( buga | 2019. 09. 15., v – 16:39 )

Igen, a Simple kavarhatott be, és másfél hónappal később el is ismerték a hibát.

A MÁVDIREKT részére küldött megkeresését köszönjük. Felvetésével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

Szakértő válasz alapján:

Az OTP Mobil Kft. a hibajelzéseinket követően kikapcsolta a MÁV app fizetési fiók esetén 3Dsecure a funkciót. További fejlesztésekre és hiba javításra van még szükség az OTP Mobil és a kártya kibocsátó bankok részéről. A hiba elhárításáig a megszokott módon használható rendszerünk.

Amúgy a határidőtologatás az azonnali utalás témában is érdekes volt. Míg egyes bankok határidőre elkészültek, addig mások egyéb fejlesztéseket nyomattak és például az Apple Pay bevezetésével versenyelőnyhöz jutottak.