Persze, de ettől függetlenül nyugodtan lehetne célozni a vékonyabb rétegre is csak senkinek nem éri meg, nem véletlenül van kihalóban pl az RTS mint műfaj. Generációs betegségekre jól rámutat szerintem a koncentráció tökéletes hiánya, nem véletlenül pörögnek a battle royal cuccok mert ott hamar ledarálódik egy meccs, nincs semmi építkezés fázis, semmi resource kezelés, instant le vannak dobva a random fegyverek és egyre szűkűl a játéktér, pörög mint állat.
Értem én hogy a nagy tömegre kell lőni, ezért is van hatalmas potenciál mostanság az indie fejlesztőkben, ők mernek kockáztatni mert nincs vesztenivalójuk és emiatt rengeteg innovatív cím jön ellenben a nagy dögökkel ahol csak a statisztika alapján bemért folytatások kapnak kb esélyt mert ott tutibiztos a megtérülés. Lásd pl sokadjára emlegetett cities skylines, ott is a nagy neves előd simcity belefulladt a saját hülyeségébe, always online, szutyok szerveres háttér, értelmetlen limitek szépen kinyírták míg az indie skylines kb etalon lett a piacon.
De pl ott a cuphead is ami szembe megy a nagyok elképzeléseivel és szerintem nem sok olyan "gamer" van aki ne ismerné. Vagy az egyemberes stardew valley, a nálam mostanában nagyon sok időt magába szívó satisfactory, overcooked/moving out széria esetleg a nemrég nagyot durranó fall guys.
Valahogy a tömeggyártott cod-ok meg NFS-ek meg tökömtudja hanyadik rókabőrnél járó szériák totál kiestek a képből, lehet azért mert egyre kevesebb idő jut család mellett játszani és emiatt inkább keresem a valódi szórakozást az agyatlan grindolás meg "git gud" helyett.