Aliexpressen zártörő készletet is fillérekért lehet venni oktató átlátszó lakattal vagy zárral. Ettől még nem törvényes betörni a szomszéd garázsába, és a szomszéd sem feddhető meg azért mert nem szerelt trezorterem ajtót zárral a garázsára. Persze ha jön egy dörzsölt kereskedő a környékre, aki "okos" mágneszárakat forgalmaz, ami mobiltelefonról is nyitható újlenyomattal ha ügyes meggyőzi a biztosítókat írjanak levelet az ügyfeleiknek, hogy aki nem vásárol ilyet és szereli fel azzal szerződést bontanak, mert nem tett meg mindent a behatolás megakadályozására. Meg lehet egyből árukölcsönt ajánlani a partnerbankkal az új okos zárra. Ami évszázadig jó volt már nem az. :)
Amikor a földi analóg tv lekapcsolás volt felajánlották az RTL Klub és TV2 csatorna tulajdonosainak, hogy kódolhatják az adásaikat DVB-T-n. Egyikük sem élt a lehetőséggel, sőt mára bővült a kódolatlanul fogható kereskedelmi csatornák száma DVB-T rendszeren.
130 csatornánál 3100 forint havidíjból átlagban 24 forint se jön ki egy csatornára. A jogdíjelosztás nem arányos de sok pénz ebből nem jön be. Egymillió tv előfizetőnél ez átlag 24 millió havi bevétel. Miközben 30 másodperc reklámidő 4,5 millió forint főműsoridőben és még a B kategóriás csatornáknál is 150 ezer forint az átlag reklámár fél percre. Pont a dvb-t ingyen fogható RTL Klubnál és TV2-nél vannak legdrágább milliós reklámidők. A legolcsóbb 100 ezer forintos fél perces reklámidős töltetlékcsatornáknál is ez 120 percnyi reklám. Annál pedig sokszor több van egy hónapban. Mellette ott vannak a műsorokba integrált reklámmegjelenések bevételei.