( _Franko_ | 2020. 11. 03., k – 11:53 )

Nem, szerintem még ma sem. Lehet, hogy az autókban benne van az az eszköz, amivel ezt technikailag meg lehet csinálni, de ezen kívül minden más hiányzik.

Mi az a "minden más"? Több évtizedes múltja van ipari, jogi és közigazgatási szempontból az on-board hiteles mérőeszközöknek. Évtizedek óta járt és kitaposott útról beszélünk.

Jelenleg elenyésző az elektromos hajtású járművek aránya az utakon, és amíg ez így van, addig nem fog vele senki foglalkozni. Amikor meg igen, akkor sem egyik percről a másikra fog megtörténni.

Érdekes, hogy már bőven több mint tíz éve foglalkoznak vele azok a senkik...

Ok, hogy ez az otthoni mérőhelyedben mind létező dolog, de nem hiszem, hogy ezt egy EV-n belül meg lehet oldani annyiból, hogy a kritikus elemeket becsomagolod egy dobozba és plombálod.

Ja, hogy te ehhez a területhez teljes mélységében értesz? Elnézés kérek, igazad van, nem lehet megoldani egyszerűen.

Én ezt gondolom. De nyugodtan könyvjelzőzd ezt a szálat, és a bevezetéskor gyere vissza kiszámolni, hogy hány év telt el.

Jó. Jelenleg az üzemanyagok jövedéki adójából befolyó bevétel a központi költségvetés kicsit több mint 10 százaléka. Szinte minden más országban is ilyen arányok vannak. Szerintem, ha átlépi az központi költségvetés 1 százalékát az üzemanyagokból jövő jövedéki adó csökkenése az elektromos töltés miatt, legkésőbb akkor abban az országban egy éven belül meg lesz oldva a probléma és továbbra is fenntartom, hogy az autók fogják mérni azokkal az on-board eszközökkel, amelyek már most is ott vannak és mérnek.