5-7 uleses csaladi auto :D Elejen az volt kifogas, hogy csak negyed merfoldon jobb, aztan mar fel merfoldon. Aztan most ott tartanak, hogy bezzeg a szuperauto 300 es 500 kozott mennyire jo :D

Amikor mar mindenben jobb meg a model3 (a te szempontjaid alapjan) es mutogatsz ki a muanyaguleses korulotted is muanyag, labbal hajtott flintstone autodbol, hogy bezzeg ebben van anyag, ha masban nem is ebben te jobb vagy. Megerte megvenned. Legyel boldog vele :D A VW polo/luponal vagyminel amid volt biztos jobb. :)

Viszont velemenyem marad az, hogy kidobott penz Audit A3-at venni.