( newman | 2020. 10. 12., h – 18:02 )

Nem szoktam kilométerre nézni, de nagyjából 300-350 km után jön egy megállás, az esetek többségében akkor sem miattam, hanem valamelyik családtag igénye miatt (wc), tankolás kb. 700-800km után (2. megálló).

Az Anglia-Magyarország távra már én is terveznék egy egy éjszakás pihenést, akár városnézéssel egybekötve, úgy már látom értelmét.

Most már egy Budapest-Görögország letolható 11-12 óra alatt, persze végig pályán (persze nem 30-40 perces pihenős, töltögetős megállókkal).

 

De gondolom ez stílustól is függ, ha valaki csak tankolni áll meg és egyébként szendvicset eszik, termoszból iszik a mozgó autóban, az biztosan kitér a hitibűl ha meg kell állnia 20 percre időnként, igen.

Igen, én így vagyok ezzel. Bár ha már meg kellett állni, akkor a parkolóban fogyasztok a termoszból :)

 

A menet közbeni nézelődést sofőrként nem igazán tudom értelmezni, a sofőr az utat figyelje és ne a tájat, mert baj lehet (főleg kisebb, szűk utakon, gyakori kanyarokkal)... Ha így nézem, akkor meg menjünk inkább a pályán, mert

1. ha úgyse a tájat nézem akkor legalább haladjunk

2. pályán, ha nincs forgalom akkor kicsit jobban lehet lazítani (akár még pár oldalpillantás is belefér a tájra)