( TCH | 2020. 05. 10., v – 22:19 )

> Ez sem igaz.

Ez ugyan jó hír, de az lenne a jó, ha általánosságban csinálnák így, márpedig általánosságban meg sem próbálják.

> Pedig, tekintve, hogy máshol mások a fogyasztói szokások, nem lenne rossz. Az, hogy Anglia tele van előfizetős újságokkal, nem jelenti azt, hogy Közép-európában ugyanez a helyzet, még keletebbre meg még kevésbé.

Nem jelenti, de én nem is mondtam. Azt mondtam, hogy sok szolgáltatás épül fizetős modellre. Az, hogy mi van itt, nem a modellt minősíti.

> Nem feltétlenül, Szerintem inkább az előfizetés esetén plusz tartalom (és kevesebb reklám) a nyerő, nem a tiszta előfizetéses modell.

Aki a reklámmentességért fizetne, az nem fog fizetni, ha a reklámmentesség kampószöveg. Ha nem az, akkor korrekt.